6. Fejezet

5 2 0
                                    

Amikor a következő bejárathoz érkeztem egy fekete ajtó volt előttem. De ez még nem minden mivel a fa ajtóba egy kígyó feje volt belevésve elölnézetből. A vésés mentén látszódott hogy a fa amúgy fehér nem pedig fekete. Ahogyan közelebb értem még a sötétben is ki lehetett szúrni a fába vésett betűket.
"Egyikőtök meg hal kínok között, de a másik jobban fog szenvedni"
Ez volt oda írva. Totálisan megborzongtam. Ez hihetetlen. Egyáltalán ki a másik? Vettem egy mély levegőt, de a remegésen ez sem segített. Kurvára féltem hogy megint meg kell majd öljek egy full random embert. Amikor beléptem totálisan elborzadtam. Ugyanis a Mike nevű kígyó srác állt előttem. Viszont a feje egyáltalán nem emberi volt. Még a félhomályban is tökéletesen lehetett látni hogy a feje olyan mint egy piton. Össze szűkült szemekkel és gyilkos pillantással meredt rám. Szeme vörös színű volt benne a pupillája csak egy fekete csíkként jelent meg.
  - Na most Eve, itt van Sarah, a legjobb barátnőd - mondta. Sarah. Sarah utálja a horrort és BFF-em. Neee. Csak nem meg kell hogy öljem. Az kizárt dolog. Ilyet soha sem csinálnék.
  - Meg kell keresd, mert itt van vele az egyik versenyző is aki fogva tartja. A többit utána ismertetem - mondta sziszegve, és fenyegetően.
Hamar megtaláltam Saraht de egy fiu kezei között volt. A srác rögtön nekem ugrott egy késsel. Mielőtt még szíven szúrhatott volna, elé raktam a kezemet. Feljajdultam a bizsergető fájdalomtól. Ugyanis ez a barom majdnem átszúrta a kezemet. Gyorsan ki cseleztem, de még így is teli lettem vérző kercolásokkal. Sarah viszont épségben volt. Oda vittam a kígyóhoz.
  - Nos, a feladat a következő, a harmadik terem, a szenvedések terme, vidd oda, és kínozd meg - MICSODA?! A BFF-EMET KÍNOZZAM MEG?!  Nem kérdezhetek vissza. Inkább majd max nem csinálom meg normálisan.
Természetesen haladtunk tovább a folyosón, amikor is meg láttam a vér vörös színű bejáratot egy felirattal.
"Itt a barát többé nem barát, inkább csak egy játékszer a kígyóknak"
Teljesen ledermedtem és megborzongtam, ugyanis ahogyan közeledtem egyre erősebbé vált a vér szaga........

Szép Álmokat!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang