Altımla inleyen bedenle birlikte ben de kasıldım kaç dakika geçmişti kaç dakikadır burdaydım bilmiyordum.Bilmek istediğim de söylenemezdi sadece onu aklımdan çıkarmak istiyordum ama olmuyordu ,benliğime karışan adam ruhuma o kadar işlemişti ki sanki hep karşımdaydı kara gözleri bedenime işliyordu nefesimi kesiyordu çok güzeldi bakmaya kıyılamayacak kadar güzel bir o kadar da günah.
Onu unutmak için çabaladığım her salise daha çok ruhuma işliyordu daha çok zihnim benle oynuyordu daha fazla onu istiyordum.
Ne zaman sevmiştim onu bu aşk değildi insan aşık olduğunu unuturdu elbet ama çıkmıyordu o hapsetmişti beni gönül kafesime.
Son kez içine hızlıca girerken altımdaki beden büyükçe inleyerek boşaldı içinden çıkarak onu da kendimle beraber yataktan kaldırdım, dizlerinin üstüne oturtarak penisimi ona sundum sanki bir şekermiş gibi yalayarak bir yandan da ağzına alamadığı kısımları eliyle çekiyordu.
Mavi gözleriyle bana bakıyordu sanki onu unutmamı istemiyormuş gibi ama bilmiyordu ki maviliklerin karalarla eş değer olamıyacağını.
Dakikalarca ağzını becermeye devam ettim en sonunda boşaldığımda menimi hızlıca yuttu.
Kemerimi bağlarken oda t-shirtünü giyiyordu.
-Ali yarın burada tekrar buluşuyoruz değil mi? diye sordu.
-Evet Samet her zamanki gibi.
Her zamanki gibi olmuştu artık 5 yıldır bu küçük barakamı bulmuştum o evlendiği gün...
Yine gelmişti o gün aklıma ilk zamanlar asla unutamayacağımı düşündüğüm beynimi yiyip bitiren gün,kaç kere tetiği alnıma dayamıştım ama basmaya cesaretim yoktu işte bu ölüm korkumdan değildi onu bir daha göremeyecek olma düşüncesi beni korkutuyordu.
-Ali hadi gel neye daldın lan yine
-Tamam geç sen önden,kapıyı kilitleyip geleceğim.
Derin bir nefes aldım o benim kalbimi,zihnimi bütünlüğümü tümüyle meşgul ediyorsa ben de onunkini edicektim.