Merhaba arkadaslar, 2109 okuyucu olmusuz. Bayagi hizli bir sekilde artiyoruz. Bu bölümde de vote ve yorumlarinizi bekliyorum. Bu bölüm için çok ugrastim. Her zamanki multimedyadaki sarkiyi dedigim zaman açin. Ayrica multimedyada Pera var:) Multideki sarkiyi açmanizi kesinlikle öneriyorum. Insallah begenirsiniz. Keyifli okumalar....
KISA BIR HATIRLATMA!!!!!!!!!!!!
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Çagri da o saatlerde evinde oturmus, pencereye bos bos bakiyor, bir seyler düsünüyordu. Takdir edersiniz ki son zamanlarda zihninin neredeyse %95'ini Pera dolduruyordu. Yavas yavas kafasindan kötü fikirleri atip, güzel seyler düsünmeye baslamisti. Son zamanlarda aklina güzel seyler gelince, hafifçe tebessüm ediyordu, en azindan Melih öyle görüp, Çagri'ya söylemisti. Pera'ya mesaj atmak istedi, klavyeye tikladi, yazmaya basladi ama yazdigi mesajlari güzel bulmayip, geri sildi. En sonunda aramaya karar verdi, aradi ama açan olmadi, muhtemelen bir isi vardir heralde diye düsündü Çagri ve odasina gitti.
Safak, Pera ile gidecekleri yola dogru hizla devam ediyordu. Yolu Safak'tan baska kimse göremeyecekti çünkü: yola basladiklarindan birkaç dakika sonra Pera'ya ether koklatmisti ve Pera hemencecik bayilmisti.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Safak, Pera'yi esrarengiz, ailesinin pek kullanmadigi eve getirdi. Hemen yatagina yatirdi Pera'yi ve yattigi odasindan ayrildi, asagi kattaki mutfaga indi. Pera'ya yemek hazirlayacakti.
2 SAAT SONRA!!!!!!
Aradan iki saat geçmisti. Pera, gözlerini bilmedigi bir yerde açinca çok korktu. Bagirmaya basladi ama hiçbir sey fayda etmedi. Tekrar tekrar bagirdi, en sonunda odasina Safak geldi. Safak:"Ne oldu Pera? Neden bagiriyorsun? Korkacak hiçbir sey yok. Sadece ilk plan yaptigimiz yer özel olsun istedim. Merak etme, seninle arkadasça keyifli vakit geçirdikten sonra evine birakacagim. Sssst, sadece sakin ol, sakin ol."
Pera:"Neden böyle bir sey yapmak istedin Safak? Neden sehrin içinde ne biliyim bir restorantta veya alisveris merkezinde plan yapmadik? Ne olur bana bir sey yapma, huzursuzluk çikmasin. Sessiz sakin bir gece geçirelim, ardindan ben evime gideyim. "
Safak:"Tamam, öyle olacak zaten. Çekinme ve korkma hiçbir seyden. Biz ........ biliyorsun sadece arkadas olmaya çalisiyoruz. Ben de beni daha iyi anlayabil diye daha sakin bir ortam seçtim. Hepsi bu."
Pera:"Tamam, tamam, her seyi anlarim da... Neden beni bayilttin?" Safak:"Sadece, bir önlemdi. Arkadaslarimla daha ilk planimda evimin yolunu ezberlemesini istemem. "dedi ve ikisi asagi indiler.
Safak, Pera'yla gerçekten güzel bir gece geçirmek istiyordu, tabii Pera onun dediklerine yavas yavas uymaya baslarsa.... Uymaya baslamazsa sayet, Pera kendi kaderini kendi elleriyle hazirlamis olurdu….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Pera’yla Safak yemek yemek için asagi indiler. Pera çok sasirmisti çünkü gerçekten sofra çok güzel görünüyordu.Safak:”Eeee, nasil buldun sofrayi? Elimden geldigince hazirlayabildim iste. Annemin bana ögrettigi kadar iste yapmaya çalistim.” Pera:”Saka misin Safak ya? Ben bile böyle bir sofra hazirlayamam. Gerçekten sofra çok güzel ve yemekler de çok lezzetli görünüyor.” Safak:”Tamam, o zaman yemeye baslayalim.” Pera, çok acikmisti ve bu yüzden Safak ona ne yemek koyduysa yedi. Safak:”Bir sey içmek ister misin? Susamissindir, birsürü sey yedin. Lütfen çekinme, ne istersen söyle. “ Pera:”Tamam, kola varsa alabilir miyim?” Safak:”Peki, hemen getiriliyor hanimefendi.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüflerle Başlangıç
RomanceAyrılma vakti gelmişti. Çağrı'dan ayrılması gerekiyordu ama onu çok seviyordu, içinden ona bunu zorla yaptırtana küfretti. Pera tam Çağrı'dan ayrılıp gidecekken Çağrı:" İtiraf etmek gerekirse seninle birlikte olmak bile farklı bir hayaldi, işkenceyd...