part 4

187 22 21
                                    

ჩუმად , ფეხაკრეფით ,ქურდივით მიიპარებოდა სახლში . შესასვლელ კოლიდორში უჩუმრად მიაბიჯებდა, სიბნელეს , რომელსაც სახლში დაედო ბუდე არ უფრთხოდა ,ეს წყვდიადიც მას ახსენებდა , ალფას რომელთანაც პირველად გაატარა ღამე , ორთქლიან ,ოხშივარადენილ ჯაკუზში !

შემდეგ ტყავის სრიალა დივანზე ,იატაკზე , საწოლში , იმ ულამაზეს პასტალურ კედელთან , სააბაზანოში !

ცაზე დღე ღამეს ანაცვლებდა უკვე , როცა ასევე ფეხაკრეფით დატოვა ალფა , რომლის სახელიც კი არ იცოდა და საერთოდაც არ გრძნობდა სინანულს იმასთან დაკავშირებით , ასე  სრულიად უცხოს, რომ გაუხსნა საკუთარი სხეულისკენ მიმავალი გზა ,მაგრამ ოოო რაოდენ ნეტარე იყო ეს ყოველივე ,ნუთუ შესაძლებელია სინანულის მარცვალს მაინც გრძნობდეს ?

ომეგა მოულოდნელობისგან ჩუმად ოხრავს , როცა სავარძელში ჩაძინებულ ალფას აწყდება , ნამჯუნს მის მოლოდინში ჩასძინებია სავარძლიდან გადაგდებული თავითადა და ცალ სახელოზე ჩამოკიდებული ფეხით .

როგორც არ უნდა უნდოდეს ,მის გაღვიძებას არ აპირებს , ამით კითხვების კორიანტელიდან მაინც დაიძვრენს თავს , სანამ რამეს მოიფიქრებს. რათქმაუნდა ნამჯუნი არ დაიწყებს მის გაკრიტიკებასა და ორი წლის ბავშვივით დევნას , მაგრამ მის მიმართ მოწიწებით იმსჭვალვის პაკი , როგორ თავისუფლებასაც არ უნდა აძლევდეა ჯუნი ომეგას , ეს თავად პაკს არ სურს, ნამუჯუნს შეხება ჰქონდეს მის ამ სიავესთან !

უკან ტრიალდება და ოთახში ადის , პირდაპირ სააბაზანოს აშურებს , ალფის სურნელი კვალდაკვალ დაჰყვება , ეეჭვება ცხელი წყლითა და გელებით ასე ადვილად განიშოროს კანიდან , დიდად არც სურვილი აქვს , მაგრან სახლში უკვე ტრიალებს რაღაც უცნაური , სხვა არომატი ,რასაც ისევ ნამჯუნი შენიშნავს და ეს მართლაც უხერხული იქნება პაკისთვის .

მერე რა ,თუკი ოცდაორი წლისაა, მერე რა, თუ ნამჯუნი მის პირადში არ ერევა და მერე რა, თუ კი სექსი სრულიად ბუნებრივი და ჩვეულებრივი ფაქია. განსაკუტრებით თინეიჯერებისთვის , მაგრამ ომეგა მაინც არ არის მოხარული აზრით , ნამჯუნმა იცოდეს გასულ ღამეს როგორ ადებდნენ მის შვილს !

𝕄𝔸ℕ𝕀ℂ 𝕆𝔹𝕊𝔼𝕊𝕊𝕀𝕆ℕ𝕊 Where stories live. Discover now