Yazmak için hiç hevesim yok ama bölüm bekleyenler var sanırım
——————Salona girdiğimde chifuyu'nun beni sorulara boğmasına izin vermeden geri çıkmış ve odamın yolunu tutmuştum.
Odama girip okul formalarımı kirli sepetine attım.
Göz altlarıma hafif kapatıcı sürüp banyoya girdim.
Ellerimi yıkadıktan sonra aşağıya indim.Salonda chifuyu ve baji kanepelere oturmuş peyoung yakisoba yiyorlardı.
Peke j ise tek kişilik koltuklardan birine oturmuş orayı sahiplenircesine yayılmıştı.Ve yakalanmıştım.
"Nee-san günün nasıl geçti?"
"Hmm."
"Te-te-rapi-ye gi-tti-m."
"Ye-yeni ke-li-mi ald-ım."***
Genç kızın anlatış biçimi onun için zor görünüyordu.
Belki de konuşmak onun için zordu.
Ya da uzun saçlı çocuk böyle düşünüyordu.Kızın gözlerine baktı kardeşine gününün nasıl geçtiğini anlatırken gözlerinin içi
parlıyordu.
Baji bir an için kızın o masum halini şirin buldu sonra akllından gemen bu düşünceyi sildi.Saatin geç olmaya başladığını görünce bugünün yorgunluğuyla uykusunun geldiğini fark etti.
Ve sarı saçlı gence gittiğini söyleyerek evden çıktı.
Sarı saçlı genç onu gönderdiğinde kız kardeşi kanepede beklemeye devam etti.
***
Sabah uyandığımda evin sessiz olmasından
chifuyu'nun uyanmadığını anlamıştım.Alt kata indiğimde peke j'nin mamasını yediğini gördüm ve neredeyse bitmişti.
Mama kutusunu alıp kabına biraz koyduktan sonra suyunu tazeledim.
Ve mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım.Ben tezgahta kahvaltıyı hazırlarken sırtıma bir kafa vurdu.
"Nee-san acıktımm!"
Kafasını sırtıma yaslamış kollarını aşağıya doğru sarkıtmış boğuk sesiyle konuşup haykırıyordu.
Arkamı döndüm ve kafasına hafif bir şekilde vurdum."Ah! Acıdı ya."
Sürüklene sürüklene masaya geçip oturdu.
Tabakları masaya yerleştirirken chifuyu'ya bugün yapılacakları söylemeye başladım.
"Di-din-le bu-gün dı-dış-arı çı-çıkıp b-ba-na te-tel-e-fon ala-cağız"
"Hmm evet! Bugün eve de alış veriş yapmamız lazım."
"Hmhm."Kahvaltı edip evden çıktıktan sonra metroyla yola çıktık.
Önce alışveriş merkezine gittik.
Orada bulunan mağazalardan birinden bana telefon ve telefon için gerekli olan parçaları verdiler.Oradan çıkıp bir markete girdik ve ev için yiyecek ve meyve aldık chifuyu tutturduğu için baki gelince yemeleri için birkaç kutu peyoung yakisoba aldık.
Eve geldiğimizde hava kararmak üzereydi yarın okul olduğu için chifuyu'ya erken yatmasını söyledim ben uyanabilsem bile o uyanamıyordu. Biraz oturup film izledikten sonra chifuyu'yu yatmaya gönderdim.
"Nee-sann yatmak istemiyorumm"Kelimeleri uzatıp bana yavru köpek bakışlarıyla bakıyordu chifuyu her ne kadar dışarıdakilere sert olsa da bana yavru köpek bakışları gönderebiliyordu.
Onu arkasından yastık atarak kovdum ve koşarak odasına kaçtı.
Ben de yorulduğum için daha geç olmadan ev ile ilgili olan bir kaç işi yaptım ve yattım.
________
Yıllar sonra bölüm attım!
Sahi kaç ay oldu yazmayalı?
Ben bölüm atar mıydım ya?Neyse görüşmek üzere
Sizi seviyorumm <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA ༄ 𝘽𝘼𝙅𝙄 𝙆𝙀𝙄̇𝙎𝙐𝙆𝙀 𝙓 𝙁𝙀𝙈 𝙍𝙀𝘼𝘿𝙀𝙍
FanfictionBir kız ne kadar kırılgan olabilir? Yeni bölümü nasıl yazacağımı bilmediğim için ara verdim