-Deci?
-Sâââââ!spune regele privind atent.Aceasta nu e din regatul nostru,iar din cate razboaie am avut la anii mei...
-Imi permiteti,regele meu?
Bont luase sageata de la tatal lui Rix,privind atent spre lumina zilei pentru a vedea mai clar.
-Daca imi permiteti,aceasta sageata face parte din regatul umbrelor.
-Umbrelor?spune surprins regele.
-Dar ce treaba ar avea cu sotul meu?
-Si eu sunt curios,din cate stiu oamenii nu se prea aliaza cu unii,iar cu noi a fost de acum cativa anii.
-Asa e!Nici acum regatul nu prea au incredere in unii,de aceea strămoșul lor au avut noroc cu o vrajitoare.Cu ajutorul ei,pot afla cei de incredere si cei nu!
-Atunci e un motiv ascuns?spune Bont curios.
-Posibil!Dar intrebandu-l pe Nuah nu va avea rost,nu cred ca stie ceva.
-Atunci se pare ca le voi face o vizita parintilor lui.Noi dmeonii ajungem cat ai clipi!
-Esti sigur tata?
-Desigur,fiule.Nu pot sa ii las sa vina dupa ce tocmai au plecat,nu?Iar mama sa nu se simte bine si nu putem risca.Daca pornim noi atunci,putem fii atacati...
-E bine spus,atunci ramane asa.
-Perfect!O anunt si pe mama ta,stii cum face ea...
-Atunci ma retrag!spune acesta repede.Sotul meu iubit ma asteapta!
Rix parca topaia ca un mic iepuras pana la camera lor,servitorii si garzile il priveau surprinsi sa ii vada pentru prima data o dispozitie asa de diferita.Cine nu spune ca iubirea te schimba si te da peste cap?Zambind ca un nou pui,dar cine ar fii crezut ca acest idiot care candva varsarea de sange il bucura,a ajuns sa fie ca un mielusel.Mana sa se asezase pe clanta usii,deschizand usa a dat de prea iubitul sau sot stand linistit in pat.
-Eee!Uite cine vrea sa imi faca o vizita!spune Nuah zambind.
Rix,inchise usa in urma sa,punandu-se repede in bratele acestuia.
-E atat de bine!Dar stii ce e mai bine?
-Ce?intreaba confuz.
-Sa te gust!
-Ce?!St...ai!E inca zii!RIXXXXX!
Dar din pacate acel strigat fusese in zadar,deoarece deja incepuse sa fie devorat.
CITEȘTI
Oh, my king, I'm marrying you! BL
RomanceCititi pe propia raspundere! Interzis homofobilor! Nu iti place nu cititi!