Budim se i nalazim se u nekoj beloj prostoriji. Oko mene su bili prikaceni neki aparati.....
Doktorica.....verovatno......je usla unutra sva nasmejana a ja ko pokopana ne znam sta se
desava.Ja- Dobro jutro...
D- Dobro jutroJa- Ovaj...sta se desilo pa sam zavrsila ovde?
D- Kolko sam shvatila. Bila si uzrujana zbog necega i kad si krenula kuci. Amm.. Jedan auto je izgubio kontrolu a ti si naletela u to vreme i on te udario.Ja- Barem nisam bila u komi.
D- Da ovaj jesi.. Bila si u komi 4 meseca.
Ja-Molim?
D- Mhm, ispred se nalaze tvoji prijatelji pa ako hoces mogu da ih pozovem ili ako hoces da se odmaras?
Ja- Meni top. Spavala sam 4 meseca, osecam se ko nova, mada idalje mi se spava... Jel to nesto lose
D- Ne, naravno tvoj mozak se nije.... (Bla bla bla bla)
Ja- Aha da da daOkej..... Nista nisam shvatila XDDD. Prva budala koja je usla unutra je bila Jovana XD ehh da cuje ovo ubila bi me... AUUU BRE IMA DA IH SPRDAM SVEEEE
MUAHAHHAHAHAHAHAHAH.Ja- Ovaj.... Dobro jutro doktorice
J-Si obolela druze?
Ja-? Mogu li nesto da vas pitam?
J- Da, naravno...?Okej na pocetku je bila sva srecna a sad je zbunjena... XDDD.
Ja- Ko si ti?
J- Jel me sprdas?
Ja-... Ne secam se nicega.
J- J..a sam J.. Jovana tvoja ovaj.. PrijateljicaPosto je unutra bila samo ona ja sam pocela da se smejem.
Ja-BAHHAHAHAHAHA
J- NAJESCES MI SE GOVNA! JA SE PREPADOH TU A TI TAKO PFFFFTTTT!Ja- 0o bebac, jel tu jos neko?
J- Moja dusa i tvoja dusa
Ja-Ha?
J-Ivan i Uros.
Ja- Pa tako reci budaloJ- Sto pitas?
Ja- Pa ofc da cu ih sprdati. Jel mozes da se lazno na places.Ona je pustila suze ko iz potoka brt... Ovo ni rodjena glumica ne moze.
J- Jel dobro?
Ja- Perfektno. Idi napolje i pocni da places i reci kako se ja nicega ne secam. I reci kako mora samo jedan da udje jer cu dozoveti neki sok, lupi nesto, reci da je to doktorica rekla.J- Koje si ti govno.
Ja- Muhihihihihihihihiihi a sad MRSPrvo je usao Ivan i pitao me neke gluposti. U fazonu kako si.. Kad izlazis itd... Pa je posle Uros dosao. On je bio vidno ljut i tuzan.
U- Jel me se se-secas?Ja- Ovaj, oprosti, ne bas, nesto kroz maglinu
Suzdrzavala sam se a da se ne ugusim. Ovo je pretesko za mene.U- Ja sam Uros, tvoj..prijatelj
Prijatelj... Ehh
Ja-Hvala ti Urose na svemu.
U-?Ja- Secam se svega normalno. Nisam izgubila pamcenje. Htela sam da se sprdam. Al vidim da me ti ne volis niti ces...
Prisao mi je uzeo me za ruku a drugu ruku mi stavio na obraz. Poljubio me i osetila sam ponovo one leptirice u stomaku. Onaj najlepsi osecaj.
U- Oprosti mi malena. Za sve sam ja kriv. Nisam bio pri sebi. Ja sam debil.
Ja- Oprosteno ti je
Zagrlila sam ga jako.U- Nedostajala si mi, nije bilo to to bez tebe. Samo sto nisam umro od straha da ti se nesto ne dogodi.
Ja- O misu majiii.Poljubila sam ga u obraz.
U- I kad smes da izadjes?
Ja- Danas, al ako se nesto desi moramo doci.
U- Ajmo onda.
Otkrio me i uzeo me u ruke.Ja- Mogu sama hodat
U- Necu da se umarasOtvorila sam vrata umesto njega posto me drzao sa obe ruke.
Ja- Ajoj a gde su mi kljucevi od novog stana?
J- Kod mene su. Rekli su mi da uzmem sve te gluposti dok se ti ne probudis.
Ja- Hvaja punoI- Cekaj malo.... Ona se seca svega
Ja-BAHHAHAHAHAHAHAHHA
I- staaaa?
Zaboravila sam da mu kazem da se sprdam.J- E moj Ivane... Glup si i vise nego sto sam mislila. Sprdala se sa vama
I- Ahaaaaa
KAMU SEDANG MEMBACA
Novi učenik 📚✏️🏫
RomansaAna, devojcica iz sirotista. Ona nije kao one majkine i tatine cerke koje su maze i princezice. Volela bi da ponovo oseti zagrljaj roditelja. Ali to vise nije moguce. Njenu porodicu su zamemili ljudi iz sirotista koji joj pruzaju ljubav, i pokusavaj...