Ja- Ma zanimljivo. A sad kako se zovete da niste i to lazirali?
??- Nebojsa, tvoj otac( Iskreno nemam pojma jesam mu spomenula ime u nekom delu pa cemo reci da se zove Nebojsa:D)??2- Marijana, tvoja majka
??3- A ja sammm kraljj celee Evropeee Petar da da. I tvoja mala sestra koja je u autuuu mala StasaaaJa- Okej, vi verovatno znate sve o meni tkd..
N- Da znamo
Ja- I cekaj malo. Ja sam svo vreme mislila da vas nema u zivotu. A vi ste ustvari bili ispred mene?
N- Tako je, i oprosti nam
Ja- Naravno da hocu.P- Stasa ce biti veoma srecna. Celo vreme je govorila da hoce sestru a ne tupsona od brata
Ja- Pametna malaPustila suze radosnice. Mama je dosla i zagrlila me. Ja sam sve redom grlila. Zagrlila sam prvo mamu pa tatu pa Petra...ovaj brata..
Ja- I gde je Stasa?
P- Hajde do auta.
N- Taman da te odbacimo do kuce. Ako hoces dodji s nama da zivis.
Ja- Ovaj.. Ne zelim da pravim problema. Vi ste se navikli bez mene da zivite.
L- Budalo jedna, to vise nikad da nisi rekla. Uskoro ces ziveti sa nama. Sve tvoje stvari cu prebaciti kod nas u vilu. Kupili smo ti bili neke stvari pa imas i tamo odece ali mozes i poneti svoju. Mislim sto vise to bolje.
Ja-To i ja uvek kazemUsli smo u limuzinu i tamo nas je cekala mala Stasa.
S- JESI TI MOJA SESTJAA?!
Ja- Ovaj, jesam
S-Jejjjj oduvek sam hteja da imam seku da se igjamo lutkica. Ona stoka tamo to ne zeli!
Ja- Hahahhal ja sam oduvek htela da imam oca i majku. A sada imam oca, majku, sestru i brata i moju najvecu ljubav, moje sve u zivotu Urosa. Kad smo stigli ispred moje kuce Lorena, mama, je lupila cvrgu Petru i rekla kako se damama otvaraju vrata. Izasao je i otvorio mi vrata.
Ja- Vidimo se.
Tata mi je dao neko pismo.N- Unutra ti je broj telefona i adresa gde zivimo.
Ja- Okej. Caos
S- Cao sekoo vidimo se sutraa
Ja-CaoOtvorila sam kucu gde me je cekao ljuti Uros.
U- Ko je to bio? I gde si se toliko zadrzala?Suze su mi ponovo krenule. Idalje ne verujem da imam
porodicu. Zagrlila sam Urosa.U- Hej sta ti je?
Zagrlio me i reko zabrinutim tonom.Ja-Urose.
U- Ej ej sta je
Uhvatio me i poneo do kreveta. Otisao je dole do kuhinje i uzeo mi caj.
Ja- Urose..... Pronasla sam ih
U- Koga?
Ja- Moju porodicu.
U- Molim? Kako?
Ja- (Sve mu ispricam)
U- Pa to je super. Konacno imas porodicu.
Ja- I ti si deo nje.
Poljubila sam ga i sela mu u krilo.U- Znas sta jos nemas?
Ja-Mm?
U- Moje prezime. Ali i to ce se uskoro promeniti.
Ja- Nadam se.
U- A onaj lik .
Ja- Hhhahaha ljubomorko. On mi je brat.
U- Aha da da... Nisam ljubomoran ni zrno...
Ja- Nisi zrno nego puno
U- Mozda malkice
Ja-HahahahPoljubila sam ga u usne. Poljubac se produzio.
Uskoro smo zavrsili u krevetu znate vec...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Novi učenik 📚✏️🏫
RomanceAna, devojcica iz sirotista. Ona nije kao one majkine i tatine cerke koje su maze i princezice. Volela bi da ponovo oseti zagrljaj roditelja. Ali to vise nije moguce. Njenu porodicu su zamemili ljudi iz sirotista koji joj pruzaju ljubav, i pokusavaj...