8

278 28 2
                                    

-Cine zice ca vii fii eu dedesupt?!

-Cine zice ca cu acest corp feminin ma vei domina?E clar ca tu esti cel facut sa fie dominat!

-Mai vedem-...

-Esti adorabil cand te enervezi,dar acum chiar nu doresc sa stau mult sa ma abtin...

A dat la o parte acel văl rosu,pentru a ma tranti pe asternuturile albe.Nu am apucat sa mai spun ceva,deoarece acesta incepuse sa imi acapareze buzele.Mainile sale se plimbau peste materialul hainei,lasand urme fierbinti pe pielea mea.Fara sa imi dau seama sarutul a fost intrerupt de lipsa de aer,totodata si haina de pe mine ca si ale sale.Imi inchisesem ochii pentru a nu privii ceea ce se afla in fata mea.

-Nu fii timid!Nu e prima data cand o sa ma mai vezi,dar cum e prima...accept de data asta...

E un monstru?O zici de parca mai are putin si ma va devora,dar nu pot spune ca nu sunt tentant...Acceptand înfrângerea imi deschid ochii privindu-i trupul sculptat,ochii coboara spre partea de jos lasand un nod in gat.E ceva normal sau...?Nu!Asta no sa intre nici într-o mie de ani!Am auzit un mic sunet lasand ceva nu extrem de rece sa se simta pe pielea mea.

-Nu iti face griji,e un gel special in care ajuta la astfel de momente.

A continuat sarutandu-mi trupul,mangaindu-mi-l de sus pana jos.Picioarele mi-au fost brusc apucate de mainile sale mari,monstrul fiind pregatit la intrarea mea presand.

-Stai!Nu o sa-MHM!

Parca tot corpul sa rupt in doua,in momentul in care a patruns.

-Scuze...trebuia sa fiu gentil,doar ca nu ma mai pot abtine...

O spui într-una,dar nu credeam ca esti chiar atat de nerabdator.

Oh, my king, I'm marrying you!   BLUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum