-4-

84 2 0
                                    

Uzay'dan

Masal yolda uyuya kaldığı için onu kucağımda odaya götürdüm. En son bunu yaptığımdan tam 2,5 sene geçmişti. Kokusu hala aynı. Hiç unutamıyorum. Ayrıldıktan sonra kestirdiği saçları uzamıştı. Uzun saçlı halini ayrı bir seviyordum.

Masal'ı yatağına bıraktım ve bende kaldığım odaya geçtim. Masal'ın bu kadar içmesi beni üzüyordu. Kendimi suçluyordum çünkü beni görünce böyle olduğunu düşünüyordum.

Masal'la ayrıldığımızda günlerce ağladım. Bende çok içtim o zamanlar. O bunu bilmesede. Özge'nin abisi beni tehdit etmişti. Çünkü Özge 2 yıl boyunca beni sevmişti ve ben ona hiç yüz vermiyordum. Tabi Özge rahat durmamış ve abisine anlatmış. Abisi Burak o zamanlar mahallenin kabadıyısıydı. Kimse ona karşı çıkamazdı. Ben de dahil. Kardeşimi kaçırdı. Sonra aradı kardeşimin çığlıklarını duyabiliyordum.
" Eğer Masal'dan ayrılmazsan kardeşini unut " dedi. Yapmalıydım . Kardeşimi o pisliğin elinde bırakamazdım. Masal'ı aradım ve bittiğini söyledim. O cevap vermeden telefonu kapattım. Sürekli aradı. Ama ben ona çok ağır şeyler söyledim ki kendimi öldürmek istedim. Ailesini kaybetti yanında olmadım. Olamadım. Özgeyle çıkmaya başladık. Ama bunu isteyerek değil. Kardeşim için yapmıştım. Ondan başka kimsem olmadığı için.

Keşke bunları ona da anlatabilsem.
Keşke.

Bir ZamanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin