Jay
Şirketten geldiğim gibi, çantamı odama bırakarak mutfağa geçtim. Dolaptan iki kutu noodle çıkarıp masaya bıraktım. Tam su dolduracakken, telefonum çaldı. Elimdeki işi bırakıp mutfaktan çıktım.
Koridoru dönüp odama geçecekken, banyodan çıkan Nikiyle olduğum yerde kalakaldım. O da beni beklemiyor olacak ki, şaşkın şaşkın bakmaya devam etti.
"Hyung, sen evde miydin?"
"Esas sen evde miydin? Neden gitmedin çocuklarla?"
Elindeki havluyla saçını kurulaya kurulaya mutfağa geçti. Bende telefonu alıp geri döndüm.
"Çünkü sınıf arkadaşımla buluşacağım"
Suyu kaynamaya bıraktıktan sonra dönüp yüzüne baktım. "Kimmiş o arkadaşın?" Omuz silkip ayağa kalktı.
"Tanımazsın zaten. Neyse benim hazırlanmam lazım. Sana afiyet olsun"
Mutfaktan çıkana kadar arkasından baktım. Daha sonra masanın üzerinde olan telefonu elime alıp Jaeyuna mesaj attım.
Jay: Niki biriyle buluşacakmış. Senin haberin var mı?
(16:24)Telefonu kenara bırakıp, noodle hazırlamaya koyuldum. Niki odada saçlarını kuruluyordu. Mesaj geldiğinde hızlıca alıp okudum.
Jake: Oğlum, dan diye yazma böyle şeyler. Bizimkiler kıllandı zaten duruma.
(16:28)Jay: Sanki adam öldürdük te saklıyoruz. Ne bu drama? Soru sordum hem.
Jake: Haberim yok benim. Mesajları siliyorum şüphe uyandıracak şeyler yazma. Gelince konuşuruz.
Jay: Bekle. Ağzını arasana bir. Sana söyler kiminle gittiğini.
Jake: Tamam.
Tam WhatsApptan çıkacakken, gruptan gelen mesaj kafayı yememe neden olmuştu. SALAK HERIF!
Enhaypın
Jake: @niki dışarı çıkacak mışsın? Kiminle gittiğini söyleyebilir misin?
Jungwon: Salak!
Niki: Sen nereden biliyorsun, hyung?
Niki: @Jay Sen mi söyledin?
Jay: Ne münasebet? Ağızdan ağza laf taşıdığımı ne zaman gördün?
Hidung: 🌝 🌝
Sunoo: Heeseung hyung wjshehdjdh
Without Jay
Hidung: Jake biliyor. Jungwon şüpheli. Niki salak...
Sunghoon: ahdeuhzajdbandb
Sunoo: Sen çözersin bu konuyu, hyung :D
HI GUYS
nikiye bak sen hele...
Neyse gidiyom