19.Kapitola

53 3 13
                                    

Pohled Thomase
Když jsem Viv poslouchal, tak se mi chtělo z toho Liama blejt. No a co, že je to hvězdička? Pěkně namyšlený idiot to je a přesně vím, o co mu jde. Když mi holky řekl jeho jméno, tak jsem si o něm začal zjišťovat nějaký informace. No to co jsem zjistil... Woah? Je to pěkný děvkař. Holky střídá jako ponožky a vždy každé zlomí srdce. To ale Vivi nesmí udělat. Nedovolím mu to. Ani Alex. Ani Katrin. Prostě nikdo.

Když Vivianka odešla má záchod, napadla mě super věc. Zabiju dvě mouchy jednou ranou.

Vzal jsem si Vivianky telefon, poté ten svůj. Ofotil jsem si jejich společný chat a poté najel na jeho kontakt. Opsal jsem si jeho telefonní číslo, zavřel všechny panely, zamkl Vivi telefon a položil ho na původní místo. Zrovna v čas, protože přišla Vivi, ale naštěstí nic neviděla.

„Hele, tak já asi půjdu, protože mám ještě nějakou práci..." „Dobře..." odpověděla a písmeno "e" na konci protáhla. Sebral jsem si své věci, obejmul Vivian, dal ji pusu na levé líčko a vyšel ze dveří. Když jsem došel k mému BMW, tak jsem usedl za volant a rozjel se domů.
•••
Jelikož už bylo půl osmé, tak jsem se rozhodl téma "Liam" vyřešit až zítra. Po zkontrolování Eriky a Sama jsem ulehl ke své ženě Dianě a ihned usl. Vím, že to co se chystám udělat, je to nejlepší, co pro svojí sestřičku mužů udělat. Doufám...

•••
239 slov
Hallo! Wie geht's? Super?
To je super!😂😂
Tak další kapitola... 😏❤️
Dnes vyjde ještě jedna...
Jak říkám,
kapitola skoro o ničem...
No..., to je jedno a
pro zatím se s vámi loučím...

janickaa_22

Možná Příště...|Liam Payne, CZ ffKde žijí příběhy. Začni objevovat