Eve dönüş

390 53 45
                                    

COK OZLEDİM BURALARIII😭
_______
Chifuyu ablasının iştahsızlığının farkındaydı okulda yemek yemeyi sevmediğini biliyordu ki büyük ihtimalle yemiyordu.

Bu çok büyük bir sorun değildi. Ama bu sabah kahvaltı hazırlamadan çıkmış olması ablasının yemek yemediği anlamına geliyordu ve bu genç çocuğu daha çok endişelendiriyordu.

Korktuğu şey başına gelsin istemiyordu.
Aklına okulda bir problem yaşıyor olabileceği geldi.
İştahının neden tekrardan kesildiğini bilmiyordu.

Bu yüzden de bir kaç gün okulunu izlemeye karar verdi. Eğer bir şeyler olduğunu görürse onu okuldan almayı düşündü. Önceki okulunda olduğu gibi ise bu gerçekten kötüydü.

Ama durumlar tersine gidiyordu bugün için,kendi okulu ve çete işleri bir anda tonla önüne yıkıldı.
Bunu tabii ki de beklemiyordu.

Evin kapısının çalınmasıyla düşüncelerinden ayrılıp kapıya doğru ilerledi.
Kapıyı açtığında karşısında ablasını ve arkadaşını gördü.
Onları içeri aldığında ne kadar güler yüzle karşılasa da içini kendi boyunu aşmış bir endişe kaplamıştı.
"B-beb yu-ka-kalı ç-çık-yor-um."
Ablasının tek tük çıkan sesini duyduğunda ona yanıt olarak gülümseyerek kafa salladı.

/

Genç kız yukarı çıktığında küçük kardeşi arkadaşını da alıp salona geçti. Karşılıklı olan tekli koltuklara oturduklarında söze giriş yaptı.

"Baji-san sizinle çok önemli bir şey konuşmak istiyorum."

Çocuk arkadaşına endişelerinden ve diğer rahatsız olduğu şeylerden bahsetmişti.
Ve ondan utana sıkıla bir günlüğüne kız kardeşini izlemesini istemişti.

Genç çocuk ne demesi gerektiğini bilmiyordu ama arkadaşını kırmamak için kabul etti ve el sıkıştılar. Bu sırada kız saçları ıslak üstünde büyük bir tişört ile salonun sürgülü kapısını açtı.

Elindeki havluyu küçük kardeşine verip saçını kurlattı ve daha sonra genç çocuğu yolcu ettiler.
*
Matsunoların evinden çıktıktan sonra motoruma atlamış eve gidiyordum. Yarın olacaklar için hem heyecanlı hem de garip hissediyordum. Eve vardığımda annem kapıyı açtı ve beni içeri alarak omuzlarımdan tutup mutfağa yöneltti.

"Yemeğini ye ve git yat uyu sabaha kadar uyanık kalma sonra göz altların morarıyor. Ben yatıyorum iyi geceler seni seviyorum."

"Ben de seni."

Annemi yanıtladıktan sonra yemeğimi yiyip odama çıktım.
Yatağa girer girmez günün yorgunluğuyla uykuya daldım.
***
ASIRI OZLEDİM VAR YA O KADAR OZLEDİM Kİ BURALARI
Sımdı geri geldigimi soylemek icin boyle bir bolum atiyorum. Yarin guzel bir bolum atacagimm

HEPINIZI COK OZLEMISIM VE COK SEVIYORUM KENDINIZE IYI BAKINNN <333

ZORBA ༄ 𝘽𝘼𝙅𝙄 𝙆𝙀𝙄̇𝙎𝙐𝙆𝙀 𝙓 𝙁𝙀𝙈 𝙍𝙀𝘼𝘿𝙀𝙍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin