Koukali jsme s Clayem na film a já cítil jak se mi zavírají oči. Po chvilce jsem usl. Asi po 2 hodinách jsem se vzbudil vedle spícího Claye rozespale jsem sáhl na stůl pro mobil. Když jsem mobil rozsvítil abych viděl čas tak jsem radši zaostřit na tapetu. To jsem já jak mu spím na rameni a okolo jsou srdíčka? On mě miluje? Ne bere nás jako nejlepší kamarády. Říkal jsem si v hlavě pak jsem se pomalu zvedl a šel pomalu ke stolu v kuchyni a vzal jsem si jeho mobil s sebou. Asi 10 minut na to se vzbudil i Clay a koukal kde jsem pak si všiml že tam nemá svůj mobil. Když se rozhlédl viděl mě jak mu koukám do mobilu. Já se na něj koukl, na očích mu byl vidět strach. ,,Clay? Co to má znamenat?" Zeptal jsem se ho on se na mě jenom kouknu a pohled odvrátil. Proto jsem přišel k němu blíž a sedl si kousíček od něj ,,Clay co znamená ta fotka? Nemohl jsi se zeptat jestli se s tebou vyfotím?" Řekl jsem a usmál se na něj. ,,Clay chci to slyšet popravdě..."Chvíli jsem mlčel ,,Co jsem pro tebe? A co ke mě cítíš?" On se na mě kouknu ,,Já-já-já.. já tě miluju" řekl koktavě. Co si budeme vzalo mi to dech ,,Clay..." neměl jsem slov ,,Promiň Geo-" nedorekl to protože jsem ho políbil. Trochu jsem pootevřel pusu a tím mu povolil zapojit i jazyk a to samé pak udělal mě. Po chvilce jsme se odtrhnout kvůli vzduchu. Koukali jsme se do očí tomu druhému ,,Clay j-jak dlouho mě miluješ?" Clay odvrátil zrak ,,Už to budou dva roky" řekl smutně. Já mu vzal tváře do mých rukou abych mu viděl do očí ,,A proč jsi mi to neřekl?" Optal jsem se ho ,,Já-já.. já jsem se bál co řekneš a furt jsem zmatený co ke mě cítí?" Optal se mě. Já mu věnoval malý polibek na rty a usmál se na něj. ,,Já tě taky miluju Clay " Řekl jsem mu z prima do očí.
348 slov
Jedeme daaaaaal
ČTEŠ
Něco co se nestalo
FanfictionClay se jedno dne zamiluje do George ale bude to držet v tichosti jednoho dne mu ale přijde zpráva od George s divnou otázkou.... co se stane se dozvíte v příběhu.