Ještě na začátek chci poděkovat za hlasy budu ráda za komentář a taky tady se objeví první vážnější věc než polibek 😏
Bál jsem se fakt hodně. Teď řekne že jsem nechutný, už jsem to slyšel jak to říká jeho sladkým hlasem. Poté jsem jenom slyšel něco co jsem nečekal ,,Clay j-jak dlouho mě miluješ?" Zarazilo mě to a Uhl jsem pohledem ,,Už to budou 2 roky" odpověděl jsem smutně ,,A proč jsi mi nic neřekl?" Na tohle jsem věděl přesnou odpověď ,,Já-J-Já... já jsem se bál tvé odpovědi a furt jsem zmatený co ke mě cítíš?" Když jsem to dořekl tak mi věnoval malý polibek a úsměv z jeho strany. ,,Já tě taky miluji Clayi." V tu chvíli se mi srdce zastavilo o-o-on-on mě mi-milu-miluje?! Oči se mi rozzářili. Ale když jsem se vzpamatoval tak Gogy nikde hm... asi se šel někam kouknout ani nevím jak dlouho jsem byl mimo řekl jsem si a zasmál se nad tím. Vstal jsem a šel do sprchy. Vešel jsem do koupelny vzal ručník že skříňky oblečení co jsem si sundal dal do špíny a vlezl do sprchy. Byl jsem tam ani ne pět minut a slyšel jsem jak klapli dveře od koupelny. Trochu jsem otevřel dvířka a kouknu jsem se ven stal tam Gogy se sluchatkama v uších ,,Ehm... Gogy nevadí ti že se ti sprchuji?" Ale neslyšel mě nemohl si vybrat jinou koupelnu ne jemu další 3 nestačí... říkal jsem si pro sebe. Vzal jsem trochu vody do ruky a "hodil" jsem ji po něm on si sundal sluchátka a otočil se na mě ,,Hmm..." zavrněl na mě. ,,Gogy tobě nevadí ze se tu sprchuji!" Zavrčel jsem na něj. Koukl se na mě nechápavě ,,Jak moc ti to vadí zlato?". Zlato? On mi řekl zlato? V tu chvíli jsem vyšel že sprchy a došel k němu sundal mu všechno oblečení sice se bránil ale jsem silnější takže jsem ho slíkl a čapl ho za ruku a odtahl do sprchy. Cestou křičel ale nepomohlo mu to ,, Clay pust mi tu ruku! CLAY!" Když jsem zavřel dveře od sprchy tak jsem si před ne stoupl aby nemohl zdrhnul a pustil příjemně teplou vodu. On se mě snažil odstrčit ale i když je starší tak je menší ,,No tak Gogy jenom jedna sprcha to tě nezabije" řekl jsem a udělal smutně oči.
❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
Gogy se usmál ,,A chceš být ve sprše nebo chceš..." On se odmlčel pak se kulisách usmál a svoji pravou dal na mé břicho, projížděl ji pomalu po mém sixpacku. *dodatek autorky 😂😂*
Poté přišel blíž a začal mé druhou hladit přes záda, rukou na mém břiše začal sjíždět níže a níže. Když byl už kousek od mého penisu tak si pomalu klekl a vzal si ho do pusy. Trošku jsem se oklepal, vzal jsem ho za vlasy a určil jsem si své tempo. Voda setkala po našich tělech, a já se lehce opřel o stěnu a Georg se odtahl aby se nadechl. Asi 3× se z hluboká nadechl a dal si ho zase do pusy. Vzal moji ruku a naznačil ať si zase určím tempo tak jsem i učinil. Po chvíli jsem se mu udělal do pusy a on to poslušně spolykal.❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
Já ho pak pochváleně poklepal po hlavě a usmál se na něj ,,Za tohle dostaneš odměnu" řekl jsem. George si pak stoupnul ,,A co to bude za odměnu?" Zeptal se mě ,,Nech se překvapit ale bude se ti to líbit" řekl jsem a šel ze sprchy směr můj pokoj s ručníkem okolo pasu. Georg si vzal taky ručník a následoval mě kroky.
663 slov jedeme daaaal.
Omlouvám se že to dlouho nevyšlo měla jsem školu a ještě dělám jiné věci ale nebojte vždy když mě něco k příběhu napadne tak to píšu do jednoho bloku a jedu po stránkách tohle je sice jenom 6tý pohled ale stránka už 8 a mám předepsaný necelých 16 stránek. Pokusím se to vydávat co nejdřív 💙💚
ČTEŠ
Něco co se nestalo
FanfictionClay se jedno dne zamiluje do George ale bude to držet v tichosti jednoho dne mu ale přijde zpráva od George s divnou otázkou.... co se stane se dozvíte v příběhu.