12

2.4K 211 58
                                    

yeji
devamı var mı?

yeonjun
hani sadece eğlence içindi

yeji
ne için olduğu seni ilgilendirir mi

yeonjun
haklısın
ilgilendirmez
ne zaman alırsın?

yeji
şimdi

yeonjun
okulda değil misin sen?

yeji
devamsızlık bana işlemiyor

yeonjun
uuuu
ailemin borusu ötüyor diyorsun yani
sevdim bunu
ama ben okuldayım
daha sonra yazarım sana

yeji
okuluna gelebilirim

yeonjun
oradan bakınca okula mal sokabilecek kadar korkusuz falan mı görünüyorum?

yeji
her zaman elinin altında bulundururmuş gibi görünüyorsun aslında

yeonjun
sen
bağımlı mı oldun?

yeji
ve seni ilgilendiren kısım?

yeonjun
yeji
yapma

yeji
ne diyorsun yeonjun

yeonjun
of her neyse
bana ne
yanımda yok işte
benden haber bekle
okul çıkışı bir şekilde ayarlamaya çalışırım

yeji
sadece ne diyeceğini söyleyemez misin?

yeonjun
çok meraklısın :d
ne o ağzımdan çıkacak her kelime için ölür müsün yoksa?

yeji
aptal aptal konuşma

yeonjun
o zaman söyle
bağımlı mısın?

yeji
değilim

yeonjun
bu gidişle olursun
bak
harika bir hayat yaşıyor gibi görünüyorsun ama öyle olsaydı bu saçma şeye bulaşmazdın bile
yine de değmez anlıyor musun?
durabilecekken dur yeji

yeji
fiyattan konuşmamız gerekirken bana bunları söylüyor olman biraz tuhaf
her satışında para kazanmıyor musun sen

yeonjun
kızım
ben ne diyorum sen ne diyorsun ya

yeji
ne bileyim hiç senlik değil bu
ilk istediğimde benden fazladan para kopardığını bilmiyorum mu sanıyorsun

yeonjun
tüh yakalanmışım
oysa dikkatini fazlasıyla dağıttım sanıyordum :D

yeji
senden etkilenmiyorum

yeonjun
hadi oradan
beni görmek için deliriyorsun

yeji
sen
kafayı yemişsin

yeonjun
okulum saat beşte bitecek
beni almaya gelirsen eğer hem beni görürsün hem de seni kaynağa götürürüm
bir taşla iki kuş yani

yeji
seni görmek için delirmiyorum yeonjun

yeonjun
aynen
geldiğinde görüşürüz
[konum]

**

yeonjun telefonuna gelen mesajla saate baktı. dersin bitmesine iki dakika vardı ama yeji çoktan gelmişti. dudakları kıvrıldı. sadece karalama yapmak için kullandığı defteri ve getirilmesi zorunlu olan ders kitabını çantasına koydu. bunu yaparken gözleri üç masa önde oturan beomgyu ve adını bile bilmediği çocuğa takıldı. masada bu kadar ilgi çekici ne vardı bilmiyordu ama ikisi de kafa kafaya verip eğilmişlerdi. gözlerini devirdi. aptallar.

zil çaldı. yeonjun çantasını omzuna takıp oldukça hızlı bir şekilde önlerinden geçip gitti. onlara biraz daha katlanabileceğini sanmıyordu. ayrıca beomgyu'nun bu çabasını da oldukça boş buluyordu. kendisine geleceğinden, eskisi gibi olacaklarından emindi ve bu yaptığı o kadar anlamsızdı ki sinirlenmeden edemiyordu.

binadan çıktı, bahçeyi aştı ve böyle bir okulun önünde durması imkansız denecek kadar pahalı ve gösterişli arabayı gördü. yeji arabaya yaslanmış, etrafa gergin bakışlar atıyordu.

"tanrım. ne tatlı görünüyorsun öyle." alayla söyleyerek sesini duyurdu. yeji'nin gözleri saniyesinde kendisini buldu. "nasıl? beğendin mi okulumu?"

"çok pis." dedi yeji. yüzünü buruşturdu. "hastalık falan kapmıyorsun değil mi?"

"niye? öyle bir ihtimal varsa benimle yatmaz mısın?"

"ne?"

"dalga geçiyorum."

"dalga geçmediğin bir an bile yok." yeji'nin sesi bıkkınlık doluydu. "bazen bir kez olsun içten konuştuğun oldu mu diye merak ediyorum."

"o kadar da bir muhabbetimiz olmadı aslında ama aklını çok oyalıyorum sanırım?" bir elini arabaya yasladı ve yeji'ye güzel bir gülümseme verdi. "en çok ne düşünüyorsun hakkımda söyle bakalım?"

"yeonjun..." yeji gözlerini devirip onu omzundan itti. "kendini beğenmişin tekisin."

"bunun için yeterince sebebe sahip olduğumu düşünüyorum, haksız mıyım?"

"ayrıca hazırcevapsın da." birkaç saniye yeonjun'a baktı, onun dağılmış saçları başından beri dikkatini çekiyordu. elini uzattı ve düzeltmeye başladı. "derste uyudun mu sen? ne bu hâlin?"

"saçlarım pis olabilir prenses, keşke dokunmadan önce sorsaydın." yeonjun ondan uzaklaştı, yeji'nin eli havada kaldı ama bozuntuya vermedi. "okuluma layık bir öğrenciyim."

"alındın mı sen?"

"saçmalama." yeonjun yüzünü buruşturdu. "ee böyle ayaküstü laflayacak mıyız yoksa gidecek miyiz?"

"bin." yeji arka kapıya yönelmeden arabaya iki kere vurdu, şoför motoru çalıştırdı. "her nereye gidiyorsak ben oraya girmem haberin olsun. alır ve gelirsin."

"korkma. benim yanımda tamamen güvende olursun." yeonjun onun için kapıyı açtı. "seni canım pahasına korurum."

yeji koltuğa yerleşirken güldü. "sen benim için hiçbir şey yapmazsın."

yeonjun onun yanına yerleşmeden önce omuz silkti. "eh."





Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
no rainbows | beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin