Dayak yediğim günden beri neredeyse 1 hafta geçmişti ve bu süre içinde fake hesaptan Harry'e hiç yazmamıştım. Yokluğumu hissediyor gibi durmuyordu zaten. O günden beri okulda birbirimizi görsek bile görmemiş gibi davranmıştık. En azından ben öyle yapmıştım o en küçük fırsatta beni sinir etmek için uğraşmıştı.
Şimdiyse Niall'ın düzenlediği parti için hazırlanıyordum. Uzun süredir partilere katılmıyordum ve sanırım bu değişiklik iyi olacaktı. Zayn ve Ashley'de ısrar edip durmuştu pek bir kaçışım yoktu yani.
Ashley'in gitmek istemesinin tek sebebi Alora'nın orda olacak olmasıydı. Bende onun tam tersine Alora orda olacağı için gitmek istemiyordum çünkü Alora'nın olduğu her ortamda Harry'de oluyordu.
Hazırlandıktan sonra Ashley'i alıp partinin olacağı yere gitmiştik. Müzik son sesti ve içersi alkol kokuyordu. Herkes kendi halinde takılıyordu. Harry ve Alora henüz ortada yoktu muhtemelen daha gelmemişlerdi. Yani bir süre rahattım. Tabi Ashley bu durumdan pek memnun gözükmüyordu.
Çok geçmeden zaten ikisi de gelmişti. Ashley yine her zamanki gibi Alora'nın yanına gitmeye cesaret edemeyip onu uzaktan izleyip içmişti. Evet benim üstün zekalı arkadaşım parti boyunca sadece bunu yapmıştı ve artık sıkılmıştım.
En sonunda kendimi daha fazla tutamayıp Ash'i kaldırdım. "Ashley eğer biraz daha ona bu şekilde bakıp içmeye devam edersen gidip ben ona aşık olduğunu söyleyeceğim." dedim sessizce. İç çekip göz devirmişti sadece. Şimdiden sarhoş olmaya başlamıştı doğru düzgün yürüyemiyordu. "Biraz partinin tadını çıkartmayı denesene, hiçbir şey yapmıyorsun gören yasta olduğunu falan sanacak... Bari dans et birşey yap." dedim. "Lou cidden istemiyorum başım dönüyor zaten bırak." diyerek kendini geri çekmiş ve az önce oturduğu yere oturmuştu.
Bir süre etrafa bakındıktan sonra bana döndü "Alora nereye kayboldu?" diye sormuştu kaşları çatılırken. Omuz silkip "Bilmiyorum." dedim. Bunun üzerine göz devirip ayağa kalkmıştı ve birşey demeden tek tek odaları dolaşmaya başlamıştı. Bu sefer peşinden gitmeyecektim çünkü sarhoşken hiç çekilmiyordu. En fazla biraz dolaşır geri gelirdi.
Biz tam Zayn ve Liam ile konuşmaya dalmışken birden Asley'i ağlarken görmeyi beklemiyordum. Hemde Harry'nin karşısında. Onları öyle görmemle yanlarına gittim hemen
"Ne halt ediyorsun yine Harry, arkadaşlarımdan uzak durman gerektiğini bilmiyor musun?" dedim sakinliğimi korumaya çalışıp. "Ben birşey yapmadım Louis suçu hemen bende arama Ashley odaya girdiği gibi ağlamaya başladı zaten." dedi göz devirip. Açıklama beklercesine Ashley'e döndüm "Alora bir çocukla yiyişiyordu Louis!" dediğinde gözlerim büyüdü. Biraz daha devam ederse Harry herşeyi öğrenecekti ve sonu iyi bitmeyecekti.
Kolunu çekiştirmeye başladığım sırada Harry tam önümde durmuştu. Kaşları çatılmıştı ve ne olduğunu öğrenmeden gitmemize izin vermeyeceği kesindi. "Alora'nın biriyle yiyişmesinden sana ne Ashley?" demişti sakince. Tam o anda korktuğum şey başıma gelmişti ve Ashley sinirle "Çünkü ona aşığım gerizekalı!" diye bağırmıştı.
Bir daha Ashley'i kesinlikle partiye falan getirmeyecektim. Partiye getirmeyi bırak yanımda içmesine de izin vermeyecektim çünkü her seferinde böyle bir salaklık yapıyordu!
Harry'nin yüzündeki sırıtıştan bizim için iyi olmayacak ama onun zevk alacağı birşey yapacağı kesindi. "Demek Alora'ya aşıksın Ashley." dedi sırıtarak. Böyle zamanlarda durumu kurtarmaya çalışmaktan nefret ediyordum "Sarhoş olduğu için saçmalıyor Harry aşık falan değil." dedim. Dudağını büküp yüzüme doğru eğildi "Loueh insanlar sarhoşken gerçekleri söyler." dedi. Tamam haklıydı ve bu yüzden ondan daha çok nefret ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always You | L.S.
Hayran KurguHarry okulun basketbol takımında ve okulda da oldukça popüler, Louis ise okulda kende halinde takılan çok çevresi olmayan biri.