13.Kapitola

69 6 2
                                    

„Ahoj" ozvalo se z mé pravé strany s tak jsem se tam otočila. Byly tam holky, kterým jsem pozdrav hned mile ráda opětovala.

Po asi hodině drbání a probírání našich milostných životů, mi cinkla zpráva a tak jsem se podívala na svůj telefon. Zpráva byla od Liama a stálo v ní:

Liam: Zbožňuju kavárnu Sofia <3

A tak jsem odepsala.

Me: Ty jsi v Sofii?

Liam: Jop, proč se ptáš?

Me: Protože jsem tu taky...

Liam: Vážně? A kde??

Me: Ano, vážně a sedím u okna

Svůj mobil jsem položila zpět na stůl a podívala se před sebe. Díval se na mě pár čokoládových očí. Oči, které bych poznala snad všude. Byl to Liam. Liam Payne. Najednou mi znovu cinkla zpráva. Podívala jsem se na telefon a viděla zprávu od Liama.

Liam: Co kdybych řekl, že se na tebe teď dívám a ty jsi se na mě taky dívala...

Zvedla jsem pohled od displeje telefonu a podívala jsem se před sebe. Jediný, kdo se na mě díval byl Liam. Ale Payne.

Až teď mi to došlo. Koncert. Fotka. Náhle odchody ze společného chatu. Liam. Stejné jméno, koníčky a styl komunikace. Já jsem tak blbá. Liam se na mě omluvně usmál, ale mně to bylo jedno.

Rychle jsem se zvedla od stolu a vyběhli jsem z kavárny jak namydlený blesk. Vůbec jsem neřešila volání Veroniky s Annou. Prostě jsem chtěla být doma a být sama.

Doběhla jsem domů, rychle skočila na gauč a zahrabala se do deky. Celý zbytek dne i večera jsem ztrávila díváním se na smutné filmy jako například: Hvězdy nám nepřáli, Titanic, shlédla jsem Avengers:Infinity War a Avengers:Endgame. Jsem prostě Marvelhead...

Po shlédnutí snad deseti filmů, jsem vytuhla na gauči s myšlenkami typu: Jak mi mohl lhát? Hrál si jen se mnou? Pamatuje si jednou, jak mi řekl, že mi NIKDY neublíží a bude mě chránit? I přes slib, co mi dal, mi stejně ublížil. Zranil. Zničil. Nechápu, proč to neřekl, proč mi lhal?

Říká se, že do stejné řeky nevkročíte dvakrát.
Kdybych se tím řídila, tak nezažívám největší bolest ve svém životě...

Pravda je prostá..., já se nikdy neřídím hlavou, ale srdcem a brzy na to doplatím...

•••
363slov

Trochu delší... No tak doufám, že se líbí.

Tak zas někdy...

............

janickaa_22

Možná Příště...|Liam Payne, CZ ffKde žijí příběhy. Začni objevovat