Bölüm 5 | "Eski Sevgilim" (Old Flame)

1.3K 60 15
                                    

Lola ' nın ağzından;

Aman Tanrım bu bir rüya olmalı, şuan elimde avuçlarımın arasında Justin Bieber ' in telefon numarası duruyordu mesaj atmak için sabırsızlanıyordum, Yada çok mu erken davranıyordum? Aman her neyse bu koskoca Justin Bieber Lola tabiki arayacağım,diye içimdeki sesle söylendim,

Yataktan yavaşça kalkarak dolabımı açıp küçük sandığımı yavaşça çıkardım, Orda özel eşyalarım vardı kimsenin alamayacağı eşyalarım, anahtarı dolabın üstünden alıp yavaşça açtım , kağıdı ellerimle katlayıp sandığın içine bıraktım,tekrardan geri yerine bırakmıştım sandığı, yatağa tekrar yayılmıştım kolarımı kafamın altına alarak yayıldım olanları düşünüyordum şuan ki mutluluğumu kimse bozamazdı, gözlerimi hafifçe kapatıp uyuya kalmıştım.

15 Dakika önce

Derin bir nefes aldım, Gidene kadar Justin'i izlemiştim gözlerimi alamıyordum, en son kafasını Pencereden doğrultarak, el sallayıp, Görüşürüz Lola diyip göz kırpmıştı, Aman Tanrım neden bu kadar tatlıydı, Neden bu kadar yakışıklıydı, Onunla Sevgilimi olduğumu hayal ettim, Tabiki hayaldi zaten benim için bu sadece bir hayaldi...

O hayalimden sonra kendimden geçmiştim "Ah" diyip iç çektim, Galiba çok derin bir "Ahhhh" çekmiş olmalıydım, Tidy bakışlarını bana yönelterek "Şaşkın yine Justin'le hangi hayali kuruyordun derken güldü "Elerimi birbirine bağlayarak biraz Şakaya bağlamak istemiştim ve sesimi yükselterek Kaşlarımı çattım "Sanane Tidy Sanane" Dememden sonra Tidy irkilmişti korkmuştu sanırım, Sesini kısarak "Pardon" diyip mırıldandı, İnanmıştı sanırım bakışlarından ve ses tonundan anlaşıldığı kadarıyla bu oyunu sürdürmem gerekiyor muydu bilmiyorum ama korkması hoşuma Gitmişti açıkcası tekrardan Kaşlarımı kaldırarak ellerimi belime yerleştirerek, yüksek bir ses tonuyla konuşmaya başladım,"Bunlar hayal değil tamamı Tidy "Ah" Ben artık eski Lola değilim koskoca Justin Bieber ' in sevgilisi olacağım diye kahkaha attım" Karşımda dikilip dik dik bana baktı gülmemek için dudaklarımı ısırıyordum Tidy beni hiç mi tanımadı bu zamana kadar böyle şeyler yapamacağıma bu kadar kolay inanması beni şaşırmıştı açıkcası, Gözleri doldu bir an "Ah aptal kafam şaka yapayım derken işi kakaya çevirmiştim" Gözlerimi açarak "Ağlıyor musun Tidy" Ellerini kaldırarak " aptal kalbimi kırdın" sesini yükseltti ama benim amacım onun kalbini kırmak değil diki Aptal Lola bir işide düzgün yap. Ama onun gönlünü tabikide alacaktım En yakın arkadaşımın gönlünü tabikide alacaktım.

Ellerimi yüzünün arasına koyarak, parmaklarımla gözyaşlarını siliyordum, Onu gerçekten kırmıştım, benim yüzümden benim aptal şakam yüzünden en yakın arkadaşımı ağlatmıştım, Gözyaşlarını silerken yutkundum, Kafasını eğmişti, Gönlünü almak için elimden geleni yapacaktım tabi, Ses tonumu Kısıltarak "Özür dilerim Tidy sadece şaka yapmak istemiştim bu kadar kıracağımı tahmin edemedim, Ellerini elerim in arasına alarak sıkıca tuttum, O ela gözlerini büyütmüştü gözyaşlarının arasında sarımsı bir renk almıştı yerini,

Mırıldanarak "Sorun yok" dedi ve elimi sıkıca tutup boynuma sarıldı, Ah o Dünyanın en muhteşem arkadaşıydı bir daha öyle şakaları asla yapmayacağım diye kendime söz verdim...

Şimdi

Düşünürken uyuya kalmıştım, gözlerimi hafifçe açtığımda annem ve babam karşıma geçmiş bacağıma bakıyorlardı, Gözlerimi tamamen açtım Annemin kaşlarını çatarak bana baktığını görünce biraz korktum, Acaba şimdi nelerle azarlayacaktı beni demeden saymalara başlamıştı şimdiden "Lola bu bacağının hali ne" Yataktan yavaş yavaş Doğrularak kalktım "Anne sorun yok ufak bir kaza" Babam Annemin omuzuna elini yaslayarak "Herzaman ki kızımız Cassed" Sakar kızımız, Sakar kızımız mi ben ne zaman birseyler kırıp döktüm ki hahaha Sakar kızımızmış!!

