C-c-co-cože spát já u něj v posteli? Pokud budu spát u něj v posteli tak jenom s ním ale pochybuji že bych se mu líbil nebo aby by byl na kluky. Hlavně nás bere jako nejlepší kamarády teda z jeho strany. Na to že ho vidím poprvé jsem se přesně bál že ho budu milovat víc jak předtím jen přes internet. Vypadá hezčeji než jsem si ho představoval, ty jeho oči ve kterých se strávím, vlasy do kterých mu chci dát pusu a jeho ústa které chci líbat. Když jsem se vzbudil Clay byl s mim kufrem u dveří od baráku tak jsem běžel rychle za nim. Doběhl jsem ke dveřím kde na mě Clay čekal ,, Gogy rodiče nejsou dva měsíce doma takže máme pro sebe celý dům" Já se na něj usmál ne kvůli tomu že máme celý dům pro sebe ale kvůli oslovení ~Gogy~ zní to hezký a roztomilé že jsem se začal červenat. Vešly jsme do domu a já měl jenom otevřenou pusu do kořan a oči mi z dulku mohly vypadnout. Ten dům byl tak hezky vysoký stropy, hezká podlaha, kuchyně, obývák a schody. Myslel jsem že to je sen. Takhle jsem tam stál Clay se mezitím přežil a sundal si bundu stoupl si vedle mě a drknul do mě.
POV Dream #5
Když jsme došli ke mě domů tak jsem si odložil bundu a přežil si boty. Kouknu jsem se na Gogyho který jen tak stal a koukal jen tak po domě tak jsem do něj drknul ale nic. Pak jsem mu zamával rukou před obličejem ale furt nic. To už jsem byl dost naštvaný tak jsem si stoupnul před něj něžně jsem ho vzal za boky a dal jsem mu pusu na čelo to ho už vzbudilo ,,No sláva Růženka se nám vzbudila" řekl jsem s úsměvem. Georg se začal trochu červenat a já jsem si toho všiml. *Awww je tak roztomilí když se začne červenat hm... začal se cervenat kvůli ty Růžence nebo kvůli ty puse?* říkal jsem si v hlavě když jsem ho prováděl po domě. Asi po hodině jsme se objevili v obýváku na gauči a koukali jsme na televizi po chvilce jsem cítil Gogyho hlavu jak leží na mém rameni. Hned jsem si vzal mobil a vyfotil nás poté jsem tu fotku upravil dal okolo ní nějaká srdíčka a dal jsem si ji na tapetu. Po chvíli jsem cítil jak se mi zavírají oči tak jsem mobil vypnul a dal na stůl a pomalu ale jistě usnul též. Spal jsem asi dvě hodiny a když jsem se vzbudil tak jsem nikde neviděl Gogyho a mobil taky nikde. Začal jsem panikařit určitě si zpletl mobilu a teď si myslí že jsem gay a že ho miluji. Jako neříkám nic to že jsem gay je známá věc ale že miluju už dva roky Gogyho to nikdo neví. Miluji ho víc jak sem sebe ale on nás bere jako nejlepší kamarády. Když jsem se viděl okolo sebe tak jsem viděl George jak drží můj telefon a kouká do něho. Tak a je to tu jsem v prdeli zjistí že ho miluju a naštve se na mě a už mě nebude chtít nikdy vidět. Říkal jsem si pro sebe a bál jsem se nejvíc co to šlo.
ČTEŠ
Něco co se nestalo
FanfictionClay se jedno dne zamiluje do George ale bude to držet v tichosti jednoho dne mu ale přijde zpráva od George s divnou otázkou.... co se stane se dozvíte v příběhu.