Zorbalara yakalanmak

1.2K 119 69
                                    

***
Himari sabah yine erkenden çıkıp okula gelmişti arkadaki sırasına geçip oturdu.
Bu sabah biraz huzursuzdu chifuyu da bunu fark etmişti sorduğunda bir şey yok diye geçiştirmişti.
Aslında huzursuzluğunun tek sebebi dünkü kızlardı.

Yine zorbalığa uğramak onu deli gibi korkutuyordu.
Önceki okulunda bayılana kadar tuvalette dövmüşlerdi ayıldığında ise eve gitmişti.
O gün chifuyu'nun evde olmaması büyük bir şanstı.

Boş sınıfta kızın yapmacık ve iğrenç kahkahası yankılanınca himari titremişti.

"Oi! Bizim sürtükte buradaymış"

"Ahh zavallıcık ne o annen senin yüzünü görmeye tahammül edemediği için evden mi kovdu!?"
Kahkahalar..
Ben ise ne başımı kaldırıyordum ne de cevap veriyordum.

"Hey sürtük duymadın mı!? Kalk oradan ben oturacağım!"
Ses bile çıkarmadan yerimden kalkıp duvar kenarına geçtim sınıfın öbür ucuna.
Ama bu onlara yetmiyordu belli ki.

"Ne oldu yoksa sesin içine mi kaçtı? Ne kadar sürtüklük yaptın?"
Dedi diğer kızlardan biri kahkahalar, acıtıyordu en çokta konuşamamak cevap verememek yakıyordu canımı
beni bu kadar kirletmeleri daha da koyuyordu ben annemin temiz prensesiydim pis olamazdım ki ben.

Kalkıp lavaboya gidecektim ki birisi kapıyı kapattı ve önüme geçti.

"Oi!nereye gittiğini sanıyorsun"dedi kapıyı kapatan.

O an konuşmak istedim güçlü olmak onları uzaklaştırmak istedim ama yapamazdım ben eziktim konuşamaz hiçbir şey yapamazdım.
Ve yine yapamadım.

O gruplarının lideri gibi görünen kız saçıma asılıp beni fırlatınca ağzımdan bir acı inleme çıktı.
Yüzüme yediğim tokat ile gözlerim doldu ve hiçbir şey yapamadım.

Yine oluyordu her şey başa sarıyor ben ise yine değişmiyordum.

Zayıftım..

***

Yine beni dövmüş ve kenara atmışlardı bir çöp parçası gibi okulun arka bahçesinde yerde dizlerimi kendime çekmiş oturuyorum.

Üstüme döktükleri su fazlasıyla üşütürken bir de çöpleri kafamdan aşağıya boşaltmışlardı.
Bir kedi edasıyla duvarın köşesine iyice sindim.
Sonbahar ayında olmamız bu durumu daha da kötüleştiriyordu.
***

Eşyalarımı alıp okuldan çıktım.
Beyaz okul gömleğimden belli olan sütyenimi fark edince daha da ıslanmış hırkamı giydim.
Saat 07:49'du chifuyu'nun evde olmadığı barizdi anahtarımı cebimden çıkartıp kapıyı açtım ve içeri girdim.
Sıcak eve girince içim ürpermişti. Odama çıkıp banyoma girdim üstümdekileri çıkarttım ve el yıkama yerinin yanındaki dolabı açıp içindeki kirli sepetine attım.

Banyonun zeminine oturmuş başımdan sıcak sular akarken yaşadıklarımın neye bedel olarak
yaşadığımı düşünüyordum.
Belki de lanetliydim. Herkesin uzak durması gereken bir lanet.

Gözümden düşen yaşla beraber hıçkırarak ağlamaya başlamıştım.
Özlüyordum ne olursa olsun ailemin kalanını özlüyordum.
Onlar gittikten sonra tüm sorumluluk bana kalmıştı evin büyüğü ben olduğum için her şeye sahip çıkmam gerekiyordu.
***

Duştan çıkıp üstüme rahat bir şeyler giyindim ve göz altlarıma kapatıcı yüzüme de bugün oluşan izleri kapatmak için fondöten sürdüm chifuyu'nun gelme saatine daha 3 saat olduğunu görünce mutfağa gidip yemek hazırlamaya başladım.

***

ZORBA ༄ 𝘽𝘼𝙅𝙄 𝙆𝙀𝙄̇𝙎𝙐𝙆𝙀 𝙓 𝙁𝙀𝙈 𝙍𝙀𝘼𝘿𝙀𝙍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin