15

124 19 1
                                    

Konser bittikten sonra Ashley ve Niall'ın ısrarı üzerine partiye gidiyorduk. İkiside çocuk gibiydi ama bu yakıştıkları gerçeğini değiştirmiyordu.

Harry parmaklarıyla direksiyonda ritim tutmuş arabayı sürerken sessizce onu izlemeye başladım. Son olanlardan sonra aramızdaki şeyin arkadaşlık yada düşmanlık olmadığı kesindi. Zaten biz düşmanlığı geçeli oluyordu. 

Gözünü yoldan ayırmıyordu ve gergin gözüküyordu. Direksiyonun üstündeki elini tuttum "İyi misin çok dalgın duruyorsun..?" dedim. Aynadan bir an bana bakıp elini çekti ve boğazını temizledi. "Evet, evet iyiyim başım ağrıyor sadece biraz." dedi yola bakarak. Konuşmak istemediğini anlayınca başımı sallayıp önüme döndüm. Çok dengesizdi ruh hali ve bazen sinir bozucu davranıyordu. Az önce konserde ikimizde gayet eğlenmiştik.

Arabayı park edince Harry önden girip görevliyle konuştu ve arkasından içeriye girdik. Her yeri mavi bir ışık aydınlatıyordu ve ilk girdiğimde ışık gözlerimi acıttı. "Ne biçim bir parti bu??" dedim Harry'e bakıp.  

Sırıtıp beni bir kenara çekti ve tişörtünü çıkarttı. Kaşlarımı çatıp onu süzdüm "Bu kadar azdıysan eve gidebiliriz yani?" dedim alayla. Gülüp kenarda duran fırçalardan ve boya kutusundan birini aldı. "Birbirimizi boyayacağız Louis mavi ışıkta parlıyor bu boyalar.. Herkesin yüzünde ve vücudunda var eksik kalamayız hm?" dudağını büküp üstümdeki tişörtü çıkarttı ve masaya oturup kendine doğru çekti. 

Bacaklarının arasına girdiğimde fırçayı yavaşça vücudumda gezdirerek desesnler çizmeye başladı. İlk başta boyanın soğukluğu ve fırçadan irkilsemde onu izlemeye daldım. Çok konsantre olmuş gibi duruyordu ve bu hali hem tatlı hemde komikti. 

Vücuduma çizdiği desenlere bakınca dudağını büktüm. "Hiç fena değilmişsin ben aptalca bir şeyler yaparsın diye düşünüyordum." dedim gülüp. 

Göz devirip masadan indi ve yerlerimizi değiştirdi. "Sıra sende Tomlinson bende senden çok iyi şeyler beklemiyorum göster marifetini." dedi alayla. Göz devirip fırçayı elime aldım ve boynundan başlayıp aşağıya doğru yavaşça çizmeye başladım.

Vücuduna çizdikten sonra yüzüne geçtim ve göz çevresiyle dudaklarınada sürüp sırıttım keyifle. "Kesinlikle benim yaptığım daha iyi oldu değerimi bil." dedim. Gülüp telefonun kamerasından kendine baktın. "Eh tabi sanat eseri ben olduğum için mükemmel olmaması gibi bir ihtimal yoktu zaten." dedi sırıtarak. "Kendini övmesen şaşıracaktım."

Belimden kavrayp beni kendine yapıştırdı ve fotoğrafımızı çekti. "Sanat eserleri ölümsüzleştirilmeli değil mi?" dedi bana bakıp. Anlamsızca ona bakarken elimi tutup diğerlerinin arasına karıştı. 

İkimizede içecek aldı. İçeceklerde boyalar gibi parlıyordu ve kırmızıyla mavi renkliydi. Maviyi kendi içmeye başlayıp kırmızıyı bana verdi ve içecek bitince dilini çıkardı. Dilinin mavi olduğunu görünce güldüm. "En sevdiğim olayda bu?!" dedi gülerek ve başını geriye attı.

Onu süzüp güldüm. "Evet burayı gerçekten çok sevindim herkes yarı çıplak cennette miyim ben?!" dedim peşinden sürüklenirken gülerek. "Senin cennetin benim kapa çeneni?!" dedi ve kendine yapıştırıdı. Şarkının ritmine göre dans ederken kollarımı boynuna sardım. 

