Yeni bir gün

1.1K 116 43
                                    

Uzun bölüm!
——————————————————————————————

Gece yine kabusların verdiği korku ile uyanmıştım.
Aşağıya inip mutfağa ilerledim. Doldurduğum bardağı elime alıp kahverengi mutfak sandalyelerinden bir tanesi sessizce çekip oturdum. Suyumu yudumlarken kabus aklıma gelmişti.

**

Yine annem babam ve ben bir yerdeydik ama chifuyu yoktu. Cafe gibi bir yere girip sipariş vermiştik
ben portakal suyu annem ve babam ise kahve istemişti
çoğu zaman kahve tüketen insanlar olarak bu alışkanlıkları onları bırakmıyordu.
Annem bir anda öksürmeye başladığında babam devam ettirdi ve ikiside ağızlarından gelen kan ile yere yığılmışlardı.

**

Genç kız suyunu bitirip masaya koymuştu. Küçük kardeşi ise yatakta kıpırdanıp ablasının yanında olmadığını fark edip uykulu bir şekilde yataktan kalkmıştı.
Aşağıya indiğinde ablasını amerikan tarzı mutfaklarının girişinden masada oturur halde  görmüştü.

-nee-san~
Uykulu sesi duyan kız irkilip uyandırdığı kardeşine baktı.
Akıcı konuşup kardeşini geri uyutabilirdi ama daha konuşamayan bir ucubeydi kendisine göre. Peki kız tanıyor muydu ki kendini tartışılır.

Kardeşine su içmek için kalktığını bir sorun olmadığını söyleyip onu yatırıp kendi odasına geçti.
Saate baktığımda 04:04 olduğunu gördüm bugün okulun son günüydü ve sonunda 1 gün de olsa dinlenecektim.

Üstüme ince bir hırka alıp odamdaki terasın kapısını açtım,hemen yanımda duran koltuğa oturup bacaklarımı kendime çektim.
Annem ve babam chifuyu hatırlayamayacak kadar küçükken ölmüşlerdi.
Önceden chifuyu'ya şehir dışındalar gibi yalanlar uydurarak öğrenmesine engel olmuştum.

Biraz daha büyüyünce gerçekleri bilmesine izin vermiştim.
Annem ve babam nasıl öldü tam hatırlamıyordum ama sadece benim yüzümden olduğunu biliyordum ya da içimden bir ses öyle söylüyordu.

Hatırlamadığım için çoğu zaman kabuslarımda farklı
şekillerde öldüklerini görüyorum.
Ne yazık ki yüzleri bulanık ve silik oluyor.

Konuşma sorunum ailem öldükten sonra başlamıştı.
Terapistim travma kaynaklı olduğunu söylüyor.

Her zaman hayat bana zor gelmişti. Chifuyu'yu kıskanırdım ama asla bunu eylem veya bir başka şeye çevirmezdim biricik kardeşimdi o benim
Yaşama sebepleri listemin 1. sırasında yer alan küçük kardeşim.

Hayatımda hiç bir erkeğin beni koruyacağı düşüncesine sahip olmamıştım.
Hakettiğimi düşünmezdim veya birinin beni sevebileceği aklımın ucundan geçmezdi.
Değişmeyen düşüncelerdi bunlar.

Oturduğum yerden kalkıp sessizce mutfağa gittim ve kendime kahve yaptım.
Daha fazla uyuyamayacak olduğum için okula gidecektim ve derste uyumak istemiyordum.

Odama çıkıp yatağımı topladım,okul kıyafetlerimi askıdan alıp ütüledim,kişisel bakımımı yapıp çantamı hazırladım.

Aşağıya inip kahvaltı hazırlamaya başladım.
Ben çıktığımda baji ve chifuyu aç kalmasınlar diye fazladan pişirdim.
***
Kahvaltıyı hazırladıktan sonra azıcık bir şey yiyip masayı topladım.
Chifuyu ve baji'nin yemeklerini dolaba koydum. Kahvaltının dolapta olduğunu aç çıkmaması gerektiğini uyarıcı bir dilde yazıp masanın üstüne bıraktım ve evden çıktım.

ZORBA ༄ 𝘽𝘼𝙅𝙄 𝙆𝙀𝙄̇𝙎𝙐𝙆𝙀 𝙓 𝙁𝙀𝙈 𝙍𝙀𝘼𝘿𝙀𝙍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin