-3-

118 4 0
                                    

Multimedia: Uzay

Evden iyice uzaklaştığımda bir banka oturdum. Hala şaşkınlık içindeydim. O sırada telefonumun titrediğini hissettim. Telefonu çıkardığımda arayan Ela 'ydı.

"Efendim"

" Kızım noldu birden çıktın gittin"

" Böyle bişeyi bana nasıl söylemezsin " dedim sinirle.

" Ben sana dedim ama gelince tanırsın diye. Hem süpriz olsun istedim."

" Çok güzel süpriz oldu sağol "

" Tamam be hemen atar yapma. Hadi arabanı alda gel konuşmamız lazım "

" Tamam " dedim ve telefonu kapattım. Aklımda hala Uzay ve onunla aynı evde nasıl duracağım vardı.

Arabamı almaya servise gittim. Geçen hafta direğe tosladığım için göçük olmuştu. Neyse ki bugün işi bitti ve artık alkcaktım.

Evin önüne geldiğimde derin bi nefes aldım. Ondan nefret ediyordum ve yüzünü görmek istemiyordum. Onu görmek aklıma eski hatıraları getiriyordu ve bu beni sinirlendiriyordu.
Sonunda arabadan indim ve kapıyı çaldım. 'Ding dong'
Ve kapıyı Uzay açmıştı. " Hoşgeldin "
" Hoşbuldum " dedim ve hızlıca içeriye girdim. Ela mutfakta yemek yapıyordu ve Barış henüz eve gelmemişti.

Akşam yemeğinde Uzay'la göz göze gelmemek için kafamı kaldırmadım. Bu Barış'ın dikkatini çekmiş olacak ki " Masal neyin var ? "

Kafamı kaldırıp Barış'a baktım " Hiç " .

" Anıları depreşti galiba aşkım " dedi Ela alayla.

" Ela!! "

" Tamam atar yapma hemen şaka yapıyorum " dedi ve yemeğine döndü.

Akşam yemeğinden sonra Barış'ı zar zor ikna edip dışarı çıktım. Uzay'ı daha fazla görmek istemiyordum.
Bizim kızlarla her zaman buluştuğumuz bara gittim. Sonra içtim içtim içtim. Ne yapıyordum ben? Yoksa Uzay'ı hala seviyor muydum.? Saçmalama Masal.

" Kızım yeter bak birşey olucak içme daha " . Bunu söyleyen Berna'ydı. Ama ona aldırmamıştım. Keşke aldırsaydım. Berna bunu söyledikten 2 dk sonra kusmaya başladım. Ama o ne kusmaktır. Ah gerizekalıyım bu aralar içkiten ölecektim.

Berna beni dışarı çıkardı. Rahatlamıştım. Ama hala sarhoştum.

" Evi aradım bir erkek açtı ama Barış değildi. O seni almaya gelecek "

" Ne yaptın sen ? Of " . Ya inanmıyorum şimdi Uzay mı gelicek beni almaya. Lanet olsun.

" Ne oldu kızım. Ben burdan eve geçmiycem o yüzden aradım "

Yerde otururken siyah jipin önümüzde durduğunu farkettim. Ve tabiki gelen Uzay'dı.

" Masal "

" Ah iyi ki geldin az daha sızacaktı burada. Hemen eve götür bi duş alsın " dedi Berna.

" Tamam " dedi Uzay ve beni kucağına aldı. Evet uzay beni kucağında arabaya götürüyordu.

" Ne yapıyorsun ya indirsene beni aşağıya "

Cevap yok.

" Piştt ! Sana diyorum duymuyomusun indir beni aşağıya "

Uzay beni kucağından yere bıraktı ve " Al indirdim " dedi sinirli bir sesle.

" Aferin " dedim ve ordan uzaklaşmak için yürümeye başladım. Ama sarhoş olduğum için yürümekte zorluk çekiyordum. Arkama baktığımda Uzay arkamdan geliyordu. Durdum ve " Gelmesene peşimden be "

" Masal alt tarafı eve götürücem ne var bunda "

" İstemiyorum ya " dedim .

" Bu kadar güzel kızı üzmek oluyor mu be " dedi yanıma yaklaşan esmer çocuk.

" Sana ne oluyor lan "

" Birşey olmuyor sahip çıkamıyosan biz çıkarız"

" İşine bak "

" Hakan ! Hadi abi gece gece bulaşma kimseye " dedi yanımızda duran kırmızı arabadaki çocuk.
Bunu üzürine yanımdaki çocuk yani Hakan arabaya binip gitti.

" Masal yürü arabaya " dedi Uzay. Oldukça öfkeli görünüyordu.
" off tamam " dedim ve arabaya doğru yürümeye başladık.

////////
Okuyan herkese teşkürler. Bölümler biraz sıkıcı olabilir ama bundan sonra olaylar biraz daha artıcak. Neyse bundan sonraki bölüm Uzay'dan gelicek.
😇😇

Bir ZamanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin