3. Fejezet

10 4 0
                                    

Ördögi kacajjal röhög ez a kígyó démon én meg csak itt hallgatom.
  - Szép álmokat! - röhögött tovább. Most meg mi a fenét csibáljak. Mi van ha nem is erős és ez csak a fejemben létezik? Mi lenne ha megtámadnám a banyát? Áhh nem jó ötlet. Ha nem sikerül akkor meg ki tudja mi lesz a büntetésem. A többiek közül biztos lesz olyan aki neki megy. Akkor rájövök hogy mennyire erős. Amikor megakartam mozdulni nem tudtam. A lábamra néztem amire két csörgő kígyó volt rátekeredve és a mozdulatomra fenyegetően sziszegtek. Akkor inkább itt maradok.
  - Látom meg rájöttél hogy felesleges kapálózni mert megjárod - vigyorgott önelégülten. Most pedig menjünk is e kezdő ponthoz - ................ sziszegte....... micsoda?! Mint egy kígyó. Ez olyan mint ha önmaga is egy kígyó lenne.
Bementünk egy terembe. A terem szinte teljesen fekete volt és teli volt más kb velem egykorú, 15 éves kamaszokkak. Minden hol 3D-s kígyó fal festmények. Egy oldal ajtón jöttünk be. Kettő oldal ajtó és egy fő....... inkább kapu mint ajtó van. A padló át látszó volt, alatta pedig rengeteg kígyó volt. Ahogyan balra néztem egy emelvényt láttam ahol..... az a démon ült. Ekkor aki eddig mellettem állt egy anakondává változott. Jesszus. Kicsit hátra hőköltem, a kígyó pedig bosszú szomjas tekintettel meredt rám. Sárga szeme volt, amiben a pupillája csak egy vékony fekete csík volt. Nem féltem annyira a hüllőktől mivel régebben volt pár kígyóm.
A hüllő pedig mint ha csak a nevét kiáltották volna elindult. Körbe néztem, és szinte mindenki fal fehéren állt ugyanis ugyanaz történt velük is mint velem.
Az összes kisebb nagyobb fekete kígyók fél kör alakban, egy sötét felhőként kezdtek el csúszni az eddig világosabb színő padlón. Ahogyan oda értek a nő arca egy cobra fej alakját és kinézetét vette fel és úgy sziszegett. A teremben csak a kígyók hátborzongató hangját lehetett hallani. Most az egyszer ténylegesen féltem.
- Nos...........

Szép Álmokat!Where stories live. Discover now