Yemek hazırdı tencerelerin kapaklarını ve pilav makinesini kapattım.
Salona geçip biraz haberlere baktım.
Gözüm dalmış olsa gerek uyandığımda saate baktım çoktan chifuyu'nun gelmiş
olması gerekiyorken evde çıt yoktu.Telefonumu alıp aramaya başladım.
Chifuyu ^^
aranıyor...Cevap vermedi.
Beklemeye başladım ve neredeyse 1-1,5 saattir yoktu okuluna gidecektim ki kapıdan anahtarla açılma sesi geldi.
Koşup kapıya baktığım da chifuyu'nun geldiğini gördüm. Daha benim okuldan gelme saatime yaklaşık 2 saat olduğu için şaşırmış görünüyordu.
"N-ne-nerde-nerdeyidin?"
"Arkadaşımla biraz gezdik o yüzden geç kaldım ama sen neden evdesin?"
"O-oku-okul-okdla-okdula kar-karnın a-ğrıd-ı ged-dim."
"Hm anladım."
"Yemek mi yaptın sen?""Ev-et."
Chifuyu koşarak mutfağa ilerlediğinde bir ses yükseldi"NEE-SAN SEN MÜKEMMELSİN!"
Yemeklerin yanında peyoung yakisoba olduğunu görünce
sevinmişti. Ablasına yapması için yalvardığı zamanlar bile vardı.Chifuyu masaya oturduğunda tabağına istediklerini yerleştirip önüne koydum.Yemeğini yemeye başlayınca gününün nasıl geçtiğini sordum.
"Gün-günn-ün nas-ası-nasıl ge-geç-ti."
"Güzeldi,okul biraz sıkıcı olsa da."
"Der-se-derseler-ine oda-odatlan a-ama ta-amam mı."
"Odaklanıyorum zaten merak etmee."
"Ta-mam be-b bi-rivaz yata-yataca-k se-ni seviy-o-rum."
"Ben de senii."
Nee-san yatmaya gittiğinde yemeğimi bitirip bulaşıkları yıkamıştım.
Salona girdiğimde peke j kanepeden kalkmış üst kata ablamın yanına gitmişti.
Otururken cebimde titreyen telefonla elimi cebime atıp kimin aradığına bakmıştım.Baji-san
Arıyor...Telefonu açtım ve konuşmaya başladım.
"Alo baji-san"
"Chifuyu size geliyorum bir şeyler alayım mı?"
"Gerek yok evde var baji-san"
"Tamam"
Arama sonlandırıldı..
Üst kata çıktım ve ablamın kapısını tıklattım. Ses gelmeyince "giriyorumm" diyip içeri girdim. Uyumuştu bile eğer uyanırsa aşağıya gelmemesi için yanına not bırakmıştım.
Zil çaldığında gidip kapıyı açtım."Hoşgeldin baji-san"
"Hmhm. Ablan evde mi?"
"Evde ama uyuyor"
"Tamam kapıda mı kalayım lan"
"Pardonn"
Diyip kenara çekildi chifuyu. Baji salona geçtiğinde arkasından kapıyı kapatıp ilerledi ördek gibi adımlarla.
Yaklaşık 1 saattir oyun oynayan ikili çok odaklanmışlardı.
belli ki üst kattan gelen sesleri duyamayacak kadar odaklanmışlardı.
***
Kız kabus görüyordu kalbini acıtan bir kabus ailesi tekrar bırakıyordu onu
gidiyorlardı yine, kızı yalnız bırakarak gidiyorlardı.Gitmeyin demek istiyordu ama konuşamıyordu ağlıyordu sesi çıkmıyordu çığlıklar içerisinde acı çekiyordu ama ailesi ona dönmedi.
En sonunda annesi sonunda dönmüştü ona gözlerini kısarak gülümsedi kızına ve ikiside kalplerinden birer kurşun yediler babası kızına son kez baktı ve gülümsedi.Daha 5 yaşında olan küçük kız ise yüzündeki annesinin ve babasının kanıyla bakıyordu onlara tepkisiz ve sessizce. Kız o günden sonra hep sessiz olmuştu. Konuşamamıştı.
-
Odanın içi kızın çığlıkları ile dolduğunda alt kattaki oğlanlar sonunda bir şeyler duyup hızla üst kata çıkmışlardı.
Kızın küçük kardeşİ kapısını tıklattı."Nee-san iyi misin?"
"İçeri giriyorum."
Arkasındaki çocuğa orda kalmasını söyledikten sonra girdi odaya. Ablasını kan ter içinde derin nefesler alırken görmeyi hiç düşünmemişti hemen kızın yanına koşup bir yerine bir şey olup olmadığına bakmıştı.
Zorlukla da olsa bir kaç kelime çıktı genç kızın ağzından."İ-iyi-yim."
Diye yanıtladı küçük kardeşinin endişesini.Bir bardak su getirmek için aşağıya indiğinde kapının yanında duran uzun siyah saçlı çocuk aralanmış yerden içeriye baktı yapmaması gerektiğini bilse bile içini rahat ettirmek istemişti ama nafile karanlık odanın içindeki hiçbir şeyi görememişti ne kızı ne de o çığlığa sebep olacak şeyi.
Elindeki su ile içeri girdi çocuk ablasına içirip uyumasını söyledi ve kızın üstünü örtüp odasından çıktı.
Aşağıya indiklerinde uzun saçlı çocuk gitmesi gerektiğini söyleyip evdn çıkmış kendi evinin yolunu tutmuştu.
***
Genç çocuk evine geldiğinde annesi çoktan uyumuştu. Bu yüzden o da odasına çıktı ve yatağına yatıp gözlerini kapattı.
Uyuyamıyordu o kızın acı içinde çığlık atmasının nedeni neydi? bunun olmasına sebep olacak ne yaşamıştı?
Tüm gece bunları düşünüp durdu en sonunda yorgun düşüp uyuya kaldı.***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA ༄ 𝘽𝘼𝙅𝙄 𝙆𝙀𝙄̇𝙎𝙐𝙆𝙀 𝙓 𝙁𝙀𝙈 𝙍𝙀𝘼𝘿𝙀𝙍
FanfictionBir kız ne kadar kırılgan olabilir? Yeni bölümü nasıl yazacağımı bilmediğim için ara verdim