Harry, Louis'ye kalbini açtıktan sonra üzücü bir şekilde geri çevrilmiş olsa da Louis'nin üzerine gitmek istemiyordu. Çünkü bunun sonucunun böyle biteceğini biliyordu ama kabul etmek istemiyordu. Bugün kendisi için büyük bir adım atacak babasına olanlar hakkında Louis ile konuşacaktı.
Louis'nin odasına gitmeden önce bahçeye çıkıp rüzgara yüzünü döndü. Rüzgarı yüzünde ve saçlarında hissederken derin nefesler alıp verdi. Kendine ''Hadi Harry, bunu yapabilirsin.'' diyordu. Gerçekten yapabilecek gücü kendimde bulmayı umarak.
Son bir derin nefes aldıktan sonra Louis'nin kapısını çaldım ve gir komutunu duyunca içeri girdim.
''Merhaba Harry. Bugün nasılsın?''
''İyiyim Bay Tomlinson. Teşekkür ederim.''
Harrry yavaş adımlarla Louis'nin masasının karşısındaki koltuğa oturdu.
''Bugün size beni çok etkileyen olay olan babamın ölümünden bahsetmeye hazır hissediyorum. Bana göre benim bu hale gelmemin başlıca sebebi babamın ölümüne şahit olmam. Hala rüyalarımda o günü hatırlarım. Benim bir abim vardı. Babamın en sevdiği çocuk oydu. Benim de en sevdiğim aile üyesiydi diyebilirim. Aileme açılırken bana hep destek olmuş ve beni yüreklendirmişti. Ama sonra onu bir trafik kazasında kaybettik. Babam da abimin kaybından sonra üzüntüsünü kumar oynayarak gidermeye çalıştı. Borca battıkça battı ve önü alınmaz bir hale geldi. Her hafta silahlı adamlar evin önünü sarar oldu. Annemle her gün bunun bitmesi için dua ederdik. Bir gün öyle de oldu. Her yer babamın kanı ile bulanınca bizim işkence de bitmiş oldu. Babam acısının getirdiklerini canıyla ödemişti. Zihnimde her şey daha dün gibi. Küçük bir çocuktum ve babamın öldürülüşünü izlemiştim ve bunu yapan adamlar bir kere bile pişmanlık duymamıştı. İnsanlar ne ara bu kadar acımasız olmuştu? 12 yaşındaki Harry'nin çocukluğunu tek gece de yok eden adamlar ellerini kollarını sallayarak çıkmıştı kapıdan. İşte o gün 12 yaşındaki Harry de onlarla birlikte çıkmıştı kapıdan.''
Harry artık hıçkırıklarını içinde tutmaya dayanamamıştı. Gözlerinden yaşlar süzülürken Louis masasından kalkıp onun yanına oturdu ve onu kollarıyla sardı.
''Bunların hepsi geçecek Harry. Sana söz veriyorum.''
''Louis verdiğin sözleri tutmakta iyi misin gerçekten? Yoksa beni kandırıyor musun?''
Louis'nin yüzünde acı bir tebessüm oluştu. Harry'nin yüzünü elleri arasına aldı. baş parmağı ile Harry'nin gözyaşlarını sildi. ''Ne olursa olsun seni buradan yaraların sarılmış bir şekilde çıkaracağım Harry. Sadece bana güven.''
Yazardan not:
Bölüm gecikmesi için üzgünüm. Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyor olacağım. İyi okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hurt\\Larry Stylinson ✔️
FanficLouis Tomlinson işinde oldukça iyi bir psikiyatrist, Harry ise en ufak bir şeyde panik atak geçirdiği için dört duvar arasına hapsolmuş bir adam. Harry'nin son çare olarak gittiği Louis onu iyileştirebilecek mi?