Babamın bu lafı hiç hoşuma gitmemişti açıkcası Kaşlarımı kaldırarak sesimi biraz yükselterek "Ben Sakar falan değilim ufak bir kaza işte baba bu zamana kadar ne sakarlığımı gördün" Babam annemden kollarını çekerek bana doğru geldi ve alnıma bir öpücük konurdu dudaklarının öpücüğünü alnımda hissettim bu çok iyi gelmişti, Gözlerini bana dikerek " Şaka yapiyorum prenses" Annem ikimize doğru yönelerek " Baba kız yanlız kalın ben çıkıyorum misafirlerimiz her an gelebilir"

Ne misafiri kim gelecekti bize? Babama izninle diyip annemin peşinden hızlı adımlarla yöneliyordum bağırarak "Anne misafirler kim" Sesini hiç çıkarmamıştı, Ah bu kadın beni duymuyor mu Tanrım, Koşarak mutfağa gittim, Sinirlenmistim resmen beni takmiyordu tezgaha oturarak tezgahta duran çileğe elimi uzatarak çileği yiyerken bir yandan annemi izliyordum hazırlıkları görmüştü bile tezgahta duran yemekler fazla iştahımı açmıştı tekrar anneme dönerek "Anne hala misafirlerin kim olduğunu söylemedin bu kadar hazırlık gördüğüne göre önemli birileri olması laz-- derken daha lafımı bittirmeden babam mutfağa daldı..

"Evet Lola önemli biri eski ortağım Mathew'le tekrar is görüşmesini konuşacaktık" babam lafını bitirdikten sonra Çileği yutarken az daha boguluyordum, ayağa kalkıp öksürmeye başlamıştım, hızlıca tezgahtan inip annemi itekleyerek elime bardağı alıp su doldurdum suyu kafamı dikerken annemin sinirli çıkışlarıyla "Biraz daha dikkatli ol Lola beni düşürüyordun" Sesimi biraz yükselterek "Anne görmüyor musun az daha boguluyordum!! Ölme mi istiyorsun" Tanrım Mathew ve ailesi bize 1 sene ardından sonra tekrar gelmeleri sorun değildi.

Sorun eski sevgilim"Jason" yani onların kıymetli oğulları en son beni Danielle aldatmıştı o aldattmasından sonra ne kadar yalvarsada tekrar geri dönmek istede ben onu tekrar istememiştim, Tabiki aldatılmaya göz yumacak kadar aptal değildim, onu hala seviyor muydum. Bilmiyorum Ona karşı hala birseyler hissediyordum sanırım ama buna göz yumamam, ve ona asla iki şansı tanıyamazdım "Pis Sadist" diyip ellerimi yumruk haline getirip mutfaktan ayrıldım, Odama doğru koştuğumda, Kapının arasından Perry 'i gördüm.

Napıyor du bu küçük cadı kafamı uzatarak Perry e bakıyordum içeri dalarak "Napıyorsun bakalım Perry " diyip nefesimi verdim heyecanlı bir şekilde "Abla duydunmu Mathew amcalar bize geliyor yani Deron da gelicek onunla bu sefer evlenme kararı aldığımızı babamlara söyleceğiz" dudaklarımı yamultarak bak bu ufaklığa Deron la evlenme hayaleri bile kurmuş, Eğilerek ellerimle omuzunu tutum ve mavi gözlerine derince sine baktım" Güzelim senin için evlilik daha erken değil mi" Ellerimi omuzundan attı ses tonunu bana yükselterek "Ben küçük degilim büyüdüm tamamı onunla evlenicem, buna ne sen nede babam mani olacaksınız tamamı" dudaklarını büzerek arkasını döndü küsmüştü sanırım yavaşça ayağa kalkıp ellerimi beline koyarak kendime yönelttim yutkunarak "Peki prenses nasıl istersen ablana küsme yoksa seni gıdıklarim" Şu cimcimeye bakın bu yaşta ablasına öf layıp pufluyordu yanağına öpücük kondurarak, kapıyı açıp odadan çıktım,

Merdivenlerden adımımı atarken annemin seslendiğini duydum "Hazırlan sende Lola birazdan gelirler" Dedi yorgun bir sesle "Tamam anne" diyip Odama yöneldim oflayarak yatağa oturdum " Neden geliyor ki lanet olasıca unutmuşken tekrar hayatıma girmesini istemiyordum o siyah gözlerini bana doğrultmasını istemiyorum pis sadist!! Sadist demin sebebi gerçekten o lanet bir Sadisti evet evet insanlara zarar vermekten hoşlanan bir pislikti bana bile zarar vermişti en son ondan ayrıldığımda Koluma bıçakla J.P (Jason, Paul) diye iz bırakmıştı bunun üzerine alkol dökmüştü hala acısını bedenimde hissediyordum sanki o etkiyle irkilmiştim aynanın karşısına geçip gözlerimi gezdiriyordum Kolumu kaldırarak Kolumdaki ize baktım hala izi duruyordu ondan kalan tek bir iz....

BİRAZ KISA BİR BÖLÜM OLDU DEVAMI EN KİSA ZAMANDA GELECEKTİR OYLAR VE YORUMLARI BEKLERİM :3

True Love (Justin Bieber)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin