Multimedia : Masal
---
Herkesin arkadaşlarıyla aynı evde yaşama hayali vardır. Kimileri bu hayali yaşarlar, kimileri ise sadece hayal kurmakla yetinirler. Ama ben yaşıyordum. En yakın arkadaşlarımla tam bir yıldır aynı evde yaşıyorduk. Bu çok güzel bişey olsa bile kötü yanı da vardı. Hepimizin ortak paylaştığımız bir acı. Ailemizi kaybetmiştik. Barış tam 8 yıl önce , Ela 4 , ve bende 3 yıl önce.Barış'ı ben 6 yıldır tanıyordum. Abim gibidir sürekli korur ve kollar. Zaten Ela'yla 3 yıldır beraberler. Aralarını ben yapmıştım. Ela zaten 13 yıllık kardeşim. Beraber az çılgınlık yapmadık. İşte bu 3 arkadaş birbirlerine kenetli ve ne olursa olsun ayrılmazlardı.
Varlıklı bir aileden geldiğim için ve tek çocuk olduğum için dedem bize bir ev tuttu. Onları zar zor ikna etmiştim tabi o ayrı. Müstakil ve her dairenin kendine ait bahçesi olan bir sitede yaşıyorduk. Bu tür yerleri pek sevmesemde dedem ısrar ettiği için bişey diyemedik.
-----
'' Yarın misafirimiz gelecek biliyosun dimi ? ''
'' Evet Elacım sürekli hatırlarmana gerek yok '' dedim bıkkın bir sesle. Her defasında şu gelicek çocuktan bahsediyordu. Ayrıca kim olduğunu sorduğum zaman ' görünce tanırsın zaten hem de benim 8 yıllık kardeşim ' diyordu. Çok merak etmiştim. Ela'nın 8 yıllık kardeşi ve ben tanımıyorum. Artık gelse de şu çile bitse diye hergün dua ediyordum.
Akşam dışarı çıkıcaktım ama Barış'tan izin almak çok da kolay değildi.
'' Barış 2 saatliğine çıksam hem okul da açılıcak çıkamam bidaha ''
'' Olmaz Masal çok içiyorsun bu aralar zaten '' . Evet bu aralar fazla içiyordum ama hepsi kutlamalar içindi. Lise bittiği için kızlarla partiden partiye koşturuyorduk.
'' Söz içmicem ''
'' Bu seferlik öyle olsun ama içtiğini farkedersem dışarıyı unut'' dedi emir verici bir tavırla.
'' Tamam söz '' dedim ve acele ile odama koşturdum.
Hazırlanıp çıktım. Bara geldiğimde bizim kızlar çoktan masayı içkilerle doldurmuşlardı. Yanlarına gitmeden önce . ' İçmiceksin Masal ' diye diye kendimi bitirmiştim.
O gece yine kendime hakim olamadım ve içkiyi fazla kaçırdım. Berna beni eve getirdiğinde ışıkların kapalı olduğunu gördüm.
/////
Merhaba arkadaşlar ilk bölüm saçma salak olabilir ama diğer bölümleri eminim ki beğenicksiniz. Yani umarım beğenirsiniz. Neyse iyi okumalar 💘