Analizez camera,draperiile erau negre putin ciudat daca ma intrebi pe mine,patul era mare cu așternuturi rosiatice,dulapuri destul de mari,o mini biblioteca,un mic birou,un balcon plin cu plante,tablouri care normal e una cu familia sa si una de a sa.Sunetul usi mi-a atras atentia,privind cum o servitoare intrase inauntru,nu exclud faptul ca a batut la usa,deci are maniere.
-Printul Rix,va asteapta la masa,inaltimea ta.spune aceasta facand o plecaciune in semn de respect.
-Nu imi este foame,multumesc.ii spun zambind.
-Dar...printe.Trebuie sa mancati,altfel printul Rix...
-Te rog,nu sunt flamand.
-Cum doriti!spune plecand.
Ma ridic din pat,privind pe fereastra,daca as incerca sa sar nu as avea sanse.Deci...
Rix pov.
Astept sa aud raspunsul acestuia,pana la urma cred ca ii este foame.In plus nu are cum sa fuga,deoarece nu e un regat obisnuit,sunt un demon.Beau sange doar de la partenerul de viata,iar cum Nuah va fii acela va fii nevoit sa imi de-a din sangele sau.Poti sa rezisti si fara acel sange,dar cand te casatoresti trebuie sa o favi,e exact ca o traditie.Pana la urma regatul oamenilor si al demonilor au un pact de sute de ani,daca nu se respecta...Pasii unei anumite persoane m-au trezit din gandurile mele.
-Deci?zic nerabdator.
-Inaltime, printul Nuah.sa trezit. Dar....
-Dar ce?intreb ridicand o spranceana.
-Nu vrea sa manance...
-Cum?!tip nervos.
Am calatorit ore bune,stomacul sau nu poate face fata.Se pare ca trebuie sa ii fac o mica vizita acestui neobrazat.
Nuah pov
Privesc cartile acestuia,se pare ca e interesat de actiune rar are de dragoste.Usa camerei se deschise bruac facandu-ma atent complet,Rix arata destul de iritat.
-Sa intamplat ceva?
-Tu ai un pic de constiinta unde esti?
-De ce esti atat de pornit?!Ce am facut?
Acesta incercase sa se calmeze,prinzandu-mi bratele cu mainile sale.Recunosc,stramsoarea sa ma facut sa scancesc putin.
-Vei manca,fara sa obiectezi.
-Stai putin!Nu schimba subiectul!Ce vrei sa spui prin nu constientizez unde sunt?!Si nu schimba subiectul Rix.
CITEȘTI
Oh, my king, I'm marrying you! BL
RomanceCititi pe propia raspundere! Interzis homofobilor! Nu iti place nu cititi!