"Kitorang dah dapat kesan anak2 korang. Dorang di letakkan dekat gudang lama." Hueningkai stalk perjalanan van putih itu melalui computer.
"Gudang yang sama,tempat Jennie guna dulu." Sambung yeonjun..
Secara tiba-tiba,Jimin menangis teresak-esak di sebelah Holland. Ahli bangtan itu berasa simpati,Dan tolong tenangkan dia.
"Nanti kita sama2 cari anak-anak kita eh?" Soal Jin.
Jimim mengangguk Dan peluk suami nya dengan erat,Beogyum sedang sibuk mencatat file di atas meja. Kemudian,Taehyun mencari maklumat tentang nombor plat Can itu.
"Nombor plat dia CH 709" Taehyun memberitahu kepada mereka.
Soobin mengangguk Dan Cuba untuk call polis2 datang ke Mari,Seokjin Dan Namjoon berasa sungguh risau.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jaehyun tersenyum jahat melihat budak2 kecil yang di culik itu dari jauh,kemudian kesemua orang suruhannya mengikat mereka dengan ketat kerana takut mereka lari.
"Lepaskan kami huwahh! Eomma! Appa!" Namjin menangis sekuat hati nya.
"Diam lah,budak hingusan! Memekak je kerja kau!" Jaehyun menjerit kearah nya.
"Pakcik kejam! Tak berhati perut,Tak berperikemanusiaan!" Taemin menjerit kearah nya.
"Kurang ajar kau kan! Biadap dengan orang lagi tua dari kau,makan penampar Aku ni!" Jaehyun menampar pipi nya.
Membuatkan budak kecik itu turut menangis bersama kawan baik nya,Yeo Joon mula memikirkan sesuatu tapi Tak dapat. Kedengaran seperti kereta dari luar, Jaehyun mula panik Dan menyuruh orang2 suruhannya melarikan diri.
Mereka terus menghilang,akhirnya polis2 itu berjaya memasuki gudang terbiar itu sambil membawa pistol.
Namjoon,seokjin Dan Jimin berlari kearah anak-anak mereka."Mari eomma bukak kan ikatan Tali ni." Jin tolong membuka nya.
Jimin peluk kedua2 anak nya dengan erat,Holland turut join. Namjin menangis sambil pegang kaki eomma Dan appa nya,Seokjoon genggam tangan Yeo Joon.
"Dah2,jangan nangis Lagi. Kan dah selamat." Namjoon mengelap air mata anak Sulung nya.
"Mana pergi orang yang Cuba nak culik anak2 korang?! Mari sini Rasa kan penumbuk Aku!" Soobin acah2 untuk menumbuk.
Taehyung Dan Jhope mencebik melihat karenah kawannya,kemudian yeonjun mengambil barang bukti di situ. Dan menyimpannya,sejak dari tu Jaehyun jarang datang ke tempat kerja,Dan CEO HYBE berasa kecewa dengannya.
Dia mencari nombor telefon Jaehyun,Dan menunggu panggilannya. Makcik nya terdengar handphone berdering Dan memanggil anak saudara untuk mengangkat call itu dengan segera.
YOU ARE READING
Our Love/우리의 사랑: Awake (Namjin S2)
Fanfickehidupan seokjin Dan Namjoon amat lah bahagia bersama anak-anak mereka,akan tetapi kebahagiaan itu Tak berkekal lama akibat dari perbuatan Seorang namja yang begitu obses dengan Joonie.. start: 2 December,2021 end: ??? 90% my idea 20% idea orang la...