15. Deo

341 7 0
                                    

Ja- Molim?
U- Sto me izbegavas?
Ja- Zato sto si retardiran, kontas?
U- S kim sam ja to spavao, molicu lepo?
Ja- Sa Ninom?! Sve mi je rekla! Urose.. Ako me ne volis zasto mi ovo radis?!
U- Stani Ana!

Krenula sam da odem na drugu stranu ulice ali me je Uros brzo uhvatio. Da sam krenula verovatno bi me auto udario.

Ja- Ovaj, hvala...
Uros me je zagrlio jako.

U- Slusaj me. Kolko si bila u komi nisam mogao da pogledam drugu devojku. Tu si samo ti bila. U mom srcu si samo ti. Volim te. Ako ti Nina ili bilo ko drugi bude nesto rekao. Neveruj, prvo me pitaj pa se onda ljuti. Mislim ne krivim te ja, i ja bih poverovao ali nemoj im verovati u buduce.

Suze su mi vec lile. Ipak nije to radio.
U- Hajde
Ja-?

Obrisao mi je suze i otisli smo u park. Kupio mi je sladoled od vanile i jagode.

U- O boze svinjo maja. Sva si se umusavila.
Priblizio mi se licu i poljubio me.

U- Evo vise nisi musava
Okej, osecam da sam pocrvenela ko paprika.
U- Hahahahaha
Ja- Sta je smesno
U- Crvena si
Ja- Ne nisam
U- Umm da jesi
Ja-Nisam
Uros me je jos jednom poljubio samo u obraz i uhvatio me za ruku.

U- Hajdemo kod mene. Moja sestra mi dosadjuje vec 5
meseci gde si ti
Ja- Mene deca vole. A ne ko tebe
Izplazila sam mu se na sta se on nasmesio.

U- Stvarno si slatka
Ustinuo me je za obraz. Iskreno mnogo je nesto brizniji prema meni od kad sam izasla iz kome. Krenuli smo ka njegovoj kuci. Kad smo usli njegova mama je bila u fulu spremljena, kao i mala Nikolina.

Ja- Dobar dan
K- O hej duso. Kako si?
Ja-Dobro
U- Gde ides?
K- Imam sastanak
U- A Niki?
K- Ona hoce sa mom pa reko sto da ne. Kako izgledam?
U- Ona.....
Udarila sam ga laktom u stomak da ucuti

Ja- Predivno izgledate! Cim sam usla primetila sam da ste vrlo vrlo lepo obuceni.
K- O hvala ti duso. Ovaj moj sin zna da me pohvali ko niko.
Ja-Hahahahhaha
K- Hajde idemo Niki.

Ona je zagrlila Urosa pa smo se nas dve zagrlile. Niki je
rasirila ruke pa sam cucnula i zagrlila ju.

Ja-Cao
U- Caoss
K- Imate picu u peci. Vidimo see
U- Okej mama
U- Uh konacno su otisli

Ja sam se nasmesila. Uros me uhvatio za kukove i poljubio.

U- Joj kako si mi slatka!
Ja- Mrzis kad gledas nekog dok se ljubi a mene ljubis ko da sam ikona.
U- Pa sta. Ja tebe volim! Cak te vise volim nego sto volim da jedem!
Ja-Hahahahha

Uzeli smo picu i otisli u njegovu sobu. Ja sam se legla na stomak na njegovom krevetu.
Ja- Kako ti je udoban krevet.

Osetila sam da se popeo na krevet. Stavio je njegove ruke ispod moje majice i tako me uhvatio za kukove i prebacio da sedim na njegov stomak dok on lezi. Sarao je rukama po mojim ledjima sto mi je jako prijalo. Legla sam skroz na njega i pocela mu praviti sljicicu na vratu. Osecam da mu prija.

Ja- Ovo znaci da si moj
U- Uvek sam i bio
Ja- Kao i ja tvoja

Spustio je njegove ruke na moju guzicu te me pokrio.
Ja- Meni se spava
U- Da se istusiras?

Ja- Aj mi daj odecu
Dao mi je iz ormana neku crnu majicu i trenerku.

Ja- Necu trenerku. Vruce mi je
U- Nemam nista drugo.
Ja- Onda mi ne treba
U- Kako hoces

Otisla sam u wc skinula se i upalila toplu vodu. Osetila sam ruke na kukovima i videla iza sebe Urosa . Uros me je gledao u oci, njegove oci su meni
sve. Tako lepe zelenkaste da mogu utonuti u njima.

Ja- Nisi mogao izdrzati bez mene ni 5 minuta?
U- Ni sekund
Ja-bebac

Podigla sam se na prste i poljubila ga. Okrenula sam mu ledja i ugasila vodu. Izasla sam te se presvukla.

U- Mogla si i onako.
Ja- Aha, pa da me tvoji roditelji pitaju, a oprosti sto si ti gola?
U- Pft

On je uzeo svoju trenerku i obukao ju. Ja sam ga svo vreme gledala.

U- Lepota nije prelazna
Ja- Sva sreca, jer bih postala ruzna
U- Ha ha ha

Poljubim ga u obraz i zagrlim. Obmotam moje noge oko njegovog struka a on me drzi za guzicu te me tako spusti na krevet. Pokrio nas je, ja sam svoju glavu zabila u njegov vrat i tako cutala.

Uros P.O.V
Volim ju. I vise nego sto mislite. I vise nego sto ona misli. Moram joj dokazati da je nikakada necu povrediti, nikada.

Ona je stavila njenu glavicu kod mog ramena i tako cutala. Mozda je i zaspala, polako sam poceo da joj dozivam ime al ona nije reagovala sto znaci da sam bio u pravu.

Pokrio sam ju cebetom te i sebe. Zagrlio sam ju jednom rukom i jos ju priblizio. Posle nekih pola sata gledanja u nju kako mirno spava i meni se prispavalo. Zaspao sam zagjen sa njom, nema nista lepse u zivotu.

Novi učenik 📚✏️🏫Donde viven las historias. Descúbrelo ahora