~ Trzy tygodnie wcześniej ~
- Ja bez was nie wytrzymam! - Layla wracała ze szkoły trzymając za ręce Isabell I Emmę - A już zupełnie... zresztą nie ważne
- Bez jego błyszczących oczu? - Isabell nie mogła stłumić lekkiego uśmiechu
- Przede wszystkim jego głosu. To jest ideał. O, jest aktywny! - dziewczyna z rozmarzeniem wpatrywała się w zdjęcie profilowe Lucasa. Isabell tylko wskazała palcem godzinę - 15.15. Obie zerknęły na znaczenie owej godziny.
*Kocha!*
Zrezygnowana Layla schowała telefon do kieszeni
- Nie martw się, w końcu kiedy wrócimy, nauczycielka będzie nas rozsiadać. Załatwimy ci miejsce obok Lucasa - Emma mocno ścisnęła rękę przyjaciółki
- A przede wszystkim będziemy pisać. Layla, odezwij się! - ale dziewczyna już błądziła w krainie swoich marzeń. Widziała siebie i chłopaka trzymających się za ręce, widziała ich razem śmiejących się z głupich tekstów Jaca, A także siedzących w kinie na nudnym horrorze. Czy to naprawdę było tak wiele?...
- Mówiłyście coś? - Layla otrząsnęła się - Isabell wymieniła spojrzenie z Emmą. Obie nie poznawały dziewczyny od ostatnich dni.
W końcu nadszedł czas na pożegnanie. Przyjaciółki przytuliły się i z żalem ruszyły w stronę domów. Layla niezwykle cieszyła się faktem, że będzie sama w domu. Dziewczyna weszła do swojego pokoju i rzuciła plecak na łóżko. Sama usiadła przy biurku na którym leżały stare opowiadania romantyczne. Uśmiechnęła się na samą myśl - to zabawne, że jeszcze pisząc je nie do końca zdawała sobie sprawę o istnieniu miłości. Przynajmniej zdawało jej się, że uczucie które teraz odczuwa to miłość. Czy miłością jest zamartwianie się o kogoś bardziej niż o siebie? Czy są nią nieprzespane noce i długie dni? Czy miłość potrafią odczuwać ludzie tacy jak ona?
Telefon odezwał się wyrywając ją z rozmyślań - Lucas!"Cześć, mam nową teorię o końcu świata. Powiem jedno, nie przeżyjesz"
Layla przeczytała tę wiadomość pięć razy i za każdym z nich uśmiechała się równie pięknie. Urządzenie zgasło, dziewczyna odblokowała je i ze strachem spojrzała na godzinę.
16.16*Będziecie razem!*
By Samantha
CZYTASZ
Sign of love
Storie d'amoreCzy znakiem miłości mogą okazać się ukradkowe spojrzenia? A może wspólne planowanie końca świata? Layla I Lucas to skrajnie różne osoby które łączy wspólne pragnienie - zaznanie odwzajemnionej miłości. Czy po nocach pełnych łez i dniach wypełnion...