Ja- O JEBEM TI MATER
J- AAAAAA SOTONA!
Jovana i ja smo se usrali kad je odjednom izasao iz sumeJa- Jovana gde smo?
J-.... Nemam pojma..
I- Tacno sam znao da cete se izgubiti
J- Tehnicki znamo gde je put..
I-Gde je?
J- Paaa pitacemo vasss.
Ja-BUMMMM
I- A da nismo dosli?
J- Postala bih novi Mogli...... Ili tarzann..i on je isto cooollll..
I- O Boze pomozi.Krenuli smo ka satoru ali to necu biti ja a da se ne sapletem i uganem nogu.
U- Jel mozes hodati?
Ja-Mog..uKad stanem na nogu jako me zaboli ali sam nastavila. Uros mi se priblizio i uhvatio me kao kada nosis mladu pa ju onako uhvatis.
Ja-Pustimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mogu
samaaaaaaaa!
U- Brze cemo stici ako te ja nosim.
Ja- A pusti me..Jovana me pogledala sa onim smeskom a ja sam ju
ignorisala. Kad smo stigli u kamp Uros me stavio na stolicu i izuo mi patiku.Ja- Uredu sam
Takao me je na mesto gde sam uganula nogu, nisam mogla a da ne zatvorim oci.U- Nateklo ti je, idem po leda ili hladne vode.
Klimnula sam glavom jer kolko god se trudila on ce raditi po svom. Stavio mi je led na nogu na sta sam se strecnula jer je previse hladno.
U- Hladno?
Ja-Malo
U- Ajde da te smestim u sator pa cu ti staviti ovo tako da ne moras drzat.
Ja- kkPonovo me podigao i stavio u nas sator. Stavio je led i
obmotao sa gazom koju je zalepio sa trakom. Dosao je pored mene i poljubio me u obraz.U- Ljubomorko
Ja- Na sta?
U- Na moju sestru
Ja-NisamNasmesio se i zagrlio me. Ja mislim da se on valja u blatu on ce ponovo imati lep parfem na sebi. Stavila sam glavu na jastuk i zaspala. Uros me je pokrio i legao pored mene.
~~~~~~~~~~
Ujutru sam se probudila i bilo je 7 sati. Videla sam neciju ruku oko mene i odmah se okrenula.To je bio Uros koji me je grlio i spavao kao mala beba.
Okrenula sam se skroz i zagrlila ga. Pored su bili Ivan i
Jovana koji su spavali zagrijeni. Poljubila sam Urosa u kosu i stavila jednu ruku da mu bude u njegovoj mekanoj kosi. Polako se poceo mrdati pa je otvorio oci.U- Nesto si se raznezila?
Ja- MhmZagnjurila sam glavu u njegov vrat i tako se umirila. Imao je onaj parfem na sebi i to mi je prijalo. Uzadahnula sam a Uros me jos priblizio sebi.
U- Ajmo na rucak
Ja- Necu, lepo mi je ovako
Ne znam sta se desava sa mnom. Cas sam ljuta sto lajkuje sestri slike, cas sam tuzna zbog toga, cas imam leptirice u stomaku, a sad ga grim kao da mi je zivot.Dugo je proslo vreme kad sam osetila necije cvrste ruke koje me grle. Zavukao je jednu ruku u moju majicu i stavio ih na ledja. Pogledala sam ga i on mi se nasmesio onako detinjasto.
U- Jel te boli noga?
Ja- Jok
Poceo je pistati Jovanin alarm na sta smo se nas dvoje trgli i Uros je odmah maknuo ruku i odvojili smo se.Ja- JOVANA UGASI TO SRANJE!!
I- Evo ja cu ona spava ko tenk
Ja- Hvala tiUstala sam i sela. Uros me je gledao sa smeskom, pogledala sam ga upitnim pogledom a on mi je pogaozao ocima.
Malo su mi ispale gace iz trenerki. Udarila sam ga i on se odvaljivao smejati.
Ja- Majke mi si djubre!
U- Hahahhahaha
J-Sta se smejes ko lud na brasno
Ja-0oooo dobro jutro uspavana lepoticeeee
J- Dobro jutro
I-Probudi sve sa alarmom a posle ona nasmejana se budi
J- Ooo micoooJovana ga je poljubila a ja sam samo izasla i satora. Napolju su svi jeli i bili vec spremni da idu negde.
U- Auu oni nesto brzi
Ja- Kolko je sati?
U-8 sati.
Ja-Au mi kasnimo.
J- IZLAZITE DA SE PRESVUCEMO!!
Ja-Bukvalno!
I-Samo cemo se okrenuti
Ja- Znamo mi vase fore okrenucemo se MRS VAN!Izasli smo a ja sam uzela majicu i helanke i obukla se nekako. Jovana je uzela neke trenerke i majicu pa smo krenule. Uros i Ivan su se posle nas presvukle pa smo uzeli mapu i krenuli.
N- Ponesite kupace kostime! Idemo na jedan bazen, mnogo je lepo, izvolite slike i mapu, ko dodje moze slobodno da udje i da se opusti.
J-Idem da spakujem tebi i meni kupaci i peskire
U- Meni super, samo vi idite devojke u kupaci
I- IstinaNiih dvoje su bacili pet a ja i Jovana ih prekorno
pogledale. Kad smo krenuli Jovana i ja smo se
smorile hodajuci pa sam predlozila da skocimo na
njih pa da nas nose.U- Oi zenska glavo sta oces od mene
Ja- Nosi mee, bole me nogice, a i mozes da
nabavis misice, bices zgodnijiU-Ja sam i bez ovoga zgodan
Ja- Neka neka samo ti nastavi
U-PftKako me je namestio da me nosi kao mladu
pomerio je ruku na moju guzicu.Ja-ALO0000!
U- Molim?
Ja-Mici ruku
U- Aha oprostiNasmesio se i poljubio me u obraz dok ovo dvoje
nisu gledali.
I- Stigli smo
YOU ARE READING
Novi učenik 📚✏️🏫
RomanceAna, devojcica iz sirotista. Ona nije kao one majkine i tatine cerke koje su maze i princezice. Volela bi da ponovo oseti zagrljaj roditelja. Ali to vise nije moguce. Njenu porodicu su zamemili ljudi iz sirotista koji joj pruzaju ljubav, i pokusavaj...