POV Georg 9#

84 8 0
                                    

Jakmile jsem se dozvěděl že je Drista mrtvá tak se mi oči zaplnili slzami. Drista že je mrtvá? To snad ne kdo teď bude hlídat Claye? Co když mi nebude brát telefon? Koho se budu ptát jeho matky? To nikdy! Měl jsem ji rád jako svoji sestru byla prví co věděla že Claye miluji a teď je pryč. Musel jsem jí na pohřeb co bych pak byl za jejího kamaráda. ,,Clayi?" udělal jen náznak že poslouchá a já pokračoval ve větě ,,Už měla Drista pohřeb?" Clay ze sebe dostal ubrečené ne a já ho víc obejmul. ,,Tak já na ten pohřeb půjdu s tebou" řekl jsem a pokusil se o úsměv. Clay se na mě podíval a vypískl ,,To by bylo boží ne moment ty jsi boží" zakřičel a dal mi pusu. Já jsem se usmál už ne falešně ale doopravdy po chvíli co jsem si tam povídali Clay usnul a já se vydal do kuchyně udělat něco k jídlu. Koukal jsem po různých věcech a jediné co jsem našel byly věci na palačinky tak jsem je udělal dal jich pár na talíř a namazal je nutellou a donesl nahoru do pokoje kde spal Clay. ,,Růženko vstávej máš tu papání" pomalinku jsem ho zbudil dal jsem nu talíř a koukl se na mobil kde bylo snad milion zpráv od Tommyho. Rozklikl jsem chat na instagramu a přečetl si nějaké zpravy ze začátku to bylo jen ahoj a jak se máš pak proč neodepisuji a pak žačal spamowat moje jméno. Z mého vlastního donucení jsem odepsal pouhej ahoj pak jsem dodal že jsem něco řešil a nebyl čas na mobil a zprávy dál naš chat nepokračoval. po chvilce co Clay dojedl palačinky jsem se sebraly a šly do obýváku se koukat na televizi byla to strašná nuda takže jsme vlastně celou dobu byly na mobilu a koukali na tik tok a edity na shipi o nás dvou. I to byla ovšem nuda tak jsem se rozhodly že by jsme mohli streamovat takže Clay šel do svého pokoje kde měl počítač a mě předtím odvedl do jedo studia kde měl další počítač na kterém stříhal videa tak jsem se tam přihlísil na svůj minecraft účet. Než odešel dali jsme si poslední pusu a šly jsme každý k počítači kde jsme oba zapli stream a šly na discord si volat a hrat u toho minecraft. Hráli jsme asi tři nebo čtyři hodiny a pak jsme to vypli. po chvíli jsem vypl i počítač u kterého jsem byl a šel za Clayem do pokoje.

420 slov a jedeme dál jak Brumbálos 

děkuji všem za ohlasy u předchozích částí a já slybuji že se pokusím zase vydávat kapitoly každy den jednu nejméně. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 06, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Něco co se nestalo Kde žijí příběhy. Začni objevovat