Lunile trec, și in ziare se tot repeta cazul acelui om, abia a treia zi au gasit cadavrul dar nici azi nu au gasit suspecti. In cazul meu mintea imi este eliberata de el.
Munca mea imi este tot mai ușoară dupa disparitia acelui tip.
Am inceput sa ma indepartez de toate anturajele acum ca le cunosc destul de bine. Sincer m-am gândit sămi schimb si slujba, ași mai face o facultate pentru a ma face si polițist, in armata nu mași baga, e prea devreme pentru mine cred.
Mama mea o duce inca prea bine cu sănătatea la 50 de ani ce pot zice.
De curand am inceput sa ies cu prietena unei colege, o fata putin cam dura si nervoasa, a intrat in mici anturaje iar acum ma cauta, dupa cum pare vrea sa am o combinatie cu prietena ei, cam dubios. Nu pot zice ca fosta mea colega nu e o fata draguta dar eu nu am nevoie de ea si cred ca vrea să-și bata joc de mine.
Am inceput mai nou sa ies cu aceasta fata si sa ne plimbam mult pe afara, e iarna ce ar putea merge prost in aceasta perioadă când sunt cel mai calm.
Afara e zapada de 40 cm înălțime. Am decis sa iesim la cerințele ei sa ne plimbam. Am fost de acord cu toate ca am foarte mult de lucru in perioada asta si sunt cam stresat de la toate actele, am si urcat in grad la lucru asta e de bine cum o vede mama si alti colegi.
I-am dat întâlnire sa ne vedem in spatele fabricii de lână din nordul orașului. Asa sa si intamplat tot. Ea a aparut putin speriata si nervoasa. Am plecat rapid imediat de acolo prin alta directie de unde vine lumea. Ne plimbam in tr-o zona abandonată a orașului.
La scurt timp dupa a început să-mi mai povestească despre prietena acesteia, fosta mea colega de facultate.
I-am spus să înceteze ca nu am nici o emoție de simpatizare față de aceasta și nici nu sunt interesat, ea a inceput sa ma ia la rost si mai nervoasa, a tăcut la un moment dat si mia propus la un moment dat sa fiu cu aceasta in tro relație, am foat putin confuz la auzul acelor cuvinte.
A început sa râdă ușor si să se dea pe lângă mine, cica i se par foarte drăguț.
Ma cam deranjeaza pe conștiință acest lucru.
Nu la mult dupa ce a inceput acest subiect de tăcut si de ne oprit pentru aceasta am ajuns pe un câmp mare lângă o structura ce pare a fi a unei clădiri foarte mare.
Am ajuns aproape de mijlocul câmpului, ninsoarea puternică a început, aceasta incepe sa se enerveze pe mine fiind foarte tăcut și aparent iritat de comportamentul acestei femei.
Am simțit brusc un nerv în mine, mi-am scos cuțitul din mânecă si am zgâriato pe aceasta undeva in zona degetelor de la mâna. Ea striga putin si se dă înapoi. Mâna începe să-i sângereze.
Incepe sa se certe cu mn si sa ma intrebe ce fac cu acel cuțit. Îl închid si mi-l bag inapoi în mânecă. Mă repezesc ușor la gâtul acesteia fiind puțin mai pitica de cât mine. Imi bag degetele adant in gatul acesteia si o aplec spre genunchi. Îi lovesc gâtul cu genunchiul de atâtea ori până nu mai aud nici un gâfâit sau sunet. O trântesc cu fața în zăpadă și o privesc cu ura și nepăsare.
Doua minute o privesc ne încetat. O acopăr cu multă fapada și incerc sa indrept zăpada din jurul meu.
Mă indepartez de pe câmp pe pașii pe unde am venit și acoperind puțin zăpada de pe mica carare pe care am lăsat-o în urmă. Trec prin partea opusa a orașului și intru în tr-un sat din apropiere de unde iau o trăsură și merg în oraș.