24.Kapitola

62 5 0
                                    

Možná jsem to neměla dělat, protože za nimi stáli...Tom a Liam.

Hned, co jsem otevřela dveře, jsem se je chystala znovu zavřít, jenomže... Tom strčil nohu mezi dveře a rám, tudíž se nezavřely. Tom je otevřel a já, jelikož jsem stála za nimi jsem se řítila k zemi.

Předtím, než jsem dopadla mě zachytily dvě svalnaté paže. Podívala jsem se do očí svému zachránci. Jeho oči se vpíjeli do mých a mé zase do jeho.

Má ty nejhezčí hnědá kukadla, která jsem kdy viděla. Jeho oči jsou jako rozteklá čokoláda, ale zároveň jako nebe poseté hvězdami.

Nebýt Toma a jeho "odkašlání" bysme se asi políbili.

„Můžeme dál?" Otázal se Tom „Vždyť už jste stejně tady!" Vyštěkla jsem na ně a postavila se z Liamova sevření. Když jsem se ale zvedala, tak jsem se zakymácela a znovu malém spadla.

Na(ne)štěstí jsem se ale stihla zachytit Liama. No... Přesněji na místě, kde má srdce. Příjemně mě zamrazilo a myslím, že Liama taky.

„Hele, vy dvě hrdličky, co kdybychom si sedli na gauč a promluvili si?" Pověděl do ticha Tom. Všichni tři jsme se rozešli do obýváku.

Celých těch pár metrů jsem se snažila nedat klukům důvod, aby si mysleli, že jsem pila.

Pomalu jsem si sedla na gauč a zhluboka se nadechla, než jsem řekla. „Proč jste přišli?" Oba jsem měřila zkoumavým pohledem.

Ani jeden se neměl k odpovědi, což mě docela štvalo. „Když nic nemáte, tak vypadněte!" Zařvala jsem jejich směrem. Tom se mi zpříma podíval do očí a zeptal se. „Tys pila?"

Ihned jsem začala argumentovat.

„Já? Samozřejmě, že ne. Jak si na to přišel?" „Kdo jinej? A jak jsem na to přišel?? Sestřičko milá, vidím ti to na očích. To stejné jako tam bylo s Chrisem,"

~Flashback~
Pomalu jsem si vlila do hrdla tu hřejivou a zlatavou tekutinu.

Každým douškem se mi zvedala hladina alkoholu v krvi, ale to nebylo to, co by mě sžíralo. Nebylo to ono. Jediná má achilovka byla uložena hluboko v srdci. Díky té pokažené svatbě přišel můj starší bratr o život.

Nikdy si to nebudu schopna odpustit. Kdybych nebyla tak blbá a prokoukla Chrise a Nikolu dříve... Abych pravdu řekla. Takových to myšlenek byli mraky. Desítky, stovky, možná tisíce. Kdo ví? Možná jenom bůh.

~End of Flashback~
Pořad si smrt Francesca vyčítám i když vím, že za to nemohu. Hah. Nevím. Katarin, Alexej, Tom a všichni ostatní říkají, že za to nemůžu. Že to byla nehoda a jediný, kdo za to může je Chris a Nikola. I přes tuto "podporu" mě to stále dusí.

Mám pocit, jako by se mi měl vytratit všechen vzduch z plic a já se měla udusit. Tak moc mě to sžíralo.

Možná mají rodiče pravdu, když říkají, že to já zabila Francesca. Možná? Co to slovo vůbec znamená? Život je jedno velké možná, ale jaký má toto slovo význam? Když ho používáme a nevíme jeho význam je to jako bychom...Běželi a nevěděli kam. Snili sny a přitom byli bezesní. Stáli před velkou propastí a váhali jestli skočit či nikoli.

Jaká je vůbec jeho definice? Nevím. Je spousty věcí, které neznám. Nikdy jsem nevylezla ze svojí krabice. I když mě vždy má teta Anette přemlouvala, abych se za ní přijela podívat do Ameriky. Vždy jsem odmítla.

Kdykoliv se mě na to zeptala já našla výmluvu jak z toho vycouvat. Jednou jsem měla moc práce ve škole, potom se semnou rozešel kluk a podobné věci.

Možná... Zase to protivné slovo. Hah. Možná, nejspíše je na čase to změnit. Začít cestovat a být volná jako pták. Motýl poletávající kolem rozkvetlých květin. Užívat si svou vlastní svobodu. Jsem ještě mladá, mám celý život před sebou. A jsem pevně rozhodnuta odjet do Ameriky, kde se budu dívat na západ slunce z jiné perspektivy.

A co Liam s mojí rodinou? Každý ve svém životě by měl dospět do bodu, kde si řekne dost a vzepře se své rodině přátelům.

Udělám to. Musím, jinak se tady z toho už asi zblázním... I když si každý člověk neplánuje život z minuty na minutu vždy tu bude něco, co plány překazí. Vždycky...

679slov

Nová kapitola. Doufám, že se líbí. U téhle knížky se uvidíme zase za týden. Načtenou. Vaše
~janickaa_22

Otázečka pro dnešek
Q: Váš oblíbený film a seriál?

A: Tak u mě je to těžké. Samozřejmě, že všechny filmy a seriály od Marvelu, The Umbrella Academy, Hunger Games, atd... Je toho fakt moc :D

Papa

Možná Příště...|Liam Payne, CZ ffKde žijí příběhy. Začni objevovat