2. Fejezet

16 4 0
                                    

Nah jó. Mikor ébredek már fel? Megszólalhatna az ébresztő vagy valami. Hogy ez a valami eltakarodjon. Nagyon rossz elő érzetem van ezzel az álommal kapcsolatban. Az a nő.......... nem is tudom hogy mire hasonlít. Talán egy démon vagy valami ilyesmi de eléggé creepy. A bőre se nem fehér se nem bőrszínű se nem barna. Sokkal inkább szürke. A haja rózsaszínes ahogyan a ruhája is. Mi ez valami pink hercegnő?! Alap esetben ezen röhögnék mert tényleg úgy néz ki mint csipke rózsika de........ a hullákon áll.
  - A kívánságod valóra válik. Csak egy kicsit másként - majd pszhiopata röhögésben tört ki. Mi a szar.
  - Ha még lesz máskor akkor vigyázz mit kívánsz! - folytatta érces hangján.
  - Mától kezdve itt fogsz élni. Nem fogsz felébredni! De meghalni sem! Egy halhatatlan vagy akin bosszút állok - kacagott tovább.
  - Én, a bosszú, a kígyó és a sátán démona, egy próbát szervezek amit nem tudsz elutasítani. Mások is lesznek. De csak egy lesz a te csapat társad. El kell hogy érj hozzá. 
1. szabály, ha nem tartod be a többi szabályt akkor büntetést kapsz.
2. szabály, itt én vagyok a főnök
3. szabály, ez egy játék lesz amiben meg kell szerezzétek nekem a kígyók smaragdját, amit még én sem tudtam megkaparintani.
4. szabály, nem csapat munka, aki valakivel megpróbál beszélgetni az büntetést kap.
5. szabály, egy csapattársad lesz csak vele beszélhetsz.
Ezek a játék szabályok - nyalta körbe a száját, kb 10 centis nyelvével. Mint egy kígyó. Ez már nagyon ijesztő. Most akkor........ itt ragadtam.........

Szép Álmokat!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora