Tomlinson-Styles ailesi için artık her şey tam anlamıyla rayına oturmuştu. Harry her zaman kendi ofisine sahip olmayı istemişti ve sonunda bu gerçekleşmişti. Louis ise biraz dinlenmek ve kafasının durulmasını beklemek için çalışmaya biraz ara vermişti. Böylece hem zihni dinlenecek hem de ailesine daha fazla vakit ayırabilecekti. Christopher ise büyümeye ve dünyada yeni şeyler deneyimlemeye devam ediyordu. Hepsi de bulundukları durumdan memnundu. Şimdiye kadar yaşanan iyi ve kötü her şeyden sonra tanrı onları mutlu bir aile ile ödüllendirmişti.
Bugün bu mükemmel tablonun tuğlalarından biri olan Louis ve Harry'nin evliliklerinin 10. yılıydı. Her ikisi de üzerlerinde hala ilk yıllardaki heyecanı taşıyordu.
İlk önce çok güzel bir restoranda kutlama yaptıktan sonra Louis'nin kendi elleriyle hazırladığı mekanda kutlamalarına devam ettiler. Sıra hediyelere geldiğinde Harry, Louis'nin hediyesini beğenip beğenmeyeceğinden biraz tereddüt eder gibiydi ama yine de hediyeyi Louis'ye uzattı.
''Umarım seversin. Bunu seni tanıdığım günden beri yazıyorum. Her mısra seni düşünerek yazıldı sevgilim.''
Harry hediye olarak onunla tanıştığı günden bu yana ona yazdığı şiirleri kitaplaştırıp vermişti. Louis bu hediye karşısında ne diyeceğini bilememişti. Kendini dünyanın en şanslı ve sevilen adamı gibi hissetmişti. Harry' sarılıp onu öpücüklere boğdu.
''Bunu beğendin olarak alıyorum.'' dedi Harry kahkaha atarak.
Louis, Harry'ye hediyesini uzatırken ekledi: ''Pek güzel olmadı sanırım ama umarım beğenirsin. Bunu yapmak için birkaç ay ders almam gerekti.''
Louis, Harry'nin resim yapmaktan çok hoşlandığını bildiği için Harry'nin portresini yapmıştı. Resim yapma yeteneği neredeyse hiç olmadığı için birkaç ay ders alması gerekmişti. Hala bir usta gibi çizemiyordu ama kötü bir iş çıkardığı söylenemezdi. Harry hediyeyi görünce gözleri ışıldamıştı. Louis'nin hiç beceremediği bir şeyi sırf onun için öğrenip yapmış olmasına diyecek bir şey bulamamıştı. Ağzı kulaklarında portresine bakıyordu ''Tanrım ben çok şanslı bir adamım.'' dedi resmi incelerken.
''Beğenmene çok sevindim aşkım.''
İkisi de bütün gece boyunca hem çılgınca eğlendiler, birbirlerine binlerce kez teşekkür ettiler, binlerce öpücüğü birbirlerine bahşettiler...
Bu gecenin bitmesini istemeseler de her güzel gecenin bir sabahı vardı. Sabah olduğunda artık özel bir gün olmayacaktı ama her sabah gözlerin birbirlerinin gözlerinin içine bakarak açmak onların için her günü özel kılmaya yetiyordu. Onlar umutsuzlukla susuz kalmış bir aşkın filizlenmesiydi ve yıllar içinde sapasağlam bir ağaç olup çiçek açmışlardı.
yazardan not:
Bir hikayenin daha sonuna geldik. İlk bölümden son bölüme kadar verdiğiniz bütün destekler için teşekkür ederim. Umarım sevdiğiniz ficler arasında yer alabilmiştir. Daha yazacağım çok fazla kurgu var eğer o kurgularında serüvenlerinin içinde olmak isterseniz takip edebilirsiniz! Hepinize çok teşekkür ederim.
Güncelleme
Yeni kurgum red wine a göz atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hurt\\Larry Stylinson ✔️
FanficLouis Tomlinson işinde oldukça iyi bir psikiyatrist, Harry ise en ufak bir şeyde panik atak geçirdiği için dört duvar arasına hapsolmuş bir adam. Harry'nin son çare olarak gittiği Louis onu iyileştirebilecek mi?