Louis
Hangos beszélgetésre keltem. Furcsa,mert egyedül élek. Várjunk,mivan? Betörtek hozzám jelenleg? Inkább megnézem. Vagyis nézném de túl nyuszi vagyok. És nem is telik el két perc de az egyik rabló halkan benyit hozzám,most azt hiszem a meghalok rész jön.
-Ne szúrj le légyszi,fiatal vagyok még ehhez!-szólok ki a takaró alól.
-Tessék?-kérdez vissza egy férfi.
-Gondolom meg akarsz ölni,hogy aztán ellophasd a cuccaimat a társaddal.
-Louis? Te vagy az?-még mindig ugyanaz a pali.
-Honnan tudod a nevem? Ez nem csak ilyen hasra ütés szerű,hogy kinek pakoljátok ki a házát?
-Harry vagyok.-neveti el magát.
-Mit keresel itt?-rántom le magamról a takarót,ezzel ráébredve,hogy csak egy alsó van rajtam.
-Öhm,asszem joggal vagyok a saját házamban?-válaszol kérdés formájában.
-Mit keresek itt?-akadok ki mégjobban.
-Tegnap ide hoztalak,mert elaludtál a kocsiban és nem találtam a kulcsaidat,hogy lefektesselek.
-Miért nem ébresztettél csak simán fel?-kerestem közben szemeimmel a ruháimat.
-Ha valaki nem alszik el úgy,mint akit fejbe vágtak,akkor lehet sikerült volna.
-Bocsi.
-Semmi baj,itt vannak a ruháid.-rá sem néztem mióta bejött. Végig a kezében tartotta a tegnapi gönceim.-Ha van kedved reggelizhetnél velem vagy akár haza is mehetsz ha szeretnéd,hogy ne zargassalak.
-Kössz és szívesen maradok. Használhatom a fürdőt?
-Persze,addig főzők kávét.
-Sietek.
Most amúgy őszintén,mi a faszt keresek egy idegen lakásában? El kell tűnnőm. Előtte persze felöltözöm,de nem maradhatok itt tovább. Körbenézek és konstatálom,hogy itt egy tökéletes ablak,amin ki tudok mászni. Remélhetőleg senki sincs a kertben vagy ilyesmi. Kicsit béna vagyok így az ablakot csak nagy erőlködéssel sikerült kinyitnom. Kinézek az ablakon és sehol egy lélek se. Minden cuccomat összeszedem,sajnos a cipőm nem találom a szobában. Mindegy,azért már nem kár. Szóval zokniban kimászok az ablakon és elkezdek futni hazafele. Tényleg nem volt sok idő,futva nagyjából 2 perc. Otthon a fülledt levegő fogad,gyorsan kinyitom az ablakokat és elmegyek végre ténylegesen zuhanyozni. Nem tudom,hogy merjek-e bízni ilyen emberben. Amit szegény barátnőjével csinál...kiábrándító. Nem is akarok már velük foglalkozni,nem az én bajom. Ma csak pihenni akarok és enni. 20 perces pancsizásom után felveszek egy rövidnadrágot és nekiállok főzni valamit. Igaz,hogy pincér vagyok de semmi közöm a kajákhoz. Neten rákeresek egy spagetti receptre. Tudom,egy 10 éves is meg tudná csinálni,de ez egy komoly kihívás. Rákapcsolódok a tvre és elindítom a már megszokott lejátszási listámat.
Szeretek zenét hallgatni hangosan,de szerintem ezzel mindenki így van. Régebbi pop,pop-rock,rap és minden egyéb. Mindenféle zenét hallgatok. Barátaimat is kikészítem vele,hogy sosincs egy fajta stílus egy házibuliban nálam.
Na de főzés. Azt mondja 500 g spagetti tészta,oké egy csomag.600 g darált sertéshús,fél kg is megteszi szerintem.
200 g trappista sajt,reszelt,ez is megvan.
100 g sűrített paradicsom vagy bazsalikomos paradicsomszósz. Mi az a bazsalikom? Nincs itthon egyik se de van ketchup.
2 nagy fej vöröshagyma. Minek a spagettibe hagyma? Ezt inkább kihagyom.
4 gerezd fokhagyma. Ezt szeretem,de nincs itthon szóval ez is kimarad. Oregánó,majoranna,só,bors ízlés szerint. Aha,tehát só,bors.
4 ek olívaolaj. Mi bajuk az embereknek a sima olajjal?
Mindegy,kezdjük el akkor.
Készítsünk elő egy nagy fazekat, amibe a tésztát főzzük majd ki. Honnan szüljek nagy fazekat? Hát,van egy majdnem lyukas lábasom,tökéletes.
Töltsük 3/4-ig vízzel, majd ízesítsük pár csipet sóval. Senki nem mondta,hogy nekem érteni kéne matekul a főzéshez.
Amikor elkezd forrni a víz, rakjuk bele a tésztát, és egy pici olajat, hogy ne ragadjon a tészta,egészben is lehet, de blablabla. Néha keverjük meg, és 5 percenként kóstoljunk meg egyet, hogy elég puha-e. Ha megfőtt a tészta, akkor vegyük elő a tésztaszűrőt,kincs ami nincs, és szűrjük le, majd ugyanabba a lábasba tegyük vissza, és adjunk hozzá még egy pici olajat (1-2 ek), majd picit forgassuk meg az olajban. Oké,menni fog. Már buborékol a víz,mehet bele a cumó. Addig tartok egy kis dance brake-et. Lehet nem kellett volna,mert asszem nem egészséges ha folyik ki a víz a fazékból. Basszusbasszusbasszuuus. Leszűröm,persze megégetem magam de leszűröm. Szuper,király vagyok. Még csak most jön a neheze,de gyors megcsinálom.
Na elkeszült,icipicit odaégett a husi de fullos illata van. Kinyitottam az ajtót is,hogy azért ne fulladjak meg a füsttől. Kiszedek egy tányérnyi tésztát,rálapátolok egy pár kanál szószt és mehet rá sok-sok sajt. Bon appetit. Esküszöm az íze isteni. Ügyes vagy Tommo. Közben már Netflixre kapcsoltam és nézem a Lacasa de papelt. Legjobb program. Kaja és tv. Természetesen túl szép lenne nyugodtan megebédelnem,amiből igazából kb vacsora. Valaki eszeveszettül nyomogatja a kapucsengőt. Kinézek qz ablakon és egy számomra nem kívánatos ember áll a járdán. Felveszek egy papucsot és kimegyek az ajtón és elmegyek a kapuhoz.-Miben segíthetek?
-Hogy gondoltad,hogy csak úgy szónélkül lelépsz?-esik nekem,persze nem szószerint,mert nem engedem be.
-Nem is ismerjük egymást,jóhogy nem akartam ott maradni.
-Miért nem mondtad akkor ezt? 1 órán át vártalak a nappaliban és mikor bekopogtam nem válaszolt senki. A fürdőajtó zárva volt,így bepánikoltam. Szerinted mire következtethettem? Betörtem az ajtót és nem voltál ott. Elmentem a munkahelyedre,hátha be kellett menned csak nem volt időd szólni. Én naív. Egész délután a kanapén ültem és vártam. Arra vártam,hogy hallok-e felőled vagy valami. Aztán rájöttem,hogy baszki,valahol itt laksz és végigcsöngettem a házakon. Ide már nem is akartam,mert már minden reményem elveszett és azt hittem elraboltak vagy fasztudja. Aggódtam érted. Egy idegenért.-halkul el.
-Ne haragudj,erre nem is gondoltam.-tényleg sajnálom,nem gondoltam,hogy ennyire ragaszkodó.
-A barátnőm azt hiszi bolond vagyok.
-Nem mondtad el neki?
-Most fogom,de először az volt a fontosabb,hogy megtaláljalak téged.-wow.
-Hát megtaláltál,most menj és szakíts vele.
-Még találkozunk.
Milyen magabiztos valaki.
YOU ARE READING
colors-ls /befejezett/
FanfictionHarry és Louis megismerkednek egy étteremben és a kapcsolatukban van egy,két akadály de ők kitartanak. Amíg a halál el nem választ.