Ii strang mana usor rece,sufland aer cald pentru ca macar putin sa o încălzesc.Pielea ii era palida,ranule erau bandajate,buzele uscate usor închise la culoare,iar eu care stau ca un prost si nu am nicio putere sa fac ceva.Stiam!Simtisem ca ceva e neregula,si uite cum am avut dreptate.
-Nuah?
-Mama...!?spun către mama lui Rix.
-Am adus plusul.spune asezandu-l langa Rix.Trebuie sa mananci ceva,a trecut mult de ieri!
-Nu,multumesc...O sa mananc cand acesta se va trezi...
-Nauh...
-De ce nu o asculti pe mama?
-Rix!
Acesta isi arcuise colturile gurii într-un zambet mare,ajutandu-l sa se ridice in sezut,i-am asezat perna mai comod.
-O sa cer sa se pregateasca ceva.spun ridicandu-ma grabit.
Rix pov
-Oh!Acesta e...
-Asa e!Cat timp l-am distras putin pe Nuah,i-am aratat cateva fotografii cu tine de cand erai mic.A vazut liliacul si la cerut!spune mama zambind.
-Uitase-m de el!spun fericit.Tin minte ca il tineam mereu cu mine.
-Si inca cum!spune mama de parca era o povara.Nu puteam nici sa il spal,baiete!Cu greu il luam uneori si incercam sa il usuc cat de repede ca sa nu ii vezi lipsa.
-Vremuri bune!spun razand.
-Printe Rix!
Ma opresc in momentul in care vocea pitigaiata a lui Lady Juliet,aceasta itrase ca o furtuna,uitand ca mama e aici,punandu-se langa mine.Surprins de nepasarea ei fata de mama mea si de aproprierea nepotrivita a acesteia,ma indepartez cu greu de ea.
-Mi-am facut atatea griji,am auzit ca a-ti fost ranit!
Autor pov
Nuah intrase fix in momentul potrivit sau nepotrivit din punctele unora,in camera.Se oprise cand privirea ii cadea spre Lady Juliet,o mica iritare i se adezase deasupra capului lui Nuah,de parca un nor negru ca intunericul aparuse,fiind cata sa loveasca cu fulgere spre femeie.
-Aham!spune acesta ajungand langa ea.Daca ma scuzi,esti mult prea apropriata de sotul meu,iar in alt punct de vedere nici nu respecti varstnici!Nu e de mirare ca nu esti inca casatorita!
Nuah ii spuse cu o voce rece si dura,fulgerand-o din priviri.Cum observase ca femeia nu avea de gand sa se de-a,Nuah o trase de mana practic alungand-o de pe locul sau.Se asezase langa sotul lui,Rix revenind inapoi la locul dau,poate putin mai aproape de dragostea sa.
-Am adus o supa,m-am gandit ca va fii mai usor deocamdata pana durerile iti vor mai trece.Promit ca maine daca trece va fii ceva mai bun,sa nu uitam ca ți-am adus sucul preferat de mango.
-Ma cunosti atat de bine,iubire.
-Cum sa nu,pana la urma esti al meu!Nu imi scapi din ghiare!
-Nici nu am de gand sa evadez!spune plasand un sarut scurt pe buze.
-Apropo!se auzi brusc vicea reginei.Din cate stiu,nimeni nu știe de rănirea fiului meu,pentru ca el a fost atacat aproape de padure,iar acolo nu locuieste si nici nu exista case.Atunci...de unde stii?
-Bont mi-a spus!spune fata destul de agitata.
-Minciuna!spune Bont aparand in camera.Nu am scos o vorba nimanui!Stii de ce?spune prizand-o pe femeie de brat cu brutalitate.
-D-de ce...?spune speriata.
-Pentru ca a stat cu mine,langa fiul meu cu ginerele meu in tot acest timp.Nu a disparut din privirea mea!spune regina apropriindu-se usor.Cum se face ca tu sti?
-Eu...eu...
-Bont!
-Da,regina mea?
-Inchide-o in turn!Vom afla noi ceva de la ea,daca cumva parinti ei se baga va iesii foarte urat.Pana la urma am si pentru ei cateva intrebari,cum se mai si zice vulpea nu sare peste apa pana nu are gheata!
-Regina mea...va rog!striga aceasta.
Degeaba strigatele se mai auzea,pentru ca nimik nu o putea ajuta.
CITEȘTI
Oh, my king, I'm marrying you! BL
RomansaCititi pe propia raspundere! Interzis homofobilor! Nu iti place nu cititi!