2

45 1 0
                                    

Fabrika. İnsanlar. Makinaleşmek istemek. Troom?!

Koltukta uzanmış 13tl ye aldığım cipsi tabiri caizse tam olarak kemiriyordum.

Recep İvedik 3 ile harika gidiyordu.

Götümün titremesiyle telefonuma mesaj geldiğimi anladım. Yağlı elimi etrafta silebilecek nesne olarak görebildiğim tek şey olan koltuğun çarşafına sürdüm annem yarın bunu görünce ağzıma edecekti ama yağlı elle telefona dokunmayı sevmiyordum.

Gelen mesaja dikkat kesildim.

Samet; Ali bekliyorum nerdesin popom dondu😖

Saate baktım 00:56 neredeyse yarım saattir bekliyor olmalıydı.

Ali; Bekle geliyorum.

Samet;bekliyorum zaten işte🙃

Sohbetten çıktım o sırada sabitlenmiş profile gözlerim takıldı bayramını kutlarken her yıl mesajda atmış oluyordum böylece bir konuşmamızda var sayılırdı! Karısı,çocuğu ve kendisi vardı fotoğrafta hepsi kocaman gülerek Kenan'ın elindeki telefona bakıyordu. Huzurlu görünüyorlardı. Ben de bir parçası olabilmek isterdim.

İç geçirdikten sonra cipsi ağzıma diktim alışmıştım sonuçta bu acıya bir de cipse 13 TL vermiştim yedi cihan gelse bitirmeden kalkamazdım.

Hazırlandıktan sonra son kez valideye baktım.
-Anne ben çıkıyorum.
+Tamam oğlum,kendine dikkat et Nurullah abinede kız deki neden bu kadar geçe atıyorsun.

Vicdan azabı çektim validem beni gece camiyi süpürmeye gidiyorum sanıyordu.

Evden çıktıktan sonra çaprazımdaki eve baka baka sokaktan çıktım tüm lambalar yanıyordu ya Kenan'ın ya da eşinin ailesi gelmişti.

Sokak tabelasının karşısında bulunun ara yola girdim yolda hiçkimse ya da hiçbir şey yoktu çünkü küçüktü bazı mahallelinin kullanmadığı eşyalar vardı sadece oda maddi durumu yerinde olmayan insanlar gelip alsın diyeydi.

Çıkmaz yolun sonunda Samet'i gördüm ağzında sigara ellerini birbirine ovuşturuyordu.Karizmatikti, ense tıraşı yaptığı altın sarısı saçları buz mavisi gözleri ve hafif düşük burnuyla mahalledeki tüm kızların ilk tercihiydi benimde ilk tercihim olmuştu.

Adım seslerini farkettiğinde başını kaldırıp bana baktı göz göze geldiğimiz an içten bir gülümseme sunup ağzından sigarayı çıkardı hızla yanıma yaklaşıp ısırarak dudaklarımı öptü.

Kafamı hızla geriye çektim.

-Acıdı napıyorsun lan

+Hak ettin amına koyayım dondum burda. Birde aşırı azdım hadi aç şunu girelim içeri.

-Siktir git sende nerde beni görse deli dana gibi üstüme geliyon koynuma giriyorsun.

Gülerek kafasını çekip bende onun yaptığı gibi ısırarak öptüm.

Cebimden anahtarı çıkarırken arkama geçti ve kendini bana yasladı.Hissettim. Baya.

-Lan Samet sikerim He belanı rahat dur.

+Bir günde tamam de ben de seni sikeyim oğlum

-Kıyamet kopsa götümü siktirmem.Anlaşma yapmıştık hem sen niye sınırlarını zorluyorsun.

Sinirli tutmaya çalıştığım sesle söyledim şeylere kahkaha atarak güldü. Manyaktı işte.

-Lan sus biri duyacak gerizekalı.Deyip arkamı dönmeden kolundan çekiştirerek içeri öperek çektim.

O gün bunu bilmiyordum ama biri duymuştu biri tiksinerek girdiğimiz kapının önünde bakıp ellerini parmak boğumları beyazlayana kadar sıkmıştı.

🫠

YANLIŞ(BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin