20.Kapitola

62 4 5
                                    

Pohled Alexeje
Včera jsme se s Tomem domluvili na misi, při který nás Vivi asi zabije. Ale co už? Vím , co by stalo na náhrobku : Alexej Dominik a Thomas Christopher Dominikáno Olsen sourozenecká zrada, zemřeli za to, že chtěli pomoc svojí sestře...

Nad tím jsem se uchechtl. Připravil jsem se na schůzku s Tomem. No schůzku... Jdeme se zeptat Kat, jestli by nechtěla přibrat do týmu
"Zachraň Liama a Vivi" .
Uvidíme... Co by ale pro Vivian neudělala. Stejně jako my. Jsme přece její rodina a rodina si pomáhá. No ne?

Kvůli tomu, že mi ještě není osmnáct, jsem musel autobusem. Tom mi sice nabízel, že pro mě přijede, ale já řekl, že pojedu prostě autobusem.

Nasedl jsem, zaplatil, usadil se úplně v zadu a do sluchátek si pustil One Direction . Vím, o tom, že Vianky Liam je ten Liam z 1D. Já mám ale stejně radči Harryho. Abyste to správně pochopili... Jsem gay a jediný, kdo to ví jsou Vivi, Tom a Katrin. Táta a máma mi pořad odhazují nějakou holku, že prý, už mám na to věk. Kdyby jen věděli. Možná, kdybych to někomu vyprávěl, tak mi poví: „Však jim to normálně řekni, ne?"
Jako zní to snadně, ale není to tak lehké, protože oba moji rodiče jsou homofóbové. Je těžké jim to říct, když každou chvíli pomlouvají LGBT skupinu a nenávistně se dívají na lesby, gaye, bisexuály, transquender, asexualní a další osoby z této skupiny.

Zrovna mi v uších hrála písnička "Love You Goodbye". Malém jsem se rozbrečel. Zase. Nesnáším svou citlivou povahu, a proto chci Vivi pomoct. Pamatuju si, když mi Tom volal a říkal mi o Vivian a Liamovi. Taky jsem se rozbrečel.

Autobus zastavil na zastávce a já se vydal na cestu trvající zhruba dvacet minut pěšo. Já, Katrin a Tom jsme vlastně takový dohazovači.

Tom už našel tu pravou. Katrin toho pravého pořad hledá. A já? Já svou pravou lásku naleznu jen díky tomu, že se snažím pomoct Vivi...


•••
326 slov
Dnes se v příběhu objevil Viviany druhý bratr Alexej. Jaký z toho zatím máte pocit? Kdo si myslíte, že bude proti vztahu Vivi a Liama?? A jak si myslíte, že se bude děj dál vyvíjet??

Vaše
janickaa_22

Možná Příště...|Liam Payne, CZ ffKde žijí příběhy. Začni objevovat