9

301 28 5
                                    

Autor pov

-Amanda!se facu auzita vocea lui Rix.

-Da,inaltimea ta!spune aceasta grabindu-se.

-Pregateste ceva de mancare,Nuah nu sa trezit inca dar e posibil cand o va face sa ii fie foame.Anunta-ma de indata ce gata!Apropo,azi voi ramane alaturi de sotul meu.Multumesc!

-Cum doriti,inaltimea ta!spune acesta plecand sa indeplineasca ordinul primit.

Acesta sa intors in camera,privind prin materialul rosu,trupul iubitului sau sot,pasii sai gentili nu lăsau urme de zgomot,dand la o parte acel material,acesta isi privii capodopera lasata pe aceea piele fina,alba si moale.Nu in scurt timp,Amanda,una dintre servitoare a adus mancarea,plecând la fel de repede precum a aparut.

-Mnm...

-Neata,soricel speriat!

-Neata...

Acesta injura in gand in momentul in care se ridicase,simtint un junghi in tot corpul.

-Scuze,doare?

-Normal!

-Cred ca am fost prea dur aseara!

-Crezi?spune acesta iritat.Astea sunt pentru noi?spune privind mancarea.

-Desigur!Uite!spune punand tava intre ei.

Mana sa se misca spre un sandvici,ducandu-l la gura sotului sau privind cum misca din el,apoi inca una si inca una pana la terminat.

-Bea putina apa.

-Nu aveai treaba?intreaba Nuah curios.

-Azi am decis sa mi-o petrec alaturi de tine.

-Ai voie?Pana la urma esti un viiitor rege!

-Desigur!Nu uita ca vei conduce alaturi de mine,dar cum a fost nunta si acum prima noapte,mi sa mai lasat o zi.

-E greu?intreba acesta.Ma refer sa devii rege?

-Esti speriat de ziua aceea care va veni?

-Putin...

-Sincer?Si eu sunt speriat,dar pana la urma toti trecem prin ea,nu?Famiile regale...E extenuant,dar nu pot sa ma plang nimanui.

-Poti sa o faci,doar sunt sotul tau pana la urma.

Rix il privi in liniste,zambind ii sarutase obrazul.

-Multumesc!Dar sa nu uitam,de maine va trebui sa ma însoțești la unele treburi.

-Cand ai incoronarea?

-Peste o luna.Mult?Poate!Dar,mai am de vazut toate actele pentru regat si supusi.Multe dintre ele sunt cerinte dorite de la locuitorii regatului.

-Inteleg,daca doresti pot sa te ajut,asta faceam si noi in regatul nostru,ma pricep posibil sa gasim solutii mai bune impreuna.

-Imi place s avad ca ai acceptat căsătoria.

-Nu ma privii asa,inca am regret pentru asta,dar pot spune ca nu e tat de rau pe cat ma asteptam.

-Nici faptul ca a trebuit sa o faci cu mine?

-Asta e ceea mai rea,dar ce a fost a fost!Viitorul e mai important.

Oh, my king, I'm marrying you!   BLUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum