4. BÖLÜM

121 6 0
                                    

Birkac gun gecti. Artik okula amcam goturmuyor tek basima gidiyordum. En sonunda kurtuldum.
Bir pazartesi gunu okula dogru yola cikmistim ki arkamdan takip edildigimi hissettim. Adimlarimi hizlandirdim. Korkmaya baslamistim. Arkamdan pişssssst diye biri bana seslendi. Arkama donmedim. Daha hizli gitmeye basladim . kolumdan tutup korkma ben sana okulun ilk gunu mesaj atan kisiyim. Adim dalvin dedi. Beraber okula dogru yurumeye basladik. Biraz kipsiz olsa da halinde iyi bir insandi. Zayif , orta boylu biriydi. Su ana kadar onunla okulda dahi hic konusmamistim. Bu ilk konusmamiz oluyordu. Amcam her zaman kimseye guvenme bir gun basina kakarlar. Derdi. O boyle birsey yapmaz heralde. Ya yaparsa, salla. Okula geldik. Once kantine gidecegini soyledi. Bende ben sinifa cikiyorum .dedim. sinifa ciktim. O salak kiz benden once gelmis yine sacma sapan hareketler yapiyordu. Digerleride kaloriferin orda durmus onu izleyip izleyip guluyorlardi. Utanmaz sey. En sonunda dayanamayip gidip sordum. Neden boyle hareketler yapiyorsun. Disardan hic hos gorunmuyor. Kendini rezil etmekten baska hicbirsey hapmiyorsun. Biraz kendine ceki duzen versen iyi olur. Simarikligin luzumu yok.dedim. hic ses cikramadi. Sanirim biraz utanmisti. Yerine oturdu ve basini siraya koyup agliyomus numarasi yapti. Numara yaptigina emin degilim! Kizin yanina gidip dost aci soyler. Dedim. Eger ben olmasaydim burda kendini rezil etmeye devam edicektin , dedim. Kizda kafasini siradan kaldirip bemim adim seymaya . Dedi. Garip bir isimdi ama neyse. Bende adimi soyledikten sonra yanindan ayrildim. Biraz kinusmamiza ragmen iyi anlasacagimizi sanmiyorum. Tam sirama oturmustum ki yanima bana okulun ilk gunu mesaj atan cocuk yani dalvin geldi.
Okul cikisinda cikis kapisinin orda bulusalim oraya gel. Dedi . Bende tamam deyip gecistirdim ama gidecektim.
Okul cikisinda dalvin nin dedigi yere geldim. Bes saniye sonrada dalvin geldi. Bes saniye gec kaldigi icin ozur diledi. Iste bu acayip. Evet ne diceksin dedim. Dalvin onumde diz cokerek benimle cikar misin dedi. Bende sen ne sacmaliyosun daha yeni tanistik. Dedim. Olsun dedi ve tekrardan benimle cikar misin dedi. Bende hayir biz sadece arkadasiz dedim ve yuzune bir tokat atip oradan ayrildim. Kendini birsey saniyo tipsiz. Daha ikinci gunden baslamislardi. Tobe tobe!!!

5. Bolum yakinda...

HAYATIM BİR FİLMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin