Harry
Ennyi? Ennyit tud mondani, miután felkutattam érte a várost? Mondjuk igaz, mindenképpen szakítanom kell Susyval. Nem mehet ez így tovább. 10 perc alatt hazaértem Louis otthonától. Tényleg elég közel lakik. Én barom, hamarabb is fejembe juthatott volna, hogy itt keressem.
-Susy! Itthon vagy?-lépek be a tágas, modern nappalinkba. Minden cuccot az Ikeában vettünk és imádom. Kár érte...
-Igen és van egy vendégünk is.-mosolyog rám a sötétbarna bőrkanapéról.
-Uram?-még a vér is megállt bennem, amikor megláttam a vendégünk. Tudja mi történt?
-Hello Harry. Örülök, hogy látlak.-fogunk kezet.
-Hát még én! Mi szél hozta erre? Megkínálhatom valamivel?
-Nem kérek semmit, köszönöm. Ülj le közénk!-köhög a végén hangosan.
-Jól vagy apa?-siet hozzá egyetlen gyereke.
-Nem, kislányom. Erről szeretnék beszélni veletek.-csak ne azt mondd, hogy házasodjuk össze, amíg ki nem purcansz, mert én rögtön falnak megyek. -Valamit tudnod kell Susanna.
-Mégis mit?-szorítja meg idős -60 éves, ami valljuk be nem is olyan sok- apja kezét, közben könny folydogál sima arcán.
-Beteg vagyok. Súlyos. Haldoklom és az orvos...max fél évet mond.
-Ez, ez nem lehet igaz!-fakad ki a lány teljesen.
-Sajnálom, kincsem, de még nem mondtam el mindent.
-Ennél rosszabbat biztos nem tudsz mondani.-nevet fel.
-Átadom Harrynek a szót.-néz rám sokatmondóan.
-Én...
-Mi az?-kérdi. Így is darabokra van esve, nem akarom tovább tiporni.
-Susy...én azt szeretném mondani...vagyis kérdezni, hogy...huhh. Leszel a feleségem?-hülyehülyehülye.-Nem most szerettem volna és nem így,de édesapádra tekintettel itt van az idő.
-Igen!IGEN!-borul a karjaim közé. Háta mögött apját látom,aki fejét ingatva nyilvánítja ki,hogy valószínűleg nem erre gondolt.
-Nos,sok boldogságot gyerekek. Én nem is zavarok tovább,szóljatok,hogy mikor lesz az esküvő. Áldásom rátok!-áll fel,kezetfogunk,majd lányát megöleli és kimegy a bejáratiajtón.
-Furcsa érzések kavarognak bennem,Harry.-szólal meg egy kis csend után. Hát még bennem.
-Azt elhiszem.
-De tudod mi most a legerősebb mégis?
-Na mi?
-A vágy.-az apja bejelenti,hogy meghal erre szexelni akar?
-Öhm,most?
-Igen,most. Te,én,hálószoba,most.-indul fel a lépcsőn.
-Értettem főnök.-megyek utána.
Már eléggé benne vagyunk a dolgokban és én csak Louisra tudok gondolni. Nem ezt beszéltük meg. Úgy volt,hogy szakítok vele és akkor talán... Mostmár mindegy. Egy olyan kapcsolatban fogom leélni az életem,amiben sosem fogom igazán szeretni a partnerem. Miért vagyok ilyen nyámnyila?
-Harry,hé.
-Valami baj van?-kapom fel hirtelen a fejem.
-Hadjuk abba,kérlek.-mondja halkan. Azonnal leállok és lefekszem mellé.
-Apud miatt?
-Nem,nem.
-Akkor?
-Tudok mindenről.-tudatja kedvesen.
YOU ARE READING
colors-ls /befejezett/
FanfictionHarry és Louis megismerkednek egy étteremben és a kapcsolatukban van egy,két akadály de ők kitartanak. Amíg a halál el nem választ.