3

34 1 0
                                    

Pazar günleri yapmayı sevdiğim iki aktivite vardı biri Sameti sikmek diğeriyse Kenan'ın bahçesine gizlice perdenin arkasından dikizlemekti.

Dışarı hafif karlıydı onlarda bundan istifade kardan adam yapıyorlardı. Kızı örgülü saçlarını savura savura Kenan'a havuç ve zeytinleri taşıyor Kenan da kardan adamını inceleyip kusur arıyordu onları incelerken bu kış günü içim ısındı ben de kızına iyi annelik yapardım kendi çocuğum gibi severdim işte.

Onları daha iyi görmek için perdeyi hafifçe kaldırdım başımı dışarı çıkardığım an Kenan'ın kara gözlerinin mahalleyi turlayıp benimkilerini bulması bir oldu içimden bir ton küfür ederken gülümsemeye çalıştım çalışmasınada Kenan'ın yüzünün sinirle kasılmasını ve kızını kucağına alıp hızlıca içeri girmesini görünce öylece kalakaldım.

4 aydır aynı şey oluyordu yüzüme bakmıyor beni görünce yolunu değiştiriyor kızı bana seslenince kızına kızıyordu.

Bir kusurumu farketmiştir diye kendi kendimi pohpohlasamda içimden bir ses bana eşcinsel olduğumu öğrendiğini söylüyordu çünkü benim her pazar yaptığımı o her akşam yapıyor evinin önünden geçerken beni izliyordu. Eve gelinceye dek bekliyorduda sanırım.

Korkuyordum o ayrı ama bana bakmaması yüzüme yanlışlıkla gözleri değince buruşan yüzü tiksinirmiş gibi bakması kal getiriyordu resmen bana. Homofobik biri olduğunu zaten biliyordum belliydide yinede insanın sevdiği kişinin bunları yapması zoruna gidiyordu 4 aydır içimde beni kemiren şeye artık dayanamıyordum.Gidip onunla konuşmak istiyordum öylede yapacaktım.

Şimdi o zamanları düşününce gülüyorum açıkçası gerçekten de genç heyecanı diye bir şey varmış şimdi bana sorun gidermiydin diye yüzüne bakmaya bile cesaret edemiyorumki nasıl konuşayım diye çıkışırdım sizlere.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle yönümü koltuk tarafına çevirdim Samettendi.

Samet:Ali azdım☹️

Ali:Saat daha sabahın 10'u siktir git başkasına sar Samet.

Samet:Kime sarayım senden başka çevrende gay varsa söyle bizde bilelim paşam

Ali:Oğlum senin baban kahvehanede her önüne gelene biz bu çocuğu bu yaz evlendiririz diyor aq banada geçen Ali oğlum sanada birini mi bulsak diye yol yapıyordu diyemedim Ahmet Amca benimki zaten sizin oğlunuz.😙

Samet:😊

Ali: KDİXKGİXKGĞSLGŞFŞ

Samet:Ya ne gülüyorsun

Ali:Boşver Samet.

Ali:Neyse annem evde yok gelebilirsin ama kahvaltı senden.

Samet:Ooo eve atılıyorum 😅🤣🤣

Görüldü atıp sohbetinden çıktım başa sabitlediğim profile tıkladım çevrimiçiydi eskiden hiç böyle yakalamazdım ama son birkaç haftadır her girdiğimde çevrimiçi yakalıyordum umarım karısını benden başkasıyla aldatmıyordur. Yoksa kadından önce ben kafayı yerdim.

Yaklaşık yarım saat sonra zil çaldı Samet elinde simit başında beresi kızarmış burnu ve kurumuş dudaklarıyla belirdi onu öyle görünce altımda bir şeylerin hareket ettiğini hissettim ona yol vermek için geriye çekilirken dondum diye sitem ederek içeri girdi.Karşı evinin kapısı açılınca Sameti dinlemeyi bırakarak kapıya baktım çıkan Kenan ve ailesiydi birkaç saniye sonra yüzyüze gelince öylece donmuş gibi kaldı kızıda fark etmiş olmalıydıki baba diyerek eliyle çekiştirdi arabaya binene kadar dikizlemek istesemde benim arkamdaki bebekte beni içeri çekiştirerek kapıyı kapattı.

Kapatmasıyla dudaklarına saldırmam bir oldu Ali üşüyorum desede şu an bir battaniyenin altına girmeden beklemesi gerekiyordu.Yavaşça elini tutup pantolonumun ön kısmına koydum titredi oda hissetmişti elleri gerçekten soğuktu.Hasta falan olurdu birde hasta sametle uğraşmak istemediğimden öpüşmemizi derinleştirerek odama sürükledim bir elinde hala tuttuğu simit poşetini görünceye dek her şey çok güzel gidiyordu.Tüm azgınlığım gitmiş gibi hissettim dudaklarından ayrılıp kahkahayla güldüm Samet anlamamış gibi şaşkınlıkla baktı.

-bence artık ısındın.

+biraz

-hadi gel kahvaltı yapalım.

+ama ben hala azgınım

-hadi Samet.

Oflayarj peşimden yürüdü arada eşyalara dokunup laf ediyordu. Gülüşerek mutfağa girdiğimiz sırada kapının hırsla vurulmasıyla donduk  bir ses geliyordu Kenan'ın sesi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YANLIŞ(BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin