Bodowh ah,line mcm Barbie..
8 bulan kemudian...
Seokjin datang Masuk ke dalam bilik Bangtan,mereka memanggil nama nya dengan suara yang begitu ceria.
Namjoon turut tersenyum melihat suami nya,dia duduk diatas kerusi itu dengan muka menahan sakit.
"Baby menyepak Lagi ke?" Soal Taehyung..
"Yer,dari semalam Lagi." Jawab Jin..
Mereka semua bersembang,kemudian Namjoon mencium pipi nya Dan pegang tangannya Cuba untuk bercakap sesuatu...
"Jin,kenapa kau selalu marahkan Aku? Kenapa?" Soal Namjoon.
"Entah lah,Aku jadi sakit hati." Jawab seokjin.
Sementara mereka berdua sedang bersembang,Jaehyun memandang dari jauh. Dia berasa sakit hati,Dan memikirkan sesuatu untuk membuat mereka menjadi lebih risau.
Iaitu,menculik anak-anak mereka di depan sekolah. Dia telah menelefon orang-orang nya untuk pergi ke sekolah itu Dan terus mengheret budak2 yang Tak tahu apa-apa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Joon membawa suami nya ke dalam toilet Dan terus menutup pintu itu dengan rapat,dia memandang wajah yang cantik berada di depannya.
"Kau nampak cantik lah Hari ni." Joon memandang nya dengan serious.
"Kau Tak payah nak mengarut lah,cepat sikit kau nak cakap apa?" Seokjin usap perut nya.
⚠️Warning⚠️
Dia mencium pipi Jin kemudian menekup nya dengan geram,Dan mencium bibir nya pulak. Seokjin cukup terkejut dengan tindakannya secara tiba2,Dan dia terasa seperti ingin kan Lagi."Kenapa Rasa macam nak Lagi ni? Kenapa Namjoon buat terasa seperti angin lembut yang menerpa rambut Aku dengan slow." Jin meraba belakang Namjoon dengan kasar.
Trouble song plays
By RM and Jin..So seductive,
So sexy,yeah..Namjoon menggigit leher nya dengan berhati-hati,seokjin hanya membuka mulut nya sambil mengeluarkan suara yang seperti orang menguap.
Kemudian,giliran Jin pulak yang mencium leher nya,mereka berdua Tak berhenti buat Dan dahi Jin di cium dengan lembut.
Bitch,I'll call you my another bitch,
Spell magic on boys,another witch,
Doun Cho
Jam gouton danchu pulji ma,
Gusai roni gumaum daboi nika
(Laugh)Seokjin membuka baju Namjoon Dan meraba Lagi kasar sehingga meninggalkan kesan cakaran. Dia hampir terjatuh,tapi Joon tolong sambut nya.
It's gon' get you in trouble~
(Uh,uh)
It's gon' get you in trouble~
(Uh,uh)
It's gon' get you in trouble~
(Uh,uh)
It's gon' get you in trouble
(Uh,uh)"Look into my eyes,boy." Joonie smirk kearah suami nya.
Seokjin mula blush Dan malu sambil peluk leher Joon,kemudian Ada ketukan di pintu toilet itu. Mereka menghentikan perbuatan itu.
Song stop play..
Pintu di buka,Dan kelihatan soobin
Berdiri di hadapan mereka."Kenapa ni?" Soal Jin.
"Anak-anak korang Dan anak-anak Jimin di culik!" Jawab soobin.
Mereka berdua cukup terkejut sehingga terbeliak mata.
To be continued,
Vote and comment ✨
Read tookSorry pendek,takde idea dah..
YOU ARE READING
Our Love/우리의 사랑: Awake (Namjin S2)
Fanfickehidupan seokjin Dan Namjoon amat lah bahagia bersama anak-anak mereka,akan tetapi kebahagiaan itu Tak berkekal lama akibat dari perbuatan Seorang namja yang begitu obses dengan Joonie.. start: 2 December,2021 end: ??? 90% my idea 20% idea orang la...