"Evet sanırım birazdan tekrardan öpüştüğümüz bölüme geleceğiz?" dedim gülüp. "Tanrım Louis falcılığa başlasana sen ileri görüşlülüğüne hayran kaldım!" dedi dalgaya alarak. "Beni öpmen gereken kısmı geçmek üzereyiz salak." dedim göz devirip ve dudaklarına kapandım. 

Hafifçe kıkırdayıp karşılık vermekte gecikmedi. Dudaklarını dudaklarımın üstünde hissetmek artık fazla hoşuma gidiyordu. Bir zamanlar zorbalık yapan ve beni yumruklayan çocuk gitmiş bana romantiklik yapıyordu. 

Ayrıldığımızda sırıtarak yüzünü inceledim. "Bir ara senden nefret ettiğime inanamıyorum." dedi gülüp. O da gülerek bana baktı. "İnan buna bende inanamıyorum Louis.. İkimizinde aptal olduğu zamanmış kaçırdığım şeyleri görmek üzücü." dedi dudağını büküp. 

Sırıtıp yanağını öptüm "İçecek alıp geleceğim ben." dedim ve içeceklerin olduğu tarafa gittim. O sırada telefonuma gelen mesajla durup telefonuma baktım. Ashley yazmıştı. 

LOUIS 

Tanrım

AZ

ÖNCE

SEN

HARRYİ 

ÖPTÜN?!

SEN NIALLLA BIRLIKTE BENI MI DIKIZLIYORSUN ASHLEY

Aaaaaaa olur mu öyle şey canım arkadaşım gözüme takıldı sadece :)))) 

Tanrım bir ara birbirinizi gerçek anlamda yemeye başlayacaksınız sandım bakışlarınız çok şeydi!?

Ay neyse şey

Niall bana bişey söyledi 

Harryle ilgili

Sapıklığı bırak artık lütfen 

RAHAT RAHAT ÖPÜŞMEK İSTİYORUM

Ve ne söyledi?

Vazgeçtim ÇATLA 

ASHLEY ÇILDIRTMA BENİ SÖYLE

iletilemedi 00.23

İletilemedi yazısını görünce sinirle göz devirdim. İçecekleri alıp Harry'nin yanına dönüp birini ona verdim. Telefonuna bakıyordu ve yüz ifadesi pek mutluymuş gibi durmuyordu. Geldiğimi görünce getirdiğim içkiyi başına dikip tek dikişte içti ve arkasına yaslandı. 

Kaşlarımı çatıp yanına oturdum. "Neyin var Harry ruh halin değişip duruyor anlam veremiyorum, bir sorun varsa anlat birlikte çözebiliriz." dedim ona bakarak. "Çözülecek bir şey yok Louis sadece fazla düşünüyorum siktir et." dedi bana bakmadan. "Sana anlam veremiyorum." dedim gözlerimi ayırmadan. "Bana anlam vermeni beklemiyorum zaten bana böyle alışman gerekecek, ve her yüz ifademde bir anlam aramana gerek yok beni düşünmen hoş ama abartma." dedi başını arkaya yaslayıp.

Durumun saçmalığına karşı gülüp arkamı yaslandım. "Peki." dedim sadece. İç çekerek saçlarımı yüzümden çekip geriye attı ve parmaklarını yanağımda dolaştırdı. "Her bir detayın nasıl bu kadar güzel Louis? Başta uzak durmaya çalışıyordum ama artık yapamıyorum anlam veremiyorum." dedi sessizce. 

Yüzünü inceledim. "Neden bu kadar uzak durmak istiyorsun benden?" dedim. "Doğru olmayan bazı şeyler var.." iç çekerek elini yüzümden çekip başını çevirdi. "Şimdilik Ashley, Niall ve Zayn dışında kimse bilmesin, aramızda ne olduğu bile belli değil." dedi bana bakmadan. 

Duygularımın hepsini alt üst ediyordu. Artık bir anlam yüklemeyi bıraktım ve başımı salladım. Yanlış ne olabilirdi? Bir erkeği seviyor olmasını mı sıkıntı olarak görüyordu?

OF bölüm hiç içime sinmedi ama böyle bölüm yazmadan durmasıda hoşuma gitmiyo ve arkadaşlar yakında final yazıcam bu fice çünkü aklımda olay olsa bile asla yazamıyorum tıkanıyorum bir yerden sonra.. 20. bölümde falan final olur yani haberiniz olsun yazdığım diğer ficlere bakarsanız çok güzel olurr <3 5sos stanlemiyosanız bile broken piecese bi bakın en azından lütfn

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Always You | L.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin