7

102 4 5
                                    

09.10. 05:00

Reggel egy erős kar ölelte a derekamat. Az időt megnézve megrémültem. Hogy a francba kelek én hajnali ötkor. Szóval a mellettem édesen alvó Jordan felé pillantottam aki épp átfordult a másik oldalára. Melléfeküdtem, és a derekát átölelve aludtam vissza.

07:00

Arra keletem, hogy a telefonom visít.
Valami káromkodásszerűt morogtam a párnába. A telóm után kutattam az éjjeliszekrényen mikor már az alvó srác is felébredt a visító hangra(ami a telómon lévő ébresztő hangja, ami nem is visítás de reggel olyan volt). Mikor megtaláltam a készüléket a földre dobtam. Puffanására Jordan felemelte a fejét. Mikor látta, hogy csak a telefonom elkuncogta magát és megnézte az időt.
-Van kelj ki mert elkésünk.-mondta Jordan mire egy morgás kíséretében magamra húztam a takarót. Lassan kiszálltam az ágyból felvettem a tegnapi cicanadrágom. Elcsórtam egy pólót Jordantől aki igazából ajánlotta, hogy vegyem fel, és a tegnapi pulcsit ami Alexé. Így néztem ki:

Felvettem a cipőm, és a pulcsim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Felvettem a cipőm, és a pulcsim. A táskám nem kell, mivel amire a mai napon szükségem van az a sulis szekrényemben van. Elközöntem Kaitól és Jordannal együtt indultunk el. Hamar elváltak útjaink, és én is és ő is rohant suliba. Amint beértem a suliba levágódtam a helyemre. Az első óránk angol volt. Angol után tesi következett. A lányokkal indultunk le a tesiterem felé. Az ajtóban a 11.B-s lányokat láttuk. Lex megölelte Zoet és Gracet, Sarah pedig Zoet Gracet és Lisat. Az öltözőben Tiffany és a csicskái már át voltak öltözve(fehér póló ami eléggé dekoltált, egy fekete picsagatyávál). Az öltözőben hamar végeztünk. Bementünk a tesiterembe.
-Kedves 12.A. Ma a 12.Bvel lesz óránk. De kérem a jégkorong csapatot, hogy készüljenek mert edzeni fognak. A többiek mindenki menjen a lelátóra. Tiffany és Lisa! Ti beszéljetek Jonhson edzővel.-mondta a tesitanárunk. Lextől és Sarahtól elköszöntem, majd az öltözőbe mentem. A fiúk már nagyban öltöztek, mikor beléptem.
-Cső Van. Már azt hittük nem jösz.-mondta Hunter.
-Itt vagyok. Az edző mondott valami érdekeset? - kérdeztem tőlük.
-Nem. Azt mondta, hogy a két 11.ból a csapattagok már lentvannak, jöjjünk le mert edzés lesz.-mondta Carter.
-Oh. Oké. - válaszoltam, majd nekiálltam öltözni. Mikor mindannyian elkészültünk felmentünk a jégre. A jégen álltunk és vártunk hogy az edző megérkezzen, amikor nagy meglepetés fogadott minket. Lisa és Tiffany hokicuccban jöttek fel a jégre. Mikor felértek és meglátták a csapat értetlen tekinteteit akkor a fiúknak egy csábos mosolyt küldtek. Majd mindketten rámnéztek és egy lenéző pillantást vetettek rám. Akkor jelent meg Jonhson edző.
-Figyelem diákok. Ma edzést terveztem, de van két új jelentkező, akik szeretnének bekerülni. És mivel a legjobbakat vettem be a csapatba, ezért elég magas színvonalat kell nyújtani a két jelentkezőnek. Valakit kérek a csapatból, hogy segítsen, és akkor az ő eredményét kell elérni legalább.-mondta az edző, mire a mellettem álló Carter megbökött.
-Neked kellene menned. Nagyon magas az eredményed.-suttogta,mire rájöttem igaza van. Amúgy sem kedvelem a két lányt. Feltettem a kezem, mire az edző kihívott. A lányok próbálták tettetni félelmüket, mert a suliban mindenki tudja hogy magas eredménnyel rendelkezem.
-Nah lányok. Tudjuk, hogy nagyon jónak kell lenni, hogy elérjétek Gray színvonalát. Szóval mindent bele. Az első, sprint lesz. Vanityvel kell versenyeznetek.-mondta az edző.-A palánk széllén kell versenyeznetek. Egyszerre egy ember fog menni és mérem az idejét. Három kört kell tennetek. Lisa te kezdesz.-mondta az edző. Lisa indulásra készen állva várta az indítást. Mikor az edző jelzett elindult. Lisa és Tiffany is tud korcsolyázni. De ide a hobbikorcsolya nen elég. Miután végzett az edző Tiffanyt szólította. Miután végzett én következtem. Elég jól sikerült szerintem. De Jonhson edző nem mondta, csak felírta. Utána jöttek olyan dolgok, mint például az ugrás, vagy a superman, hasonló korcsolyás trükkök. Utána korongvezetés, és a korong lövése. A felmérés alatt az egyik 12.Bs fiú beszólt, hogy unalmas. És itt tudtam, hogy balhé lesz. A tesitanárunk már rászolt vagy háromszor, de semmi. Nem is foglalkoztam vele. Egészen az egyik beszolásáig.
-Amúgy az a ribanc miért van a csapatba. Nem is olyan jó. - mondta, nekem célozva. A csapat rámnézett, de nekem csak forrt az agyam. A leleátó elé korcsolyáztam.
-Te jobb vagy? - kérdeztem tőle, amin látszott, hogy meglepődött, mert nem szokott hozzá a focicsapat kapitánya, hogy neki visszaszólnak.
-Ezerszer szivecském.-mondta egy ezer wattos mosoly kíséretében. Milyen szívesen letöröltem volna azt a mosolyt.
-Meg se tudsz állni a jégen. De ha olyan nagyon jó vagy akkor vegyél fel korit és gyere fel.- mondtam neki, mire a szemei golflabda méretűre nyíltak.
-Akkor egy pillanat Sátán Lánya. - mondta gúnyosan és elvonult. Szóltam az edzőnek, hogy kimegyek inni. Kiértem, kivettem a kulacsomat, és leültem. Másodperceken belül a két legjobb barátnőm rontott be. Míg Sarah mondta, hogy próbáljak meg kimászni a szarból és ne csináljak hülyeséget, addig Lexi dicsért, hogy megmondtam a magamét. Felálltam a padról és montam a lányoknak, hogy menjenek vissza. Kimentek az öltözőből, és én is visszamentem a jégre.
-Kiscsillag! Már azt hittem megijedtél.-mondta gúnyosan. Közel csúsztam hozzá.
-Soha. - morogtam.
-Oké. - mondta és elkezdett a palánk felé korcsolyázni és közben meglökött.
-Ne lökdöss! - ordítottam neki.
-Nem mondod meg mit csinálok ribanc. - kiabált velem, és meglökött, mire visszalöktem. Mehint meglökött, de itt már felment bennem a pumpa. Ledobtam a kesztyűm, és kezdődött a verekedés. Előnyöm volt, amit kihasználva ment a bunyó. Az edző, mint a meccseken is szoktak, hagyott minket egy ideig. Végül fújt és abba kellett hagyjuk. Én befejeztem, de David nem akarta. Mikor lenyugodott leültették. Jonhson edző odajött hozzám.
-Beszélnünk kell. Gyere majd az irodámba. - mondta, mire bólintottam, hogy tudomásul vettem. A lányokat az edző az irodájába hívta, hogy megbeszéljek, hogy bekerültek-e. Az óra többi részében a csapat két részre oszlott, és egymás ellen játszottunk. Az állás döntetlen volt mikor kicsengettek. A fiúk lassan szállingóztak le a pályáról, de én már rég lejöttem. Hamar végeztem az öltözéssel. Az edző irodája előtt állt a két lány. Fülesemet bedugtam a fülembe, és a falnak dőlva Nirvanat hallgattam az edző érketéséig. Behívott mindhármunkat. Én a sarokban álltam és hallgattam a beszélgetés, de az agyam máshol járt. Miről akar velem beszélni? A verekedésről? De David lökdösött. A lányok nem kerültek be csapatba. Ki is mentek.
-Tudod miért hívtalak be? - kérdezte Jonhson edző.
-Nem. - makogtam.
-Nem foglak kirakni a csapatból. Ahoz túl jó vagy. Nyugodj meg. - mondta, mire hatalmas kő esett le a szívemről. - Azért hívtalak, hogy a holnapi meccsről beszéljünk.-mondta.-A felszerelésed hozd és 10:30ra jön ide a buszunk. Légy pontos. Hozz mindent ami kell. De minek is mondom, hisz nem ez az első meccsed.-mondta.- És Vanity állj ki magadért. De azért nem kell mindenkit megverni. Bár az utolsó két eseted jogos volt. Daviddal és Tiffanyval szemben is.-mondta.
-Rendben edző. És köszönöm. - mondtam.
-Most már mehetsz. - jelentette ki.
-Köszönök mindent. - mondtam es indultam ki. Kiérve a lányoknak elmeséltem mindent. Holnap ők se jönnek suliba ahogy én sem. Eljönnek a meccsünkre. Ahogy Ash Cal és Mikey is. Luke is csapattag és jó játékos úgyhogy ő biztos ott lesz. Suli hamar eltelt. Hazaérve kajáltam majd a szobámba mentem, ahol az ágyon Madi tanult.
-Ilyet is ritkán látok. Madison tanul. - mondtam röhögve, mire felnevetett és nekem dobott egy cicás díszpárnát. Elmentem lezuhanyozni. Mikor kijöttem a fürdőből pizsomába öltöztem. Madi megkért, hogy nézzek meg vele valam romantikus filmet. Nem nagyon szeretem a romantikus filmeket, de tudtam be fogok rajta aludni szóval beleegyeztem. Körülbelül fél óra után elnyomott az álom.

Sziasztok💫
Remélem tetszett ez a rész. A következőt amint tudom hozom.
Pusza❤️🖤

Amnesia /L.H./Where stories live. Discover now