3 Bölüm | "Hissetmek" (Feel)

1.5K 94 25
                                    

"Ah tanrım ikinci kez karşımdaydı"

Şaşkınlıkla suratına bakıyordum, bal rengi gözleri, Altın saçları, bakışları...

Kendimi öyle bir kaptırmıştım ki.
Dizimin acısını unutmuşa benziyordum.
Onu izlerken dudaklarımı ısırıyordum.
İçimden ise şu sözleri geçiriyordum.

"Tanrım bir insan bu kadar mükemmel yaratılamazdı"

"Ah"

Justin dizime dokunmuştu o acıyla "cuk" diye ses çıkardım.
Justin kaşlarını çatmış bir şekilde sanki içi cız etmiş gibi dizime bakıyordu.

"Oh fazla kötü olmuş nasıl becerdin bunu hemen hastaneye götürmeliyim seni"

Kafamı eğerek sessiz bir şekilde

"Gerçekten gerek yok ben evime gidebilirim"

"Evine mi? Bu halinlemi delirmiş olmalısın seni bu halinle bırakacağımı zannediyorsan yanılıyorsun"

Beni neden bu kadar düşünüyordu ki gerçekten çok güzel bir kalbi vardı tekrar tekrar ona hayran oluyordum" Hayır, hayır bu hayranlık değil, ben ona deli gibi aşıktım."

Justin ayağa kalktı ve elini beline koyarak etrafa baktı..

"Evim şu ilerde seni evime götürebilirim"

" Ne?! ne Evinemi ?"

Ne yani Justin Bieber ' in evini kimse kolay kolay bilemez di yani kimseye kolay kolay bu teklifi sunacağını zannetmiyordum.

"Ne yani bunada mı ? .Hayır "

Donup kalmıştım bu kadarını beklemiyordum, inanmıyordum, bu olaylar fazlaydı bana göre...

Justin ise etrafta onu görecekleri biraz endişeliydi sanki ama etraf gayet ormanlık bir yerdi ama onun burda ne işi vardı ? Diye içimden geçiriyordum.

"Arabam az ilerde o zaman seni evine bırakayım kucağıma gelmek ister misin?"

Kucağına mı ? ama ona yük olurdum beli incilirse? Hayır bunu onu yapamazdım dinlemeden beni kucağına almıştı bile beni yerden kaldırdı elini belime sararak oh bu harika bir histi...

"Aman Tanrım nefesini boynumda, yüzümde hissedebiliyordum kalbimçıkacak sekilde çarpıyordu bilmiyorum ama çok utanıyordum"

Arabanın içine bıraktı beni kendide yanıma oturdu şoförü hazırda bekliyordu zaten arabanın içi kocamandı nerdeyse Odam kadardı ama tabiki de araba umrumda değil di Justin Bieber ' la aynı arabada bulunuyordum şuan hala olayın şokunu atlatmaya çalışıyordum.

"Sen şu dükkanda ki albüm için kendini paralayan kız değil misin?"

Diye elini çenesine koydu ve birden kahkaha attı adın şeydi galiba diye duraksadı..

Yoksa adımı da mı unutmamıştı? Hayır hayır bu kadarıda bana fazla Lola diye kendimi avutuyordum.

"Adım şey adım Lola dedim"
Sesimi çocuk gibi çıkmıştı.

Gülümseyerek
"Ah neden mızıkçılık yaptın Lola adını ben bulacaktım"

"Şey ben Özür dilerim Seni çok seviyorum "

Neden bunu demiştim birden ah aptal kafam birden denir mi bu? Sanki sevgiliyiz de tartışma anında tartışmayı durdurmak için ortaya konan "Seni Seviyorum" gibi olmuştu bu.

True Love (Justin Bieber)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin