Át ölelt. Annyira szerencsés vagyok! Van egy pasim, 2 kutyám, 1 macskám és 1 lovam. Hihetetlenül jó életem van. Rengeteg srác crushol, és mindog udvarolnak. Én meg csak a pofájukba röhögök mert az én pasim menő, okos, helyes, jól keres, türelmes, és nagyon szeretjük egymást.
Éppen este volt amikor villámlani keudett és megdörrent az ég. Hirtelen nagyon meg ijedtem. Elkezdtem felé rohanni, ekkor viszont valmai furcsa hangot fallottam. Mint ha valami csörögne. Ő elment.Már megint olyan szépet álmodtam. Persze az óra csörgésére ébredtem. Reggel van. Még egy unalmas és értelmetlen nap a suliban. Ahj. Nah mindegy. Gyorsan meg reggeliztem és elindultam a suliba biciklivel. Kurva hideg volt szóval mire oda értem teljesen átfagytam. És persze nekem drága Evenek muszáj volt elfelejtenie kesztyűt venni. Gratulálunk. Igazából a nap baszott lassan telt de ezt most nem részletezném.
Amikor hazaértem a suliból elgondolkoztam hogy milyen retek jó lenne ha nem kellene felébredjek az álmaimból. Estig tanultam meg edzettem és zabáltam. Konkrétan mást egyáltalán nem csináltam. Mondjuk nem kifejezetten érdekelt. Este vacsora és fürdés után kinyújtóztam és azt kívántam hogy bárcsak örökre elaludnék, és az álmomban ragadnék. Úgy is mindig szépeket álmodok.
Hamarosan megpittyent a telefonom. Megnéztem, egy ismeretlen üzenetet szeretne küldeni. Ilyenkor?
Ezzel egy időben a telfonom egy hiba jelet is kimutatott. Leszarom. Gyorsan rányomtam.Imeretlen:
A kérésedet teljesítjük. Az életed megváltozik. De nem úgy ahogyan szeretnéd. Pont hogy fordítva!
Te akartad!Mi van?! Ezt most így nem értem. Most akkor ki ez és mire gondol? Nah mindegy. Inkább lefekszek aludni, mert akkor megint bele kerülhetek a csodás álom életembe. Hamar el is aludtam. Viszont mikor még abban az alvás előtti pár percben voltam bizseregni kezdett a lábam, majd az egész testem. Az izmaim mintha össze nyomódtak volna. A bőrömet pedig mintha 10000 tű szúrkálta volna. Majd egy............. egy furcsa kép jelent meg előttem. Egy szörnyszülött nőre hasonlított de csak kurva csúnya volt. A képen minden teli volt hullákkal....... de....... az összes család tagom, a barátaim a számomra kedves emberek, a crushok, a kedvenc színészeim, zenészeim akik még éltek. A nő rajtuk állt, és a szeme csak úgy izzott a bosszútól. Majd megjelent......... az álmaimban látott srác. Aki mindig szeretett akivel az álmaimban jártam. Száját gonosz vigyorra húzta. Egyszerűen már hirtelen az álmomban voltam. Vagy inkább az első egyben leghoszabb rémálmomban.........
YOU ARE READING
Szép Álmokat!
HorrorReggel amikor felébredünk párszor gondolkozunk azon hogy milyen lehet megélni egy álmot, tegyük fel hogy szépet álmodunk. Mosolyogva kelünk fel, aztán pedig rájövünk hogy vége van. És mi történik ha egy este valóra válik. Nah de mi a helyzet a rémá...